00085-2014-0018
Технически редакции | ||
30.12.2014 10:58 ч. : | 30/12/2014 10:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.12.2014 10:58 ч. : | 30/12/2014 10:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Военномедицинска академия, бул. "Св.Георги Софийски" №3, За: инж.Станимир Янчев, инж .Латинка Петрова, България 1606, гр. София, Тел.: 02 9225235; 02 9225983, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 95201120
Място/места за контакт: бул. "Св.Георги Софийски" №3, ет.2, стая №18Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Военномедицинска академия, Бул."Св.Г.Софийски "№3, За: Надежда Сакалийска , Елена Ирманова, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225195
Място/места за контакт: ВМА ГР.София, 2-ри етаж, 25 стая-касаАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, Бул."Св.Георги Софийски "№3, За: Огняна Никодимова, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ВМА София, 2-ри етаж, Явно деловодство - входяща пощаПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА и подчинените структури в страната. Абонаментната поддръжка включва труд, профилактика, настройки, планови ремонти, реално вложени материали, консумативи и резервни части. Стойността на реално вложените материали, консумативи и резервни части не трябва надхвърля прогнозно определения годишен лимит. При необходимост от извършване на непредвидени ремонтни работи, същите се одобряват предварително от Възложителя и извършената услуга ще се калкулира по единичните цени на ремонтните работи от ценовото предложение на изпълнителя, а при ремонтни работи, които не са включени в ценовото предложение, единичните им цени се калкулират по анализи, съгласно параметрите за ценообразуване от ценовото предложение на изпълнителя. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I.A.Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино” . II. Б Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”. III.В Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV.Г Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория” V.Д Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове VI.Е Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Ж Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие , съгласно техническа спецификация – Приложение № 1.1 /неразделна част от документацията/ за всяка обособена позиция./
Обявлението обхваща обществена поръчка
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I.A.Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино” . II. Б Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”. III.В Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV.Г Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория” V.Д Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове VI.Е Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Ж Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие , съгласно техническа спецификация – Приложение № 1.1 /неразделна част от документацията/ за всяка обособена позиция./
50700000
Описание:
ДА
НЕ
Съгасно техническа спецификация Приложение1.1, Приложение1.2, Приложение1.3 и Приложение 1.4 от конкурсната документация.
НЕ
НЕ
24
Гаранция за участие по обособени позиции както следва: – за позиция І – 13 800(тринадесет хиляди и осемстотин) лева; за позиция ІІ - 2924 (две хиляди деветстотин двадесет и четири) лева, за позиция III - 4944 (четири хиляди деветстотин четиридесет и четири) лева, за позиция IV - 2220 (две хиляди двеста и двадесет) лева, за позиция V - 2700 (две хиляди и седемстотин) лева, за позиция VI - 4320 (четири хиляди триста и двадесет) лева, за позиция VII - 3260 (три хиляди двеста и шестдесет) лева със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позициите, за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва позиция, размер на внесена гаранция за участие по позиция и обща сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по позициите, за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора.
Плащането на възнаграждението се извършва след представяне на оригинална фактура и протокол за извършени дейности до 60 /шестдесет/ календарни дни от представянето им на Възложителя, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Без авансово плащане.
Участниците трябва да посочат единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателстовото на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява- документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения Документ за гаранция за участие.Документ за закупена документация само случаите по чл. 28, ал.7 от ЗОП.Декларация за липса на обстоятелствапо 47 ал.9 /Приложение № 6/ Декларация по чл. 55, ал. 5 и чл. 56, ал. 1, т. 8 - /Приложение №10/ Декларация за съгласие на подизпълнител /Приложение №11/.Административни сведения /Приложение №15/. Декларация за приемане на условията в проекта на договора /Приложение №5/. Декларация за направен оглед /Приложение №8/. Декларация по чл. 33, ал.4, /Приложение №12/, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП./Приложение №9 / Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат само изискванията само по чл. 47 ал.1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 ал.1 и 5 от ЗОП /Приложение №7/. Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП./Приложение №14/. Всички представени документи трябва да бъдат в оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала”. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства в чл.47, ал. 2 т.1, 4 и 5 от ЗОП, а именно: -наличие на открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; -наличие на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословни и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците: - наличие на влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
Годишни финансови отчети за всяка отделна година от посочените (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), съдържащи само отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП.Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал.1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) от услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), за съответната обособена позиция в размер на: за позиция І - за последните 3/три години, не по-малко от 650 000 лв. без ДДС; за позиция ІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 140 000 лв. без ДДС; за позиция ІІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 240 000 лв. без ДДС; за позиция ІV - за последните 3/три години, не по-малко от 110 000 лв. без ДДС; за позиция V - за последните 3/три години, не по-малко от 135 000 лв. без ДДС; за позиция VI - за последните 3/три години, не по-малко от 200 000 лв. без ДДС; за позиция VII - за последните 3/три години, не по-малко от 160 000 лв. без ДДС.
За всички позиции; 1. Декларация /по образец/, съдържаща списък на изпълнените услуги еднакви или сходни спредмета на поръчкта за последните три години, влючително стойности, дати и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга /минимум три броя препоръки за добро изпълнение/. При участие за повече от една обособена позиция, участника не следва да представя по три препоръки за добро изпълнение за всяка една позиция от I до VII, за които участва, а може да престави само три препоръки за добро изпълнение за всички позиции, за които участва. 2.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008– или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката . Сертификат за ISO 14001:2004 за международен стандарт за системи за управление на околната среда или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката Сертификатите да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 53, ал. 4 от ЗОП), валидни към датата на отваряне на офертата.В случай, че сертификатите на участник изтичат по време на процедурата той се задължава да представи декларация, че се намира в процес на подновяване на сертификатите. В случай , че участникът е избран за изпълнител на поръчката, последният се задължава да представи подновените сертификати на Възложителя. 3. Декларация за направен оглед – /Приложение № 8/ от конкурсната документация, заверена от техническо лице на обектите. 4. Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП – образец от конкурсната документация /Приложение 9/ 5.Декларация, съдържаща поименен списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка за съответната позиция/и - образец от документацията /Приложение 4/ с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата съобразно предмета на поръчката и изискванията на Техническата спецификация. За доказване на професионалните изисквания участникът да представи удостоверение или декларация за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР. Всички документи на участника да се представят в оригинал или заверени копия „Вярнo с оригинала” и печат на участника.
1.Участникът трябва да има минимум 3/три/ изпълнени услуги за последните три години, считано от датата на подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. При участие за повече от една обособена позиция, участника не следва да има отделно минимум три изпълнени услуги за всяка позиция от I до VII, а може да има само три отделни услуги за всички позиции, за които участва. 2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството и система за управление на околната среда. 3. Участникът да посети обектите, на територията на която ще се извършва абонаментната поддръжка в посочения срок в офертата. 4. Участникът да е спазил изискването за минимална цена на труда, определена съгласно §1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки. 5. Участникът да разполага с възможности за извършване на абонаментната поддръжка, изпълнение на непредвидени ремонтни работи на сграден фонд като обслужващия екип е както следва; За поз: I.мин. 29 души, от които 1/един/ ръководител обект ,за Група „ АС част” – мин. 4 /четири/, Група “Електроподдръжка”, група “ДЕЦ”в МБАЛ София, база “Овча купел”и база “Алино” мин. 12/дванадесет, Група “Отоп. системи” мин. 7/седем/ , Група “ВиК част” мин. 5/пет/. -За позиц.II мин. 6 души, от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/, Група “Електроподдръжка”, мин. 2/двама/ Група “Отопл. системи” мин. 1/един/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/. -За позиц.III мин.12 души , от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 5/пет/ , Група “Отопл. системи” мин. 4/четири/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/: -За позиц. IV мин.6 души, от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 2/двама/ , Група “Отопл. системи” мин. 1/един/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/: -За позиц. V мин.8 души , от които за Група „АС част” – мин. 2 /двама/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 2/двама/ , Група “Отопл. системи” мин. 3/трима/ , Група “ВиК част” мин. 1/един/: За позиц. VI мин.11 души , от които за Група „АС част” – мин. 3 /трима/ , Група “Електроподдръжка”, мин. 3/трима/ Група “Отоплителни системи” мин. 3/трима/ , Група “ВиК част” мин. 2/двама/. За позиции; II, III, IV, V, VI , VII- едно от лицата с най- висок ценз по преценка на участника да изпълнява допълнително и функцията на Ръководител обект. Всички професионални квалификации и образователни степени са описани в предмета на поръчката и трябва да отговарят на Техническата спецификация и на всички нормативни изисквания за поддържане и обслужване, да позволяват навременното, точно и качествено изпълнение. Професионални изисквания : Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група.
ДА
За огняри по позиция I, III и V- удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл. 247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За огняри по позиция VI и VII удостоверение или друг еквивалентен документ и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За електротехниците удостоверения със съответната придобита квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V.
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документация за участие се предоставя безплатно от Възложителя по електронен път като се публикува в сайта на Възложителя с интернет адрес www.vma.bg раздел “Обществени поръчки” в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението за обществена поръчка . Само когато кандидат или участник изиска получаването на документацията за участие на място или да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща срещу сумата от 18 (осемнадесет) лева. Документация може да се заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 7:30 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, като получаването се извършва след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – (02) 92 25983, 02) 92 25235, всеки работен ден от 7:30 до 12:00ч. и от 12:30 до 16:00 ч.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
зала №10, ет.І на ВМА
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.
НЕ
За част отопление за позиция I /база Овча купел/, за позиция III -Варна, и позиция V- Плевен поддръжката на газовия тракт трябва да е от лицензирана фирма и е задължение на Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.12.2014 г.
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. I.A.Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, база ,,Овча купел” и база ,,Алино”
50700000
Описание:
Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.II. Б Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”.
50700000
Описание:
Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. III.В Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна.
50700000
Описание:
Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.IV.Г Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”
50700000
Описание:
Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. V.Д Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове
50700000
Описание:
Съгласно техническа спецификация Приложение1.1
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА.VI.Е Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар
50700000
Описание:
Съгласно техническа спецификация Приложение1.1
Абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА. VII. Ж Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие
50700000
Описание:
Съгласно техническа спецификация Приложение1.1