Версия за печат

00904-2014-0019

BG-Драгоман: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."ППИ", Р България 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1518:2014-12-23-08-15-13&catid=61:2014-07-11-07-44-00&Itemid=92.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на съществуващ тласкателен водопровод от ПС "Неделище" I-ви подем до черпателен резервоар на ПС - ІІ-ри подем за водоснабдяване на гр. Драгоман – I-ви етап ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е изграждане на водопровод, който ще е с дължина 4570м, ще бъде изграден изцяло от PE тръби тип 100 с диаметър 280мм (трислойни). Той ще започва от съществуващата удароубивателна и разпределителна шахта в зона А на ПС "Неделище". Диаметърът на тласкателя е избран на базата на експлоатационното водно количество (според хидрогеоложкия доклад) при съвместна работа на две потопяеми помпи монтирани в новоизградените тръбни сондажи в пояс "А" на ПС "Неделище"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на тласкателния водопроводс диаметър от 280мм. Дължината на тръбите за налягане PN 16 ще бъде 1340м и за налягане PN 10 ще е 3230м.

Прогнозна стойност без ДДС
792941.1 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 7 900 лева (седем хиляди и деветстотин лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни изтичането на последния гаранционен срок по договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 8/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранциите се освобождават или усвояват по реда на чл.61 и 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/. Чл. 4. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по този договор по банков път, по посочена по–долу банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: (2) Първо плащане: извършва се за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи за завършен етап, подписан от инвеститорски контрол и строителен надзор и одобрен от Директора на РИОСВ – София, одобрено искане за плащане и наличие на превод от финансиращия орган. (3) На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в количествено - стойностна сметка единична цена за всеки етап с цел удостоверяване начина на образуване на стойността на разходите; (4) Обемът на текущо/етапно извършените СМР се удостоверява чрез подписване на Констативен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант и ВЪЗЛОЖИТЕЛ - инвеститорски контрол и одобрен от Директора на РИОСВ – София; (5) Представена данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на протокола от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (6) Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на утвърждаване на плащането; (7) Сумата от извършените плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; (8) Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сума от извършените до момента плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. (9) Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от подписан без забележки протокол образец 15 в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, както и одобрени средства от финансиращия орган. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (10) Заплащането ще се извършва по следната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: Банкови реквизити: Банка .................................. BIC:.......................... IBAN: .................................. (3) При промяна в банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, същият уведомява писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в седемдневен срок от настъпване на обстоятелството. (11) От стойността на окончателното плащане ще се приспадат всички суми, които са обект на финансова редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган /ПУДООС/ по изпълнението на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях. Участниците следва да отговарят на условията на Възложителя, съгласно настоящата документация, ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя.За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията и указанията от настоящата документация, при спазване на разпоредбите на ЗОП.Документи:1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите и информацията, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени. 2) Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, съгласно Раздел ІІI. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците;4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация - Раздел IV. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация;5)Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.9, ЗОП - Приложение № 2 ; 6) Приложение 3 - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП;7) Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда – Приложение № 4; 8) Декларация за ползване на подизпълнител/и -Приложение № 5;9) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител -Приложение№ 6;10) Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация; 11)Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. 12)Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) –Приложение № 1;13) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура;14) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис.15) СПИСЪК – ДЕКЛАРАЦИЯ за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на строителството, включително оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване по чл.51, ал.1, т.3 и т.9 от ЗОП;16) Списък – Декларация на сходен обем строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години - Приложение 10;17) Списък - декларация за специалистите участващи в проекта - Приложение 11;18) Образец на автобиография - Приложение 12;19) Декларация за разположение на експерт - Приложение 13;20) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение 14;21) Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказва се с удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент и копие на годишен финансов отчет за предходната година, ако не е публикуван в публичния регистър в Република България и участникът не е посочил информация за органа поддържащ регистъра.
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 396 000 лева без ДДС (триста деветдесет и шест хиляди лева без ДДС) в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението или чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Изпълнението на това минимално изискване се доказва с декларация – Приложение № 11, Автобиография във формат по образец Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 13. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението или чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП. 2.Представя се копие от Удостоверението за регистрация и талона към него или еквивалентни документи за чуждестранните лица за които е приложима нормата на чл.49, ал.1 от ЗОП.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще извършват строително-монтажни работи . 3.Представя се копие от Сертификатите или еквивалентни документи.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите. 4.За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък на сходните строителства по образец 10, изпълнени през последните 5 (пет) години (считано от датата за подаване на оферти) или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от: Посочени публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане в експлоатация, която информация съдържа данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания- следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 5.Това изискване се доказва с декларация по образец – Приложение 15 и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор или друг документ, от който произтича правото на участника да ползва оборудването В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението или чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да разполага със следните специалисти:Ръководител на екип – с висше образование, степен „магистър“, в областта на промишленото и гражданското строителство, водоснабдяване и канализация, хидротехническо строителство или еквивалентно образование.-1бр. мин.Стаж по придобитото образование /години/- 5 г.;Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ с образование и квалификация, както следва: промишленото и гражданското строителство, водоснабдяване и канализация, хидротехническо строителство или еквивалентно образование - 2 бр. с мин. Стаж по придобитото образование /години/- 5.г;Специалност контрол на качеството – специалист с образователна степен средно специално/бакалавър/магистър, притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството-1бр. мин.Стаж по придобитото образование3 /години/ Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – специалист с образователна степен средно-специално/бакалавър/магистър, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно-1бр. с мин. Стаж по придобитото образование 3 г./години/ 2.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от ІV група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3.Участникът следва да има въведени системи за управление на качеството и опазване на околната среда, съгласно съответните системи или еквивалентни: 1.ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки; 2.ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки. 4.През последните 5 (пет) години (считано от датата за подаване на оферти) участникът да е изпълнил успешно поне едно строителство на В и К мрежи и съоръжения, като строителството следва да бъде с обем като обема на изпълняваните дейности в настоящата процедура. 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката:Багер (колесен или верижен)-2 бр.; Самосвал-5бр;Миничелен товарач- 2 бр.; Бетоновоз- 2 бр.;Бетонпомпа- бр.1; Автокран- 1 бр. ;Валяк-4 бр. ;Машина за рязане на асфалт- 1бр. ;Асфалтополагаща машина -1 бр.; Виброплоча- 1бр.; Водни помпи-2 бр.; Водоноска- 1бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение /в месеци/ – К1; тежест: 50
Показател: Предлагана цена-К2; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден в рамките на работното време на общината до 17:00 часа в срока посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на настоящата документация е посочена в обявлението, като сумата може да бъде заплатена по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF код за вид плащане 447000 само ако се изисква на хартиен носител. При поискване документацията се изпраща на заинтересованото лице за негова сметка. Участниците в процедурата могат да се запознаят с документацията на интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача". Забележка: Участник, който се е запознал с документацията за участие в процедурата от интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача" не се задължава да я закупува, тъй като в този случай Възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.01.2015 г.  Час: 13:30
Място

Административната сграда на Община Драгоман, гр. Драгоман, обл. Софийска, ул."Захари Стоянов" №26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълноощени представители, както и предствители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Реконструкция на съществуващ тласкателен водопровод от ПС "Неделище" I-ви подем до черпателен резервоар на ПС - ІІ-ри подем за водоснабдяване на гр. Драгоман – I-ви етап ”, ПУДООС

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие, както всички документи свързани с възлагането ще бъдат публикувани на профил на купувача на Община Драгоман, ккато следва: http://obshtinadragoman.com/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл,120, ал.7 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ