Версия за печат

00502-2014-0019

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Света Марина" ЕАД, бул. "Христо Смирненски" 1, За: Николай Николов, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 302932, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302932

Място/места за контакт: Маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=169.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на канцеларски материали и чували за обезвреждане на опасни болнични отпадъци за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: отдел "Снабдяване"/медицински склад на МБАЛ "Света Марина" ЕАД
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договори за периодични доставки на канцеларски материали и чували за обезвреждане на опасни болнични отпадъци за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД. Количествата са подробно описани в Приложения 1 към съответните договори, като са неразделна част от тях.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121400, 39263000

Описание:

Предпазни чували
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
192655.28 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 630520 от 27.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5764 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за периодични доставки на чували за обезвреждане на опасни болнични отпадъци за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД
V.1) Дата на сключване договора
29.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Екос Медика” ООД, ЕИК 831029075, ул. "Голям Братан" 8, Република България 1618, София, Тел.: 02 4914088, E-mail: ecosmedica@ecosmedica.com, Факс: 02 4914087

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 124400 BGN с ДДС 20%
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 5765 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД
V.1) Дата на сключване договора
29.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Офис Експрес Сървис” АД, ЕИК 201380867, ЗПЗ, ул. "Уста Кольо Фичето" 17, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 579913, E-mail: dotsinska@offex.bg, Факс: 052 579909

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 68255.28 BGN с ДДС 20%
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с Вх. № ВК – 2279/25.11.2014 г. от 10.00ч. на "Екос Медика" ООД. Фирма "Екос Медика" ООД в офертата си е предложила следните условия: Производител: J. Brosh Industrial Group Ltd. Време за доставка в часове: до 48 (четиридесет и осем) часа, след писмена заявка. Отложено плащане в дни: 60 (шестдесет) дни Остатъчен срок на годност в месеци: не по-малък от 50% (петдесет процента) – 12 (дванадесет) месеца Срок на валидност на офертата: 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. 2. Оферта с Вх. № ВК – 2290/25.11.2014 г. от 13.30ч. на Кооперация „Панда". Кооперация „Панда" в офертата си е предложила следните условия: Производители: ARK, BEIFA, CHENGLU, STANGER, МУЛТИПРИНТ, DERYA, РОЛКО, GENMES, SILVER FIRST, YENER, ZHENDA, MANHATTAN, PROSPECT IMAGES, FEDRIGONI, EMA, FABER CASTELL, APLI, HOPAX, FAPI Време за доставка в часове: до 48 (четиридесет и осем) часа, след писмена заявка. Отложено плащане в дни: 60 (шестдесет) дни Остатъчен срок на годност в месеци: не по-малък от 50% (петдесет процента) – 12 (дванадесет) месеца. Срок на валидност на офертата: 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. 3. Оферта с Вх. № ВК – 2292/25.11.2014 г. на „Офис Експрес Сървис” АД. Фирма „Офис Експрес Сървис” АД в офертата си е предложила следните условия: Производители: SWAN, OFFICE DEPOT, CENTRUM, LANTU, CENTROPEN, 3A, POLYCART, SCAG, MUROLL BULGARIA, OMEGA, MAPAK, NEDA, EUROPA, OFFICE HIT, YIZHINWANG STATIONERY, HAMA, FULLMARK, NINGBO, INTERNATIONAL PAPER, MONDI, APP, EMA OOD, ELITE, HORSE. Време за доставка в часове: до 48 (четиридесет и осем) часа, след писмена заявка. Отложено плащане в дни: 60 (шестдесет) дни Остатъчен срок на годност в месеци: не по-малък от 50% (петдесет процента) – 12 (дванадесет) месеца. Срок на валидност на офертата: 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор