Версия за печат

00689-2014-0019

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова - началник отдел "Обществени поръчки", Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: етаж 3,стая 309,отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община "Тунджа", пл."Освобождение"№1, За: Нейка Кожухарова - деловодител, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tundzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на сигнално-охранителна техника за видеонаблюдение и комуникация при борба с пожарите в горските територии,находящи се в землищата на с.Каравелово и с.Голям манастир, община „Тунджа”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставката и монтажа на сигнално-охранителна техника за видеонаблюдение и комуникация при борба с пожарите се извършва на наблюдателни пунктове , находящи се в горските територии, в землищата на с.Каравелово- поземлен имот №00502 и с.Голям манастир- поземлен имот №047020 на община „Тунджа”.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на Договор №44/2/2261162/07.08.2014 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от „Програмата за развитието на селските райони за периода 2007-2013 г.”, подкрепепа от европейският земеделски фонд за развитие на селските райони” и има за цел чрез доставката и монтажа на сигнално-охранителна техника за видеонаблюдение и комуникация да се осигури ранната детекция и адекватна защита при борба с пожарите в горските територии находящи се в община „Тунджа”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35125300, 35110000, 35120000

Описание:

Охранителни видеокамери
Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност
Системи и уреди за наблюдение и безопасност

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и монтаж на 2 броя сигнално-охранителна техника за видеонаблюдение и комуникация при борба с пожарите се извършва на наблюдателни пунктове находящи се в горските територии, в землищата на с.Каравелово- поземлен имот №00502 и с.Голям манастир- поземлен имот №047020 на община „Тунджа”.

Прогнозна стойност без ДДС
94000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България; Банков код (BIC): IABGBGSF;Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. Възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя. В случаите, когато участникът определен за Изпълнител, при сключване на договора избере представяне на банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец № 14. Внесената гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след окончателно изпълнение на всички дейности по предмета на договора, като Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Изпълнителят обезпечава отговорността си за периода на гаранционният срок на техниката с гаранция за добро изпълнение. Преди извършване на окончателното плащане, Изпълнителят трябва да представи на Възложителя гаранция за добро изпълнение. Гаранцията за добро изпълнение е банкова и е в размер на 2% от стойността на поръчката със срок на валидност – до изтичане на гаранционният срок на техниката съгласно Техническо предложение на Изпълнителя, неразделна част от договора, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец №15. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за добро изпълнение всички дължими суми при неотстраняване на некачествено изпълнени работи от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в рамките на гаранционният срок. Внесената гаранция за добро изпълнение се освобождава в срок до 20 дни след изтичане на гаранционният срок на техниката. * Образците на банкови гаранции за изпълнение и добро изпълнение са примерни и в случай, че съответната банка ползва свой образец е достатъчно да отговаря на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата обществена поръчка се извършва със средства по Договор №44/2/2261162/07.08.2014 г.за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от програмата за развитието на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепепа от европейският земеделски фонд за развитие на селските райони”. Плащането на възнаграждението за доставката и монтажа на техниката, ще се извърши в български лева по банков път в срок до 30 /тридесет/ работни дни от подписване на приемо-предавателен протокол,представяне на гаранция за добро изпълнение в размер на 2% от стойността на поръчката и фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Административни изисквания съгласно чл. 47, ал.1, б. „а” – „д” и ал.2, т.2, предложение първо и ал. 5 от ЗОП: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност.в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява професия или дейност – еднаква или сходна, с предмета на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.е) Участникът да няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. ж) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: •Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1 - 6, 8 и 11-14 от ЗОП, изисквани от възложителя. •Документите в Плик №1 се изготвят съгласно настоящите указания и по приложените в документацията образци. Плик №1 следва да съдържа документите:Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /оригинал/ - попълва се Образец №1; Информация по чл.56, ал.1, т.1, б. „а” от ЗОП – попълва се Образец №2; Декларация по чл. 47, ал. 9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 2, т. 2, предложение първо и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /оригинал/ - попълва се Образец № 3, подписана от всички лица, които представляват участника ;Декларация по чл. 47, ал. 9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д” т.2, т.3 и т.4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /оригинал/ - попълва се Образец № 4, подписана от всички лица, които представляват посочения/те подизпълнител/и /ако в офертата има предвидени подизпълнител/и/ ; Доказателства, че подръжката на техниката в гаранционният срок ще се осъществява от лице притежаващо разрешение по чл.129 ал.1 от Закона за Министерството на вътрешните работи (ЗМВР) за извършване на дейности по осигуряване на пожарната безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност. ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ФИНАНСОВО И ИКОНОМИЧЕСКО СЪСТОЯНИЕ ПО ЧЛ. 50 ОТ ЗОП: съгласно р.ІІІ.2.2 от настоящото обявление. ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ ПО ЧЛ. 51 ОТ ЗОП: съгласно р.ІІІ.2.3. от настоящото обявление. Продължава в раздел VІ.3......
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят на настоящата обществена поръчка не поставя изисквания към Финансовото и икономическо състояние на участниците.
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 /три/ години - Образец № 5,като към Списъка следва да се приложат документи за доказване на минималните изисквания, както следва: удостоверение, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания се прилагат за обединението (консорциума и др.) като цяло. * Съгласно разпоредбата на чл. 51а, ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл.51а, ал. 1 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 2 /две/ доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите. * Под „доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира доставка на сигнално-охранителна техника за противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни мероприятия за осигуряване на пожарна безопасност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

В заседателната зала на община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, гр.Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на Договор №44/2/2261162/07.08.2014 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от „Програмата за развитието на селските райони за периода 2007-2013 г.”, подкрепепа от европейският земеделски фонд за развитие на селските райони” .

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1... Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - попълва се Образец №6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - списък с имената на предвидените подизпълнители, видовете работи които ще изпълняват и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка /оригинал/ - попълва се Образец № 7.*Изпълнителят сключва договор за подизпълнение с подизпълнители, посочени в офертата му. Договор за подизпълнение, съответно за замяна на подизпълнител не може да се сключва с лица, които не са посочени в Образец № 7 от настоящата документация. Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да подписва офертата и/или представлява участника в процедурата (оригинал) (когато не е подписана от лицето, което представлява участника). Декларация от всички членове на обединението/консорциума - попълва се Образец № 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 9.Декларация по чл. 3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - попълва се Образец № 10.Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари-Приложение № 2 към чл.11,ал.2 от ППЗМИП - попълва се образец № 11, подписана от законния представител или пълномощника на юридическото лице. * Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в” и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. * Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено (с нотариално заверено пълномощно). Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците. • Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо-декларация по чл.33, ал. 4 от ЗОП (във формат по избор на участника). Техническо предложение на участника, следва да бъде изготвено по Образец №12 от настоящата документация, в съответствие с изискванията на Възложителя към офертата и Пълно описание предмета на поръчкатас технически спецификации. • Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, който съдържа Ценовото предложение на участника изготвено по Образец №13. При несъответствие между предложените единична и обща цена, валидна ще бъде единичната цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие, общата цена се привежда в съответствие с единичната цена на офертата. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта стойност, участникът ще бъде отстранен от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община "Тунджа", пл."Освобождение" №1, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

URL: www.tundzha.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ