Версия за печат

00226-2014-0041

BG-Плевен: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, пл.”Възраждане” №2, За: инж. Павлина Тодорова, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Аварийно укрепване на възникнали свлачищни процеси засягащи северна и западна диги на „Клетки за неопасни отпадъци” към проект Реализация на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци – гр.Плевен – І етап”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Аварийно укрепване на възникнали свлачищни процеси засягащи северна и западна диги на „Клетки за неопасни отпадъци” към проект Реализация на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци – гр.Плевен – І етап”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
49500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФСД 759-14 / Обособена позиция №: / Заглавие:Упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Аварийно укрепване на възникнали свлачищни процеси засягащи северна и западна диги на „Клетки за неопасни отпадъци” към проект Реализация на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци – гр.Плевен – І етап”
V.1) Дата на сключване договора
28.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД"Рутекс-Ати", гр.София, ул."Искърско шосе" № 12, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9791426, Факс: 02 9789597

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Плевен”, който се изпълнява по ДБФП №DIR-5112122-С009/29.11.2012 г. с Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл.120,aл.5, т.1 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Дружество по ЗЗД "Рутекс-Ати", гр.София: Рутекс ООД, гр.София Ати Кансулт ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

е) Възлагат се нови строителство/услуги, които са повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие с условията, указани в ЗОП.

Между Община Плевен и Обединение „Рутекс – АТИ“ има сключен Договор за възлагане на обществена поръчка №: ФСД 457/2013 г., с предмет: „Определяне на изпълнител на консултантска услуга (строителен надзор) във връзка с изпълнението на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци гр. Плевен– І-ви етап” (номер на поръчката в АОП: 00226-2013-0008). Във връзка с възникнали непредвидени обстоятелства, настъпили след сключване на горепосочения договор и предвид факта, че по своята същност допълнителната услуга по сторителен надзор не може технически да бъде разделена от предмета на основния договор без това да доведе до значителни затруднения за възложителя, е необходимо възлагането на допълнителен строителен надзор на изпълнителя по основния договор. Горното се налага, поради факта, че със започване на строителството на места се установиха свлачищни процеси засягащи северна и западна диги на „Клетки за неопасни отпадъци”, които доведоха до неприложимостта на одобрения инвестиционен проект в тази му част, невъзможността да се изпълни една от описаните в проектното предложение дейности и съответно непостигане на една от конкретните цели на проекта. Проблемът е породен от факта, че в периода от изработването на инвестиционния проект до неговата реализация са протекли сериозни ерозионни процеси и са настъпили промени в релефа особено около „Клетки за неопасни отпадъци”. Наложилата се промяна в инвестиционния проект доведе до необходимостта от изпълнение на допълнителни количества СМР. Изпълнението на допълнителния – непредвиден строителен надзор е от съществено значение, както за изпълнение на договора за обществена поръчка с предмет „Определяне на изпълнител на консултантска услуга (строителен надзор) във връзка с изпълнението на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци гр. Плевен– І-ви етап”, така и за изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ. Изброените по-горе обстоятелства се явяват непредвидени по смисъла на §1, т. 14б от ДР на ЗОП, съгласно която „непредвидени обстоятелства“ са тези, включително от извънреден характер, възникнали след сключване на договора, независимо от волята на страните, които не са могли да бъдат предвидени и правят невъзможно изпълнението на договора. В основната поръчка са заложени идентични дейности, което чисто технически обуславя и неделимостта на настоящата поръчка от основната такава. Естеството на дейностите, предмет на настоящата поръчка, съвпада напълно с предмета на основната поръчка. Изпълнението на горните дейности не може да се раздели от предмета на основния Договор, без значителни затруднения за възложителя. Горепосоченото се доказва и от одобрението от страна на УО на ОПОС за отпускане на допълнителни средства по проекта, за извършване „Аварийно укрепване на възникнали свлачищни процеси засягащи северна и западна диги на „Клетки за неопасни отпадъци” към проект Реализация на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци – гр.Плевен – І етап”