Версия за печат

00085-2014-0018

BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Св.Георги Софийски" №3, За: инж.Станимир Янчев, инж .Латинка Петрова, България 1606, гр. София, Тел.: 02 9225235; 02 9225983, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 95201120

Място/места за контакт: бул. "Св.Георги Софийски" №3, ет.2, стая №18

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, Бул."Св.Г.Софийски "№3, За: Надежда Сакалийска , Елена Ирманова, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225195

Място/места за контакт: ВМА ГР.София, 2-ри етаж, 25 стая-каса

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, Бул."Св.Георги Софийски "№3, За: Огняна Никодимова, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА София, 2-ри етаж, Явно деловодство - входяща поща

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА и подчинените структури в страната. Абонаментната поддръжка включва труд, профилактика, настройки, планови ремонти, реално вложени материали, консумативи и резервни части. Стойността на реално вложените материали, консумативи и резервни части не трябва надхвърля прогнозно определения годишен лимит. При необходимост от извършване на непредвидени ремонтни работи, същите се одобряват предварително от Възложителя и извършената услуга ще се калкулира по единичните цени на ремонтните работи от ценовото предложение на изпълнителя, а при ремонтни работи, които не са включени в ценовото предложение, единичните им цени се калкулират по анализи, съгласно параметрите за ценообразуване от ценовото предложение на изпълнителя. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I.A.Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино” . II. Б Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”. III.В Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV.Г Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория” V.Д Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове VI.Е Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Ж Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие , съгласно техническа спецификация – Приложение № 1.1 /неразделна част от документацията/ за всяка обособена позиция./

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на МБАЛ – София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, гр. Пловдив ,база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен, база ,,Ласкар” и медицински скадове, БДПЛР – гр.Хисар и БДПЛР-гр. Поморие.
Код NUTS: BG412, BG421, BG331, BG342, BG314, BG42, BG34
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I.A.Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино” . II. Б Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”. III.В Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV.Г Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория” V.Д Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове VI.Е Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Ж Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие , съгласно техническа спецификация – Приложение № 1.1 /неразделна част от документацията/ за всяка обособена позиция./

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгасно техническа спецификация Приложение1.1, Приложение1.2, Приложение1.3 и Приложение 1.4 от конкурсната документация.

Стойност, без да се включва ДДС
3416800 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции както следва: – за позиция І – 13 800(тринадесет хиляди и осемстотин) лева; за позиция ІІ - 2924 (две хиляди деветстотин двадесет и четири) лева, за позиция III - 4944 (четири хиляди деветстотин четиридесет и четири) лева, за позиция IV - 2220 (две хиляди двеста и двадесет) лева, за позиция V - 2700 (две хиляди и седемстотин) лева, за позиция VI - 4320 (четири хиляди триста и двадесет) лева, за позиция VII - 3260 (три хиляди двеста и шестдесет) лева със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позициите, за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва позиция, размер на внесена гаранция за участие по позиция и обща сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по позициите, за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на възнаграждението се извършва след представяне на оригинална фактура и протокол за извършени дейности до 60 /шестдесет/ календарни дни от представянето им на Възложителя, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Без авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците трябва да посочат единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателстовото на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява- документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения Документ за гаранция за участие.Документ за закупена документация само случаите по чл. 28, ал.7 от ЗОП.Декларация за липса на обстоятелствапо 47 ал.9 /Приложение № 6/ Декларация по чл. 55, ал. 5 и чл. 56, ал. 1, т. 8 - /Приложение №10/ Декларация за съгласие на подизпълнител /Приложение №11/.Административни сведения /Приложение №15/. Декларация за приемане на условията в проекта на договора /Приложение №5/. Декларация за направен оглед /Приложение №8/. Декларация по чл. 33, ал.4, /Приложение №12/, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП./Приложение №9 / Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат само изискванията само по чл. 47 ал.1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 ал.1 и 5 от ЗОП /Приложение №7/. Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП./Приложение №14/. Всички представени документи трябва да бъдат в оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала”. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства в чл.47, ал. 2 т.1, 4 и 5 от ЗОП, а именно: -наличие на открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; -наличие на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословни и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците: - наличие на влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Годишни финансови отчети за всяка отделна година от посочените (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), съдържащи само отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП.Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал.1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) от услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), за съответната обособена позиция в размер на: за позиция І - за последните 3/три години, не по-малко от 650 000 лв. без ДДС; за позиция ІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 140 000 лв. без ДДС; за позиция ІІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 240 000 лв. без ДДС; за позиция ІV - за последните 3/три години, не по-малко от 110 000 лв. без ДДС; за позиция V - за последните 3/три години, не по-малко от 135 000 лв. без ДДС; за позиция VI - за последните 3/три години, не по-малко от 200 000 лв. без ДДС; за позиция VII - за последните 3/три години, не по-малко от 160 000 лв. без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За всички позиции; 1. Декларация /по образец/, съдържаща списък на изпълнените услуги еднакви или сходни спредмета на поръчкта за последните три години, влючително стойности, дати и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга /минимум три броя препоръки за добро изпълнение/. При участие за повече от една обособена позиция, участника не следва да представя по три препоръки за добро изпълнение за всяка една позиция от I до VII, за които участва, а може да престави само три препоръки за добро изпълнение за всички позиции, за които участва. 2.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008– или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката . Сертификат за ISO 14001:2004 за международен стандарт за системи за управление на околната среда или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката Сертификатите да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 53, ал. 4 от ЗОП), валидни към датата на отваряне на офертата.В случай, че сертификатите на участник изтичат по време на процедурата той се задължава да представи декларация, че се намира в процес на подновяване на сертификатите. В случай , че участникът е избран за изпълнител на поръчката, последният се задължава да представи подновените сертификати на Възложителя. 3. Декларация за направен оглед – /Приложение № 8/ от конкурсната документация, заверена от техническо лице на обектите. 4. Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП – образец от конкурсната документация /Приложение 9/ 5.Декларация, съдържаща поименен списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка за съответната позиция/и - образец от документацията /Приложение 4/ с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата съобразно предмета на поръчката и изискванията на Техническата спецификация. За доказване на професионалните изисквания участникът да представи удостоверение или декларация за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР. Всички документи на участника да се представят в оригинал или заверени копия „Вярнo с оригинала” и печат на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има минимум 3/три/ изпълнени услуги за последните три години, считано от датата на подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. При участие за повече от една обособена позиция, участника не следва да има отделно минимум три изпълнени услуги за всяка позиция от I до VII, а може да има само три отделни услуги за всички позиции, за които участва. 2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството и система за управление на околната среда. 3. Участникът да посети обектите, на територията на която ще се извършва абонаментната поддръжка в посочения срок в офертата. 4. Участникът да е спазил изискването за минимална цена на труда, определена съгласно §1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки. 5. Участникът да разполага с възможности за извършване на абонаментната поддръжка, изпълнение на непредвидени ремонтни работи на сграден фонд като обслужващия екип е както следва; За поз: I.мин. 29 души, от които 1/един/ ръководител обект ,за Група „ АС част” – мин. 4 /четири/, Група “Електроподдръжка”, група “ДЕЦ”в МБАЛ София, база “Овча купел”и база “Алино” мин. 12/дванадесет, Група “Отоп. системи” мин. 7/седем/ , Група “ВиК част” мин. 5/пет/. -За позиц.II мин. 6 души, от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/, Група “Електроподдръжка”, мин. 2/двама/ Група “Отопл. системи” мин. 1/един/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/. -За позиц.III мин.12 души , от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 5/пет/ , Група “Отопл. системи” мин. 4/четири/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/: -За позиц. IV мин.6 души, от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 2/двама/ , Група “Отопл. системи” мин. 1/един/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/: -За позиц. V мин.8 души , от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 2/двама/ , Група “Отопл. системи” мин. 3/трима/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/: За позиц. VI мин.11 души , от които за Група „АС част” – мин. 3 /трима/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 3/трима/ Група “Отоплителни системи” мин. 3/трима/ , Група “ВиК част” мин. 2/двама/. За позиции; II, III, IV, V, VI , VII- едно от лицата с най- висок ценз по преценка на участника да изпълнява допълнително и функцията на Ръководител обект. Всички професионални квалификации и образователни степени са описани в предмета на поръчката и трябва да отговарят на Техническата спецификация и на всички нормативни изисквания за поддържане и обслужване, да позволяват навременното, точно и качествено изпълнение. Професионални изисквания : Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

За огняри по позиция I, III и V- удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл. 247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За огняри по позиция VI и VII удостоверение или друг еквивалентен документ и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За електротехниците удостоверения със съответната придобита квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Техническо предложение за изпълнение ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.01.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 18 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя безплатно от Възложителя по електронен път като се публикува в сайта на Възложителя с интернет адрес www.vma.bg раздел “Обществени поръчки” в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението за обществена поръчка . Само когато кандидат или участник изиска получаването на документацията за участие на място или да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща срещу сумата от 18 (осемнадесет) лева. Документация може да се заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 7:30 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, като получаването се извършва след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – (02) 92 25983, 02) 92 25235, всеки работен ден от 7:30 до 12:00ч. и от 12:30 до 16:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.02.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.02.2015 г.  Час: 10:00
Място

зала №10, ет.І на ВМА

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За част отопление за позиция I /база Овча купел/, за позиция III -Варна, и позиция V- Плевен поддръжката на газовия тракт трябва да е от лицензирана фирма и е задължение на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.I.A.Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино”
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. I.A.Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1380000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.II. Б Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”.
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.II. Б Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
292400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. III.В Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна.
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. III.В Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
494400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.IV.Г Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.IV.Г Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
222000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. V.Д Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове.
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. V.Д Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
270000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.VI.Е Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.VI.Е Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
432000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. VII. Ж Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. VII. Ж Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
326000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24