Версия за печат

02709-2014-0073

BG-Плевен: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ПЛЕВЕН ПРИ СЗДП ВРАЦА, ул."Сан Стефано" № 37, За: инж.Борислава Петрова - зам.директор, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 840190, E-mail: dlpleven@abv.bg, Факс: 064 837592

Място/места за контакт: Плевен, ул."Сан Стефано" №37

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141230xPgJ3887095.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141230xPgJ3887095.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Стопанисване и опазване на горските територии държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на застрахователни услуги за нуждите на СЗДП ТП Държавно горско стопанство Плевен"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Застраховане на: моторните певозни средства, собственост на ТП ДГС Плевен със застраховки"Гражданска отговорност на автомобилистите","Каско","Злополука на местата в МПС"; на служителите на ТП ДГС Плевен със застраховки "Гражданска отговорност при носене и употреба на огнестрелно оръжие", "Живот","Трудова злополука"; на имущество, предоставено за управление на ТП ДГС Плевен със застраховка "Имущество". Срокът на поръчката е една година, считано от датата на влизане в сила на всяка застрахователна полица. Уникален номер на поръчката: 20141230xPgJ3887095

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

66510000

Описание:

Застрахователни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Застраховка"Гражданска отговорност на автомобилистите" на 22 броя МПС. Застраховка "Каско" на 4 броя автомобили. Застраховка "Злополука на местата в МПС" на 4 броя автомобили. Застраховка"Гражданска отговорност при носене и употреба на огнестрелно оръжие" на 14 броя служители на ТП ДГС Плевен. Застраховка"Трудова злополука" на 43 броя служители. Застраховка"Живот" на 43 броя служители. Застраховка"Имущество" на сгради и съоръжения предоставени за управление на ТП ДГС Плевен.

Прогнозна стойност без ДДС
6000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1% от началната цена на поръчката, без ДДС, а именно 60,00 лева, вносими по сметка на ТП ДГС Плевен BIC код: CECBBGSF, IBAN на разплащателната сметка BG95CECB979010C7660300 при ЦКБ АД Плевен или в брой в касата на ТП ДГС Плевен или банкова гаранция, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора при подписване на договора или банкова гаранция.Всеки кандидат избира сам формата на гаранция за участие , за изпълнение както следва: парична сума или банкова гаранция в полза на ТП ДГС Плевен

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно изискванията на договора

ІІІ.1.4) Други особени условия

ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ:/чл.58а, ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и реда на Закона за електрония документ и електрония подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ: Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и указания и трябва да съдържа следното: 1.Плик № 1 с надпис "Документи за подбор" 1.1. Представяне на участника, което включва: - Приложение № 1 - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и /или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - Приложение №3. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на Възложителя; -доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 от ЗОП - документ, разрешаващ извършване на застрахователна дейност, касаеща предмета на застраховките от поръчката. За Република България този документ се издава от Комисията за финансов надзор. Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участиците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. Оферта - Приложение №2 3. Гаранция за участие в размер на 60,00лв./шестдесет /, представляваща 1 % от стойността на поръчката. Формата на гаранцията е парична сума, която се внася по следната банкова сметка на Възложителя:BIC код: CECBBGSF, IBAN на разплащателната сметка BG95CECB979010C7660300 при ЦКБ АД Плевен или в брой в касата на ТП ДГС Плевен или банкова гаранция /задължително оригинал/ - по избор на участника. 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние - не се изискват. 5. Доказателство за технически възможности и/или квалификация на участника: В декларация / свободен текст/ се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители на участника, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 6. Декларация по чл.56, ал.1,т.6 от ЗОП - Приложение № 4 - декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 7. Декларация за подизпълнители - Приложение № 6. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП - Приложение № 7. 9. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Приложение № 8. 10. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата - Приложение № 9. Документите се представят в оригинал или в заверено от участника копие. Изисква се нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, кагато последният не се представлява от лицата, посочени в документите по т. 5.2.1 или отразените на електронната страница на Търговски регистър при Агенция по вписванията. Плик № 2 с надпис " Предложение за изпълнение на поръчката" В плика се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката с посочване на срока на изпълнение.Изготвя се по примерен образец Приложение № 5 / само в оригинал/. Участниците попълват, подписват и подпечатват техническото предложение, без да посочват цени. Всякаква информация, свързана с цени, трябва да се съдържа единствено в ценовата оферта на участника. Плик № 3 с надпис " Предлагана цена" Предлаганата цена се изготвя по образец - Приложние № 10 /само оригинал/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника не се изискват
Минимални изисквания: Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателство за технически възможности и/или квалификация на участника: - В декларация/ свободен текст/ се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители на участика, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата.
Минимални изисквания: Доказателство за технически възможности и/или квалификация на участника: - В декларация/ свободен текст/ се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители на участика, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, като в този случай съответното лице дължи заплащане на цената на документацията от 5 (пет) лева. При поискване на заинтересованото лице Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането. Документацията е достъпна и безплатна на сайта на СЗДП - http://www.szdp.bg - Профил на купувача. Документи за участие могат да се закупуват всеки работен ден от 05.01.2015 год. до 22.01.2015год. от деловодството на ТП ДГС Плевен на адрес: гр.Плевен, ул."Сан Стефано" № 37. Офертите се подават всеки работен ден от 05.01.2015 год. до 29.01.2015год. в деловодството на ТП ДГС Плевен на адрес: гр.Плевен, ул."Сан Стефано" № 37

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.Плевен, ул."Сан Стефано" № 37

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на заявленията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ