Версия за печат

00368-2014-0016

BG-Главиница: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, РЕпублика България, обл. Силистра, Общ. Главиница,Гр. Главиница,Ул. "Витоша", №44, За: Димо Илиев, Република България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 08636 2258

Място/места за контакт: Общ. Главиница,Гр. Главиница,Ул. "Витоша", №44

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.glavinitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.glavinitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Залесяване, попълване и отглеждане на неземеделски земи в землището на Община Главиница", осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 223, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/223/00273.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Главиница, обл. Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

А). Предмет: "Залесяване, попълване и отглеждане на неземеделски земи в землището на Община Главиница", осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 223, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/223/00273. Б). Основни дейности, включени в предмета на поръчката. Настоящата поръчка предвижда залесяване на следните неземеделски земи, собственост на Община Главиница, находящи се в землищата на: Село Богданци - имот 000025, имот 000023; град Главиница - имот 028010, имот 028006; имот 000051; с. Коларово - имот 003001, имот 018018, имот 018019, имот 018020, имот 018022; с. Малък Преславец - имот 009205, имот 009207, имот 009210. Почвоподготовка Подготовката на почвата за залесяване включва: 1. предварително почистване - изразява се в изсичане на отделни храсти, нежелан подраст, окосяване на тревни видове и почистване на отпадъците от сечта по начин, посочен в технологичния план за залесяване; 2. обработка на почвата за залесяване – извършва се предварително или непосредствено преди самото залесяване в случаи, срокове (сезон), вид и по технология, посочени в технологичния план за залесяване. Вид почвообработка е частична - площта се обработва във форма на пояси, тераси. Залесяване Основният метод за залесяване е чрез садене на фиданки - в цепнатини. Методът за залесяване се посочва в технологичния план за залесяване, като се съобразява с условията на месторастене, биологичните особености и екологичните изисквания на дървесните и храстовите видове, икономически съображения (разходи на време, труд и средства) и с местния залесителен опит. Посадните места се маркират непосредствено преди залесяването съгласно заложената схема в технологичния план за залесяване. Отглеждане на културите Горските култури се отглеждат с цел създаване на оптимални условия за растеж и развитие на залесените дървесни видове в най-млада възраст, т. е. до склопяване на културата. Попълване и ограждане на културите Попълване на горските култури се извършва за възстановяване на първоначалната гъстота, определена в технологичния план за залесяване. Попълването се извършва през есента след приключване на вегетацията на фиданките или през пролетта на следващата година и е задължително за изпълнение от собственика на културите. За попълване се използват фиданки от същия или друг подходящ дървесен или храстов вид.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77231600

Описание:

Услуги по залесяване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Залесяване, попълване и отглеждане на неземеделски земи в землището на Община Главиница", осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 223, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/223/00273. Настоящата поръчка предвижда залесяване на следните неземеделски земи, собственост на Община Главиница, находящи се в землищата на: Село Богданци - имот 000025, имот 000023; град Главиница - имот 028010, имот 028006; имот 000051; с. Коларово - имот 003001, имот 018018, имот 018019, имот 018020, имот 018022; с. Малък Преславец - имот 009205, имот 009207, имот 009210.

Прогнозна стойност без ДДС
251127.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 2500.00 лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Общ. Главиница или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да използва банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е посочено, че е за настоящата Общ. поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това се извърщва с платежно нареждане, в което се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG04 IORT 7379 3360 0055 00; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН РУСЕ, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: Отстранените кандидати или участници-срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обж. на решението на възл. за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; Класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за общ. поръчка. За останалите кл. участници-в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата - гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за пр. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за общ. поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи като банкова гаранция със срок на валидност - целия срок на договора увеличен с 30 к. дни. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Общ. поръчка, за изпълнението на която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG04 IORT 7379 3360 0055 00; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН РУСЕ, или в касата на общината. Гаранцията се освобождава в срок от 30 дни след завършването на пълния обем договорени работи и приключване на залесяването на обекта. Ако в упоменатият срок се проявят дефекти, установени с двустранно подписан протокол, то ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да задържи гаранцията до отстраняване на дефектите.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изп. на договора, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от съд до влизането в сила на съдебното решение.В случаите на задържане на гаранцията ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не дължи лихви на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за времето, през което тя законно е прeстояла при него. Гаранцията за аванс е равна на аванса, който Изпълнителя е заявил.Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност - до 30 дни след изтичане на срока за първоначалното залесяване.Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: BG04 IORT 7379 3360 0055 00; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН РУСЕ, или в касата на общината. Гаранцията за авансово плащане се освобождава съобразно размера на приспаднатият аванс при извършване на междинните или окон. плащания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и плащането на проекта е по реда и изискванията на "Програма за развитие на селските райони" 2007 - 2013 г. Предвижда се плащането да се извърши чрез следните плащания: а) за целия договор: - аванс в размер на до 20 % от стойността на настоящият договор без ДДС, до 30 (тридесет) дни от сключването на настоящият договор и предоставяне на гаранция за аванс; б) за почвоподготовка: - плащане след извършване на дейностите по почвоподготовка , съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до 20 (двадесет) дни от одобряване на фактурата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; в) за осигуряване на необходимите фиданки: - окончателно плащане, в размер на до 100 % от стойността на необходимите фиданки, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ без ДДС, до 20 (двадесет) дни след доставка и засаждане на фиданките и одобряване на фактурата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; г) за дейностите по засаждане, попълване и отглеждане на създадените култури: - окончателно плащане – след изпълнението на съответните дейности „ЗАЛЕСЯВАНЕ, ПОПЪЛВАНЕ И ОТГЛЕЖДАНЕ”, подписването на двустранен приемателно – предавателен протокол и одобряване на фактурата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Иизискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата с декларация. Декларират се и се доказва отсъствието на обстоятелствата, които изрично са посочени в настоящата тръжна документация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. III. Изискуеми документи и информация:1.Обр.1–Заявление за участие с Пр. 1–Списък на документите, съдържащи се в офертата.2.Обр.2- Адм. сведения.3.Обр.3–Рег. документи-към образеца се прилагат регистрационни документи на участника.4. Обр.4–Декларация чл. 47, ал. 9 ЗОП. 5. Обр.5-–Декларация чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП.6.Обр.6–Декларация за запознаване с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка.7.Обр.7–Декларация за задължаване да се спазват условията на поръчката и да не се разпространява данни, свързани с нея.8.Обр.8–Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка.9.Обр.9–Декларация за съгласие от подизпълнител/и.10.Обр.10–Декларация за членове на обединението.11.Обр.11–Декларация за участието на подизпълнители, с Договори с подизпълнители.12.Обр.12–Декларация, че участникът е посетил терените за залесяване. 13.Обр.13–Гаранция за участие, с документ за внесена гаранция за участие.14.Обр.14–Пълномощно за подаване на оферта, с пълномощно.15.Обр.15–Създаване на обединение, със споразумение за създаване на обединение.16.Обр.16–Пълномощно от членовете на обединението, с пълномощни.17.Обр.17–Доказателства за опит от сходни услуги, с референции.18.Обр.18–Удостоверение за проф. регистър с удостоверение.19.Обр.19–Списък на техническото оборудване и механизация, с доказателства.20.Обр.20–Ключови експерти, с доказателства.21.Обр.21–Професионална автобиография.22.Обр.22-Списък на необходимия човешкия ресурс, с доказателства.23.Обр.23–Внедрени сертификати за качество, със сертификати.24.Обр.24–Декларация за приемане условията на договора.25.Обр.25-Техническо предложение, с приложими документи.26.Обр.26–Ценова оферта, с приложими документи. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, като независимо от дела на тяхното участие, ако вида на работата изисква вписване в регистър, то те следва да са вписани за този вид дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси IV. Участникът или член на обединението, ако участникът е обединение, да бъде вписан като търговец в Регистъра по чл. 241 и следващи от Закона за горите за извършване на дейности в горските територий.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се представят документи.
Минимални изисквания: Няма такива изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. 2.Талони и удостоверения за регистрация. 3. Ключови експерти. 3.1.Вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата; копие от лиценз или еквивалентен. 3.2.Вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата; копие от лиценз или еквивалентен. 4. Декларация за предложените работници за изпълнение на поръчката по образец, освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице. В декларацията се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 5. Декларация по Образец, за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание, съответно доказано с документ за собственост или договор за наем/лизинг и др. за периода на поръчката. 6. Копия от сертификати. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на предходното изречение трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. За доказване на техническите възможности, участникът не може да ползва ресурс от подизпълнител/и, освен ако подизпълнителят е предоставил ресурса си по реда на чл. 51а от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 г., считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, да има изпълнена услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под услуга в обхвата на поръчката следва да се разбира услуга за залесяване, попълване, отглеждане или еквивалентни с иглолистни или широколистни гори на неземеделски земи, земи в горския фонд или друг вид земи. 2. Участникът да бъде вписан като търговец в Регистъра по чл. 241 и следващи от Закона за горите за извършване на дейности в горските територий. 3. Участникът да разполага със следните експерти: 3.1. Кл. експерт № 1 - 1 брой. Предвижда се експерта да осъщ. функциите на Ръководител на залесяването. Изиск.: Квалификация и умения: Висше обр. с образ.-квал. степен „Горско стопанство” или екв. Проф. опит: Най-малко 3 г. проф.опит по спец., след придобиването на обр.; Най-малко 2 (две) години трябва да е заемал ръководна длъжност; Да притежава удостоверение за регистрация в пуб. Рег. на Изп. агенция по горите, съгласно чл.235 от ЗЗ за упражняване на лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд и изготвяне на съпровождащите тези дейности отчетни документи. Лицето следва да е било ръководител /началник или еквивалентно/ на най-малко 1 залесителен обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. 3.2. Кл. експерт № 2 - 2 броя. Тези експерти следва да изпълнява функциите на Тех. ръководител на обекта. Изисквания: Квал. и умения: Ср.-спец. образование, спец. „Горско стопанство и дърводобив” или екв., с придобита 2-ра или 3-та квал.степен „лесовъд” и/или „техник лесовъд” или по-високо със специалност, съответстваща на предмета на общ. поръчка. Проф. опит: Най-малко 3 г. проф. опит по специалността, след придобиването на обр.; Да притежава удостоверение за регистрация в публичния регистър на Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.235 от ЗЗ, за упражняване на лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд. 4. Участникът трябва да има назначен на тр. или гр. договор, или да използва ресурс на други физ. и юр. лица, при условията на чл. 51А от ЗОП, най-малко следния персонал, необходим за реализацията на обществената поръчка: 10 лица на длъжност "Горски работник" и/или екв., съг /НКПД/. В тази група не се включват наети лица на длъжност „Общ работник” или екв. 10 лица на длъжност „Общ работник” или екв. За участници, които не са бълг. физ. или юр. лица или техни обединения, лицата следва да бъдат назначени на екв. длъжности. 5. Участникът трябва да разполага със следната механизация и тех. оборудване: високопроходими автомобили – 2 бр.; храсторез – 2 бр.; моторен трион – 2 бр.; меч на Колесов – 30 бр.; транспортна тех. – камиони или трактори с ремаркета или др. – 2 бр. Допустимо е кандидатът да предложи екв.машини, които извършват екв.операции. 6. Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: ISO 9001:2008 и/или еквивалентно; 7. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от Закона за обществените поръчки изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия. Участникът трябва да притежава удостоверение за регистрация от Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.241 от ЗГ. Участникът трябва да има наето минимум 1 (едно) техническо лице, регистрирано за упражняване на лесовъдска практика и издаване на съпровождащите съответните дейности документи за дейност „планиране и организация на дейностите по залесяване”, притежаващо удостоверение за вписване в регистъра на ИАГ, съгласно чл. 235 ал. 1 т. 1 от Закона за горите. За чуждестранните лица еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата,където са установени.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 60
Показател: Срок за първоначално залесяване; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок за изпълнените лесокултурни дейности; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.02.2015 г.  Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да получат документацията за участие на електронен адрес http://www.glavinitsa.bg/- профил на купувача, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – http://www.glavinitsa.bg/. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС. Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Главиница или по банков по следната банкова сметка: Банка: ТБ Инвестбанк АД ФЦ "Силистра" IBAN: BG36IORT80478460005600 BIC: IORTBGSF Код за плащане: 448007

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.02.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

"Заседателна зала" на административна сграда на Община Главиница, гр.Главиница, обл.Силистра, ул."Витоша" № 44

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по мярка 223 от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013” , подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 19/223/00273, сключен между Община Главиница и Държавен фонд „Земеделие”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ