Версия за печат

00485-2014-0010

BG-Завет: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Завет, ул. "Лудогорие" № 19, За: Зюлфие Алиосманова Исмаил - заместник - кмет на община Завет, Република България 7330, Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016

Място/места за контакт: Община Завет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zavet-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.zavet-bg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проект за подобряване на системата за сметосъбиране и сметоизвозване в община Завет“ по три обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Завет
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Проект за подобряване на системата за сметосъбиране и сметоизвозване в община Завет“ по три обособени позиции, както следва: - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване с обем 15+1,5 куб.м.” - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил - мини челен товарач /с базово оборудване/ за почистване на нерегламентирани сметища, обществени терени, тротоарни площи“ - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Доставка на 60 /шестдесет/ броя контейнери тип ”Бобър” 1.1 куб.м.”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144511, 43250000, 44613800

Описание:

Сметосъбирачни камиони
Товарачни машини с челно товарене
Контейнери за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е 250 000,00лв. (двеста и петдесет хиляди лева) без включен ДДС и 300 000,00лв. (триста хиляди лева) с включен ДДС Прогнозни стойности по обособени позиции, както следва: - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване с обем 15+1,5 куб.м.” - 157 533,33 лева /сто петдесет и седем хиляди петстотин тридесет и три лева и тридесет и три стотинки / без ДДС. - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил - мини челен товарач /с базово оборудване/ за почистване на нерегламентирани сметища, обществени терени, тротоарни площи” - 66 666,67 лева /шестдесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки/ без ДДС. - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Доставка на 60 /шестдесет/ броя контейнери тип ”Бобър” 1.1 куб.м.” - 25 800 лева /двадесет и пет хиляди и осемстотин лева/ без ДДС .

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1% от прогнозната стойност на всяка една обособена позиция по която участника кандидатства, в български лева, както следва: Обособена позиция № 1 – 1575.33 лв. /хиляда петстотин седемдесет и пет лева и тридесет и три стотинки/. Обособена позиция № 2 - 666.66 лв. /шестстотин шестдесет и шест лева шестдесет и шест стотинки/. Обособена позиция № 3 – 258.00 лв. /двеста петдесет и осем лева/. Гаранциите се представят под формата на парична сума - внесена на касата в община Завет, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Завет BG50IORT81163300600000 BIC IORTBGSF, „Инвестбанк” АД – клон Разград , офис Завет. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция. Банковата гаранция е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение (консорциум и др.), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора, без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение (консорциум и др.), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка община Завет ще използва безлихвен заем от ПУДООС (Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда). Плащанията към Изпълнителя по настоящата поръчка ще бъдат както следва: 1.Авансово плащане - не се предвижда. 2.Междинно плащане - не се предвижда. 3.Окончателно плащане - плащането ще се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура за стойността на действително изпълнената доставка и приемо – предавателен протокол, подписан от Кмета на община Завет или от друго определено лице и от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът кандидатства като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно по Закона за задълженията и договорите и че са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора. В договора трябва да се посочва точното и ясно разпределение на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението, като разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението. Участниците в обединението трябва да посочат задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, да подписва всички документи от името на обединението, както и че представляващият обединението е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя. Упълномощеното лице на обединението е упълномощено да получава указания за и от името на всеки член на обединението, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на упълномощеното лице на обединението. Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Срокът на обединението да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаване на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

І. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който: 1. Е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Е обявен в несъстоятелност; 3. Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ІІ.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. При които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла &1, т.23а от Допълнителната разпоредба на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. ІІІ.Наличието на обстоятелства по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и при наличие на хипотезата по чл.5, т.3 от същия закон са основание за отстраняване на участника от процедурата по възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: За да бъде допуснат до участие, всеки участник представя следните документи: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците – 1 оригинал. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо – декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – 1 оригинал. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника – 1 оригинал. Плик № 1 „Документи за подбор”е със следното съдържание: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от участника – попълва се Образец № 15; 2. Представяне на участника, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - попълва се Образец № 1; 3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – попълва се Образец № 2; 4. Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – попълва се Образец № 3; 5. Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП - Образец № 4/4а; 6. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 7. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 8. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – попълва се Образец № 5; 9. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 6; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител по отделно; 10. Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 7; 11. Споразумение (договор) за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - заверено копие; 12. Документ подписан от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да представлява обединението, да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението и др. (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и не е изрично вписано в споразумението (договора), с което се създава обединението); 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – попълва се Образец № 11. 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се Образец № 12.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, както следва: 1.Декларация съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите – Образец № 8, заедно с доказателство за извършената доставка; 2. Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – Образец № 9; 3. Документ и/или декларация, че участникът е производител, пряк вносител, оторизиран дистрибутор или договор за дистрибуция и продажба на стоката, която е предмет на поръчката; 4. Задължителен снимков материал на стоката, която ще се доставя – броя на снимките не е ограничен, но същите следва да дадат ясна визуална представа от цялостният външен вид на автомобилите и контейнерите от отделните настройки и приставки, прикачен инвентар, вътрешен вид на кабината. 5. Списък на сервизните бази за гаранционна поддръжка на доставените автомобили; 6. Подробна техническа спецификация на предлаганите машини и контейнери, подписан и подпечатан от участника; 7. Документ от производител или оторизиран представител за България на автомобилите, удостоверяващ европейските стандарти за емисии-минимум EURO 5 - оригинал или еквивалентен.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най - ниска предлагана цена в лева; тежест: 7
Показател: Гаранционен срок; тежест: 3

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят представя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в обществената поръчка, която може да бъде намерена и получена от Интернет адреса на Възложителя: http://www.zavet-bg.com/, „Профил на купувача”/Обществени поръчки/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

BG

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.02.2015 г.  Час: 10:00
Място

Общинска администрация - Завет, гр.Завет, ул."Лудогорие" № 19, заседателна зала № 201

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средства за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Завет, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно Закона за обществените поръчки

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ОБЩИНА ЗАВЕТ, ул."Лудогорие" №19, Република България 7330, Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване с обем 15+1,5 куб.м.”
1) Кратко описание

Доставка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144511

Описание:

Сметосъбирачни камиони

3) Количество или обем

Спецификацията и количествата по обособената позиция са посочени в документацията по процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
157533.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил - мини челен товарач /с базово оборудване/ за почистване на нерегламентирани сметища, обществени терени, тротоарни площи”
1) Кратко описание

Доставка на мини челен товаряч

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43250000

Описание:

Товарачни машини с челно товарене

3) Количество или обем

Спецификацията и количествата са посочени подробно в документацията на поръчката.

Прогнозна стойност, без ДДС
66666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на 60 /шестдесет/ броя контейнери тип ”Бобър” 1.1 куб.м.”
1) Кратко описание

Доставка на нови контейнери тип ”Бобър” 1.1 куб.м.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44613800

Описание:

Контейнери за отпадъци

3) Количество или обем

Спецификацията и количествата са посочени подробно в документацията на поръчката.

Прогнозна стойност, без ДДС
25800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45