Версия за печат

03788-2014-0009

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Център за градска мобилност" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" N 84, За: Розалина Богатинова, инж. Веселинка Дъбова, България 1202, София, Тел.: 029236 202; 029236 247, E-mail: office@sofiatraffic.bg, Факс: 028319 071

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiatraffic.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofiatraffic.bg/bg/common/profil-na-kupuvacha/500/otkrita-procedura-za-vazlagane-na-7.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка по периодични заявки на консумативи, канцеларски материали, хартия и ролки за фискални устройства, необходими на „Център за градска мобилност” ЕАД по обособени позиции”, както следва: Обособена позиция № 1: Доставка по периодични заявки на консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати; Обособена позиция № 2: Доставка по периодични заявки на канцеларски материали; Обособена позиция № 3: Доставка по периодични заявки на копирна и принтерна хартия – формат А3 и А4; Обособена позиция № 4: Доставка по периодични заявки на ролки за фискални устройства.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 84 и ул. "Будапеща" № 17
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка по периодични заявки на консумативи, канцеларски материали, хартия и ролки за фискални устройства, необходими на „Център за градска мобилност” ЕАД по обособени позиции”, както следва: Обособена позиция № 1: Доставка по периодични заявки на консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати; Обособена позиция № 2: Доставка по периодични заявки на канцеларски материали; Обособена позиция № 3: Доставка по периодични заявки на копирна и принтерна хартия – формат А3 и А4; Обособена позиция № 4: Доставка по периодични заявки на ролки за фискални устройства.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
244000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

03788-2014-0009

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610158 от 23.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЗОП-23 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати
V.1.1) Дата на сключване договора
15.12.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ФИСТОКОМЕРС" ЕООД, ЕИК 130550855, ул. "Цветан Лазаров" 4-8, Стокова борса, склад 415, България 1592, София, Тел.: 0896608 607, E-mail: fifi@fistocommerce.com, Факс: 029789 026

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 160000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 160000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЗОП-21 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на канцеларски материали
V.1.1) Дата на сключване договора
15.12.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

6

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", ЕИК - 000885099, бул. "Цариградско шосе" 139, Р България 1784, София, Тел.: 029766 879, E-mail: zop@hq.office1.bg

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 68000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 68000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЗОП-22 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ролки за фискални устройства
V.1.1) Дата на сключване договора
15.12.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МЮРОЛ БЪЛГАРИЯ" ЕООД, ЕИК - 831200708, ул. "Магнаурска школа" 15, ЗИТ, ет. 1, Р България 1784, София, Тел.: 029718 181, E-mail: office@muroll.bg

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Ролко България” ООД, ЕИК 103506922 „Мюрол България” ООД, ЕИК 831200708 „Мултико 92”ООД, ЕИК 040606358 „Офис Идея” ООД, ЕИК 201848351 „Перун ККБ” ЕООД, ЕИК 1017298236 „Офис консумативи” ООД, ЕИК 201417931 „Фистокомерс” ООД, ЕИК 130550855 „Ема”ООД, ЕИК 030113826 „Кукуда Груп” ООД, ЕИК 200171708 Кооперация "Панда", ЕИК 000885099


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП