Версия за печат

01261-2014-0013

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Кремиковци", кв. Ботунец, За: Зам.-кмет Лилия Донкова, РБългария 1870, София, Тел.: 02 9041042, E-mail: donkova_kre@abv.bg, Факс: 02 9945259

Място/места за контакт: Столична община - район "Кремиковци"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kremikovci.org.

Адрес на профила на купувача: www.kremikovci.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: районна администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на нова детска градина в кв. "Сеславци", район "Кремиковци"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на нова детска градина за две групи в кв. Сеслевци, район "Кремиковци"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема е съгласно качените в профила на купувача проекти и количествени сметки

Прогнозна стойност без ДДС
833333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.05.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер 8 333,33 лева по сметка по т. 2 от раздел VІІ или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора. 3. Налична свободна кредитна линия на стойност от 400 000,00 лева или налични средства по банковата сметка на същата стойност – този критерий се удостворява с удостоверение от обслужващата банка на кандидата.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят не превежда аванс по договора на спечелилия процедурата участник. Разплащанията ще бъдат осъществявани поетапно, след представяне на финансово отчетни документи /фактури/ и акт образец 19 /приемателен протокол по видове работи и количества, единични стойности и обща стойност/ от Изпълнителя. Договорът за изпълнение със спечелилия кандидат влиза в сила след осигурено целево финансиране за обекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В процедурата могат да участват обединения от две или повече дружества, за което същите представят писмен документ за създаване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) като задължено е посочен представляващия обединението. В случай, че спечелилият кандидат е обединение, то последното преди сключване на договора за изпълнение следва да бъде регистрирано в Агенцията по вписванията и да предостави булстата си на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В договарянето ще бъдат поканени трима кандидати покриващи изцяло изискванията на Възложителя. Сроковете за получаване на заявления, покани за договаряне и оферти са указани в документацията и са съобразени с разпоредбите на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, подписан от кандидата и подпечатан с печата на дружеството. 2. Заявление за участие съгласно изискванията на чл. 87, ал. 1 от ЗОП /Не е приложен образец от Възложителя/. 3. Всички участници в процедурата трябва да са посетили лично обекта (съответното УПИ) - предмет на настоящата обществена поръчка и представят съответна декларация /съгласно приложения образец/ 5. Всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. 6 Кандидатите трябва да притежават валидни сертификати, а именно: - ISO 9001:2008 – система за управление на качестество; - ISO 1401:2004 - система за управление на околната среда. Кандидатите прилагат заверено копие от валидните сертификати или декларация за наличие на същите. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП - оригинал с подпис и печат на кандидата. 8.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - оригинал с подпис и печат на кандидата. 9. Изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, се отнасят и за управителите или членовете на управителните органи на кандидатите или участниците, а в случай че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган, които също следва да представят декларация за това 10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. 12. Пълномощно на лицето упълномощено да представлява участника в процедурата, в случаите, в които участника не се представлява от лицата посочени в съдебното удостоверение. 13. Заверено копие от полицата за сключена застраховка - професионална отговорност. 14. Декларация от кандидата за съгласие, за проверка на декларирани данни – съгласно приложения образец. Образецът следва да бъде нотариално заверен след подпис от представляващият кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, доказващи икономическото и финансово състояние на кандидата. Представят се заверени с подпис и печат, копие от годишния счетоводен баланс за 2013 г., 2012 г. и 2011 г. копие от отчета за приходите и разходите за 2013 г., 2012 г. и 2011 г. заверен от одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството или на съответното законодателство, с изключение на новорегистрираните кандитати или декларация, че същите са обявени в търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. Удостоверение от банка за налична целева свободна кредитна линия за конкретния обект (Детска градина за две групи в кв. Сеславци, р-н „Кремиковци”) на стойност от 400 000 /четиристотин хиляди/ лева или налични средства по банковата сметка на кандидата на същата стойност.
Минимални изисквания: Налична свободна кредитна линия на стойност от 400 000,00 лева или налични средства по банковата сметка на същата стойност – този критерий се удостворява с удостоверение от обслужващата банка на кандидата. Реализиран оборот от строителство, общо за последните три години не по-малко от 2 230 000,00 лева с ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 8.1. Списък на основните договори за строителство през последните пет години (2013 г, 2012 г, 2011 г, 2010 г. и 2009 г.), включително стойностите, датите и възложители, придружен от препоръки за добро изпълнение, съдържащи: РЗП на СМР за най-важните строителни обекти, видове изпълнено СМР в т.ч. количество и стойности, дата и място на изпълнение, доказателства за изпълнение в срок, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 8.2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство. Декларацията следва да е свободен текст със съответната конкретика (в документацията не е приложен образец). 8.3 Декларация за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството, придружени с документи, доказващи образованието, квалификацията и опита. Декларацията следва да е свободен текст със съответната конкретика (в документацията не е приложен образец).
Минимални изисквания: Да са изградили поне два обекта с равно или по-голямо от настоящата поръчка РЗП, от които поне на един обект „О и В” (отопление и вентилация) да съдържа термопомпа от разделен тип, като генератора на топлина /компресорно кондензаторния агрегат/ да е монтиран в техническото помещение на сградата, а извън сградата да бъде монтиран въздушния изпарител. Термопомпата да работи в режим отопление и производство на битова топла вода /без охлаждане/. Термопомпата да бъде инверторен тип и да има възможност да работи в отоплителен режим при външни температури до -22оС без използването на алтернативен източник на енергия /нагревател/. Налично удостоверение или декларация за регистрация в камарата на строителите.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Брой

3

Критерии за ограничаване броя на кандидатите

Подборът се извършва след отваряне на представените заявления. Всички пълни заявления се оценяват за допустимост на офертите по следните критерии: 1. Налична свободна кредитна линия на стойност от 400 000,00 лева или налични средства по банковата сметка на същата стойност – този критерий се удостворява с удостоверение от обслужващата банка на кандидата. 2. Реализиран оборот от строителство, общо за последните три години не по-малко от 2 230 000,00 лева с ДДС. 3. Да са изградили поне два обекта с равно или по-голямо от настоящата поръчка РЗП, от които поне на един обект „О и В” (отопление и вентилация) да съдържа термопомпа от разделен тип, като генератора на топлина /компресорно кондензаторния агрегат/ да е монтиран в техническото помещение на сградата, а извън сградата да бъде монтиран въздушния изпарител. Термопомпата да работи в режим отопление и производство на битова топла вода /без охлаждане/. Термопомпата да бъде инверторен тип и да има възможност да работи в отоплителен режим при външни температури до -22оС без използването на алтернативен източник на енергия /нагревател/. 3. Налично удостоверение или декларация за регистрация в камарата на строителите.

ІV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

НЕ


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Техническа оценка - ТО ; тежест: 60
Показател: Ценово предложение ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.01.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на район "Кремиквоци"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Следва да се има предвид обстоятелството, че указаният срок 21.01.2015 г. се отнася до отваряне на заявленията на кандидатите. При отварянето им могат да присъстват лицата уточнени в документацията



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Съгласно документацията

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Съгласно документацията

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Десет дни от узнаване на обжалваното обстоятелство

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългърия 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ