00105-2014-0004
Технически редакции | ||
30.12.2014 13:16 ч. : | 30/12/2014 12:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.12.2014 13:16 ч. : | 30/12/2014 12:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Други услуги
Услуги
Министерство на външните работи, ул. "Александър Жендов" № 2, За: Екатерина Петрова, България 1113, София, Тел.: 02 9482953, E-mail: Ekaterina.D.Petrova@mfa.bg, Факс: 02 9482045
Място/места за контакт: ул. "Александър Жендов" № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mfa.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.mfa.bg/bg/events/182/40/3494/index.html.
Електронен достъп до информация: http://www.mfa.bg/bg/events/182/40/3494/index.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: външна политика
НЕ
„Отпечатване и доставка на български визови стикери „образец 2010 г.” с унифициран формат на ЕС, съгласно Регламент 1683/1995 (ЕС)”
Отпечатване и доставка на 4 000 000 (четири милиона) броя български визови стикери по „образец 2010 г.”, с унифициран формат на Европейския съюз, съгласно Регламент 1683/1995 г. (ЕС) и 1 000 (хиляда) броя „спесимени” на български визови стикери.
79800000
Описание:
НЕ
НЕ
4 000 000 (четири милиона) броя български визови стикери по „образец 2010 г.”, с унифициран формат на Европейския съюз, съгласно Регламент 1683/1995 г. (ЕС) и 1 000 (хиляда) броя „спесимени” на български визови стикери.
НЕ
НЕ
48
1. Всеки кандидат в процедурата трябва да представи към заявлението си гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция, открита в полза на МВнР. Размерът на гаранцията за участие е 30 000,00 (тридесет хиляди) лева. 2. Гаранцията за изпълнение на договора представлява 3 % от стойността на договора без ДДС, предоставена като банкова гаранция в момента на неговото сключване или паричен депозит по сметка на МВнР на същата стойност. Връщането на гаранцията ще се извърши поетапно: - 50 %, в срок от 30 дни календарни след подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка на 2 000 000 бр. визови стикери; - 50 %, в срок от 30 календарни дни след изпълнение на Договора, в случай че същият е изпълнен пълно и точно от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Безусловната неотменима банкова гаранция, издадена в полза на възложителя, влиза в сила от датата на издаването й и има срок на действие, равен срока на договора, удължен с 30 /тридесет/ дни. Банковата гаранция става изискуема при първо поискване от възложителя. Възложителят не дължи лихва върху сумата за периода, през който същата законно е престояла у него.
Чрез 100 % банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в рамките на 30 (тридесет) работни дни след доставка на съответното количество, съгласно план-графика по чл. 2, ал. 5 от договора, франко мястото на изпълнение, срещу представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ доставката.
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически лица и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което ще е обвързано от офертата, подадена от обединението.
При изпълнение на поръчката е предвидено създаване, обработване и съхранение на класифицирана информация под формата на инструментариум, филми, печатни форми, матрици, отливки, работни файлове и/или други материали и предмети, включително и техническата спецификация и изисквания на унифицирания формат за виза на ЕС – „Technical specification and security conditions of uniform format of visa of EU”. 1. Кандидатът да притежава валидно Удостоверение за сигурност (УС) с минимално ниво „Секретно” и валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация (КИ) на ЕС до ниво "EU Secret" и документ за наличие на регистратура за национална КИ и регистратура за КИ на ЕС. Чуждестранните кандидати представят валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация на ЕС до ниво "EU Secret" и документ за наличие на регистратура за КИ на ЕС. 2. Лицата, които ще изпълняват дейности по договора да притежават валидно разрешение за достъп до национална КИ с минимално ниво „Секретно” и сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво "EU Secret". Чуждестранните кандидати представят заверени копия на валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво "EU Secret" на лицата, които ще изпълняват дейности по договора. 3.Кандидатът да притежава сертифицирани АИС/М до ниво „Секретно”. Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители, изискванията по т. 1, т. 2 и т. 3 се прилагат за всеки от тях.
В процедурата за обществена поръчка може да участва всеки кандидат, който отговаря на предварително обявените условия на възложителя. Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „е”, т. 2 – 4 и ал. 5 от ЗОП, води до отстраняване на участниците. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на §1,т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на §1,т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Заявлението за участие в предварителния подбор се представя по реда на чл. 57, ал. 1, 4 – 6 от ЗОП, в запечатан непрозрачен плик с надпис - „Заявление за участие в предварителен подбор в ограничена процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Отпечатване и доставка на български визови стикери „образец 2010 г.” с унифициран формат на ЕС, съгласно Регламент 1683/1995 (ЕС)”. Върху плика кандидатите посочват адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. В плика се поставят заявлението, съгласно Образец № 1, документите и информацията, както следва: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата; 2. Представяне на кандидата /Образец № 2/, в т. ч. и Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” –„е”, т. 2 – 4 и ал. 5 от ЗОП /Образец № 2.1/; Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 2. се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Забележка: При кандидати обединения се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява кандидатите в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Забележка: Когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, заявлението се подава на български език, документът по т. 2. се представя в официален превод. 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6, във връзка с чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /Образец № 3/; 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП /Образец № 4/; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП /Образец № 5/; 7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /Образец № 6/; 8. Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали заявлението (в случай, че нямат представителни функции). 9.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т. 1, т. 12 и т. 13 от ЗОП, посочени от Възложителя в т. III.2.3. от настоящото обявление.
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.2 и т.7 се представят за всеки от тях.
Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на кандидатите.
Не се изисква.
Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на подизпълнителите.
Не се изисква.
1. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т. 1, т. 12 и т. 13 от ЗОП, както следва: 1.1. Декларация съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Съгласно разпоредбата на чл. 51, ал. 4 от ЗОП, доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Под „сходни с предмета на обществената поръчка” да се разбира – изпълнени услуги за отпечатване на документи за самоличност, визови стикери, дипломи и ценни книги. 1.2. Заверено копие на валиден сертификат, издаден от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващ, че специализираната печатница, която ще отпечатва визовите стикери е внедрила система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 1.3. Заверено копие на валидно Удостоверение за сигурност (УС) на кандидата с минимално ниво „Секретно” и валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация на ЕС до ниво "EU Secret" и документ за наличие на регистратура за национална КИ и регистратура за КИ на ЕС; Чуждестранните кандидати представят валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация на ЕС до ниво "EU Secret" и документ за наличие на регистратура за КИ на ЕС. 1.4. Заверени копия на валидни разрешения за достъп до национална КИ с минимално ниво „Секретно” и Сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво EU Secret на лицата, които ще изпълняват дейности по договора; Чуждестранните кандидати представят заверени копия на валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво EU Secret на лицата, които ще изпълняват дейности по договора. 1.5. Заверено копие на документ, удостоверяващ, че кандидатът притежава сертифицирани АИС/М до ниво „Секретно”.
1. Кандидатът да има изпълнени минимум 3 услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Под „сходни с предмета на обществената поръчка” да се разбира – изпълнени услуги за отпечатване на документи за самоличност, визови стикери, дипломи и ценни книги. 2. Специализираната печатница, която ще отпечатва визовите стикери да притежава внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. 3. Кандидатът да притежава валидно Удостоверение за сигурност (УС) с минимално ниво „Секретно” и валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация (КИ) на ЕС до ниво EU Secret и документ за наличие на регистратура за национална КИ и регистратура за КИ на ЕС. Чуждестранните кандидати представят валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация на ЕС до ниво EU Secret и документ за наличие на регистратура за КИ на ЕС. 4. Кандидатът да притежава валидно разрешение за достъп до национална КИ с минимално ниво „Секретно” и сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво EU Secret на лицата, които ще изпълняват дейности по договора. Чуждестранните кандидати представят заверени копия на валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво EU Secret на лицата, които ще изпълняват дейности по договора. 5. Кандидатът да притежава сертифицирани АИС/М до ниво „Секретно”.
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1.3 , т.1.4 и т.1.5. се представят за всеки от тях.
1. Подизпълнителят да притежава валидно Удостоверение за сигурност (УС) с минимално ниво „Секретно” и валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация (КИ) на ЕС до ниво EU Secret и документ за наличие на регистратура за национална КИ и регистратура за КИ на ЕС. Чуждестранните подизпълнители представят валиден Сертификат за достъп до класифицирана информация на ЕС до ниво EU Secret и документ за наличие на регистратура за КИ на ЕС. 2. Подизпълнителят да притежава валидно разрешение за достъп до национална КИ с минимално ниво „Секретно” и сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво EU Secret на лицата, които ще изпълняват дейности по договора. Чуждестранните подизпълнители представят заверени копия на валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС с ниво EU Secret на лицата, които ще изпълняват дейности по договора. 3. Подизпълнителят да притежава сертифицирани АИС/М до ниво „Секретно”.
НЕ
НЕ
Ограничена
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
НЕ
НЕ
Настоящото обявление е изпратено за публикуване с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на интернет страницата на МВнР на адрес http://www.mfa.bg/bg/events/182/40/3494/index.html /Профил на купувача/, поради което на основание чл.76,ал.2 от ЗОП срокът на поръчката е намален от 37 /тридесет и седем/ на 30 /тридесет/ дни. На интернет страницата на МВнР, Профил на купувача Възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 2). Разяснения по документацията за участие могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. Финансирането е осигурено от бюджета на Министерство на външните работи. В съответствие с чл. 79, ал. 3 от ЗОП, на отварянето на пликовете със заявленията могат да присъстват само кандидати или техни упълномощени представители, които имат издадени и валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) с минимално ниво „Секретно”, което се удостоверява с представяне на копие от разрешението. Не се допускат за присъствие представители на средства за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
30.12.2014 г.