Версия за печат

01248-2014-0001

BG-гр. Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Район "Северен", община Пловдив, гр. Пловдив, бул." Цар Борис III Обедининител" 22а, За: Гергана Белова, Р България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 032 901167, E-mail: plovdiv_severen@abv.bg

Място/места за контакт: Район "Северен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.severen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.severen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт и преасфалтиране на улични настилки на територията на район „Северен”, Община Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, район "Северен"
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ремонт и преасфалтиране на улични настилки на територията на район „Северен”, Община Пловдив”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

До 400000 лв. с ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
320000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора за обществена поръчка се определя в размер на 5% стойността на договора без вкл. ДДС; Гаранцията за изпълнение може да бъде: а/. парична сума внесена по банков път или може да се представи под формата на б/. банкова гаранция. При представяне на банкова гаранция срокът на валидност на последната следва да е до 30.12.2015г. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, е длъжен да представи банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване/подписване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на район “Северен” - Община Пловдив и че е със срок на валидност до 30.12.2015г. Банковата гаранция следва да бъде издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части, съдържаща задължението на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното й усвояване – са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията за изпълнение така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде внесена и като парична сума по следната банкова сметка на името на: РАЙОН “СЕВЕРЕН” - ОБЩИНА ПЛОВДИВ БАНКА - „ИНВЕСТБАНК” АД, КЛОН ПЛОВДИВ. БАНКОВА СМЕТКА - IBAN BG 71 IORT 7375 3302 0013 03 БАНКОВ КОД - BIC IORTBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата поръчка ще се финасира от бюджета на район ”Северен” – Община Пловдив за 2015г., при осигурени средства за такава дейност. Дейностите, заложени по настоящата обществена поръчка се явяват обичайни годишни дейности за Възложителя. Неосигуряването на средства за дейността – обект на настоящата поръчка в бюджет 2015г. е основание договорите по същата да бъдат прекратени. Плащанията по договора за възлагане на обществена поръчка ще се извършват по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя, при осигурено финансиране от Община Пловдив, след подписването на Протокол - Образец № 19 /деветнадесет/ между Изпълнителя и Възложителя за действително извършените работи на съотвения етап от ремонта и представяне на оригинална фактура, оформена съгласно изискванията на Закона за счетоводството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят , с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал.3, т. 2, не поставя и няма изискване за създаванена юридическо лице, в случай, че избраният изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта задължително трябва да съдържа: А. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК №1 – “ ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника 2. Оферта /по образец/ с посочване единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; ЗАБЕЛЕЖКА : При участници ОБЕДИНЕНИЯ - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 /по образец/ за липсата на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, ал. 2, т. 1 - 5 и ал. 5, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на Възложителя. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато кандидатът или участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. ***При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по ал. 1, т. 1-4 и ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. 4. Копие от Договор/полица за застраховка по чл.171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорност, съгласно чл.5, ал.4, от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или еквивалент (за чуждестранни лица). Застраховката да е валидна към датата на отваряне на офертата и най-малко за срока на валидност на офертата за участие в процедурата. Участниците трябва да представят към нея декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора (свободен текст). 5. Копие от валидно удостоверение за регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя за съответната категория строеж, отговаряща на предмета на настоящата обществена поръчка или, в случай, че участникът е чуждестранно лице – еквивалентен документ. Минимално изискване- Втора група, трета и четвърта категория. 6. За доказване на техническите възможности и квалификацията на участника по чл. 51 от ЗОП, участникът следва да представи: 6.1. Валидни сертификати по: ISO 9001:2008 за управление на качеството, ISO 14001:2004- за управление на околната среда, OHSAS 18001:2007- за управление на здравето и безопастност при работа с предмет отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентени валидни документи. Забележка: Сертификатите по т. 6.1 да се представят под формата на заверени копия, като тези, които не са на български език, следва да бъдат придружени от легализиран превод на български език. ПРОДЪЛЖАВА в допълнителна информация - раздел VI. 3) от настоящото обявление
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП участникът следва да представи: - Информация за финансов ресурс, с който разполага кандидата. Информацията се представя под формата на декларация, като се посочва публичен регистър в Република България, в който е публикуван годишния финансов отчет и информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Минимални изисквания: Участниците следва да разполагат със свободен собствен финансов ресурс, възлизащ не по-малко от 50% от прогнозната стойност на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификацията на участника по чл. 51 от ЗОП, участникът следва да представи: 1. Валидни сертификати по: ISO 9001:2008 за управление на качеството, ISO 14001:2004- за управление на околната среда, OHSAS 18001:2007- за управление на здравето и безопастност при работа с предмет отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентени валидни документи. Забележка: Сертификатите по т. 6.1 да се представят под формата на заверени копия, като тези, които не са на български език, следва да бъдат придружени от легализиран превод на български език. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага. Наличието на техниката се доказва чрез списък, придружен с копие на талоните на техниката или договори за наем на същата, за срока на изпълнение на договора. 3за изпълнение на обществената поръчка. Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Участниците трябва да разполагат с инженерно технически състав, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката както следва: минимум 1 /един/ технически ръководител с висше образование, който да отговаря на следните изисквания – да има придобита образователно-квалификационна степен „магистър” - „Строителен инженер” - минимум 3 години професионален опит по специалността; минимум един правоспособен инспектор „ЗБУТ” /здравословни и безопасни условия на труд/, който да отговаря на следните изисквания – да има професионална квалификация за координатор или инспектор по безопасност и здраве. 6.4. Списък на строителството, изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение / минимум три броя – оригинал или нотариално заверени копия/, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
Минимални изисквания: 1.За изпълнение на поръчката участникът трябва да разполага минимум със следното собствено или наето техническо оборудване: - багер за земни работи; - самосвал за извозване на земни маси и насипни материали; - фреза за фрезоване на асфалтови настилки; - асфалторазстилач за полагане машинно на асфалтови настилки; - вибрационен самоходен валяк; - валяк с гладки бандажи и с гумени уплътнители; - трактор с четки за почистване на настилки; - гудронатор; - фугорезачка; - камион – самосвал с покривала за возене на асфалт - трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите - бордова кола - челен товарач 2.Минимални изисквания за техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Участниците трябва да разполагат с инженерно технически състав, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката както следва: минимум 1 /един/ технически ръководител с висше образование, който да отговаря на следните изисквания – да има придобита образователно-квалификационна степен „магистър” - „Строителен инженер” - минимум 3 години професионален опит по специалността; минимум един правоспособен инспектор „ЗБУТ” /здравословни и безопасни условия на труд/, който да отговаря на следните изисквания – да има професионална квалификация за координатор или инспектор по безопасност и здраве. 3. Списък на строителството, изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на на офертата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Цена на СМР; тежест: 60 точки
Показател: Срок /в дни/ за отстраняване на всякакви дефекти в рамките на предложения гаранционен срок ; тежест: 20 точки
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20 точки

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.01.2015 г.  Час: 10:30
Място

Отварянето на офертите ще се извърши в заседателната зала на административната сграда на район “Северен”, с адрес: гр. Пловдив, бул.“Цар Борис ІІІ Обединител” № 22а.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представители на участниците, които не са техни законни представители са длъжни да представят документ за самоличност и изрично пълномощно,заверен екземпляр /"вярно с оригинала"/, от което следва да бъде оставен на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

6.2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на обществената поръчка. 6.3. Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. 7. За доказване на икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП участникът следва да представи: 7.1. Информация за финансов ресурс, с който разполага кандидата. Информацията се представя под формата на декларация, като се посочва публичен регистър в Република България, в който е публикуван годишния финансов отчет и информация за органа, който поддържа регистъра.Минимални изисквания: Участниците следва да разполагат със свободен собствен финансов ресурс, възлизащ не по-малко от 50% от прогнозната стойност на поръчката. 8. Декларация за участие на подизпълнители -. В случай, че участникът ще използва подизпълнители, то подизпълнителят трябва да представи Декларация, че е съгласен да бъде подизпълнител. 9. Декларация за срок на изпълнение на поръчката. 10. Декларация за срок на валидност на офертата. 11.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор за обществена поръчка; 13.Нотариално заверено пълномощно - когато участникът се представлява от пълномощник по време на отваряне на офертите и на Ценовите предложения. 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2; Б. Съдържание на ПЛИК № 2 «ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА»/ 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец №1 В. Съдържание на ПЛИК № 3 «ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА» 1. Ценово предложение – Образец № 2 Решението за откриване на процедурата за възлагане на обществена поръчка и обявлението за обществена поръчка ведно с цялата документация за участие в поръчката са публикувани на интернет адреса на Възложителя www.severen.bg/, раздел Профила на купувача. Желаещите да получат документацията за участие в обществената поръчка могат да направят това на следния интернет адрес на Възложителя: www.severen.bg/, рубрика “Профил на купувача” Получаването на цялата документация за участие в обществената поръчка не е обвързано с плащане и се предоставя безвъзмездно на заинтересованите лица на посочения по-горе интернет адрес на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ