Версия за печат

00145-2014-0210

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64, За: Хрисияна Шишкова, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261459, E-mail: Hrisiana.Shiskova@nssi.bg, Факс: 02 9261459

Място/места за контакт: Национален осигурителен институт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nssi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/282-cu.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и гаранционна поддръжка на принтери и офис техника за нуждите на Национален осигурителен институт (НОИ): принтери А4, скенери А4, мултифункционални устройства А4, копирни машини А4 по 4 обособени позиции: Позиция 1 - „Доставка и гаранционна поддръжка на принтери формат А4 – 61 броя”; Позиция 2 - „Доставка и гаранционна поддръжка на мултифункционални устройства (МФУ) формат А4 – 44 броя”; Позиция 3 - „Доставка и гаранционна поддръжка на копирни машини формат А4 – 19 броя”; Позиция 4 - „Доставка и гаранционна поддръжка на скенери А4 – 51 броя

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ЦУ и ТП на НОИ
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и гаранционна поддръжка на принтери и офис техника за нуждите на Национален осигурителен институт (НОИ): принтери А4, скенери А4, мултифункционални устройства А4, копирни машини А4 по 4 обособени позиции: Позиция 1 - „Доставка и гаранционна поддръжка на принтери формат А4 – 61 броя”; Позиция 2 - „Доставка и гаранционна поддръжка на мултифункционални устройства (МФУ) формат А4 – 44 броя”; Позиция 3 - „Доставка и гаранционна поддръжка на копирни машини формат А4 – 19 броя”; Позиция 4 - „Доставка и гаранционна поддръжка на скенери А4 – 51 броя

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110, 30121100, 30100000, 38520000

Описание:

Лазерни принтери
Фотокопирни машини
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Скенери

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
113692.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически параметри; тежест: 60
Показател: Предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 587704 от 25.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 623568 от 12.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 156 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Позиция 1 - „Доставка и гаранционна поддръжка на принтери формат А4 – 61 броя”
V.1) Дата на сключване договора
17.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЛИРЕКС БГ" ООД; 121057952, ж.к."Младост, бл.54А, вх. 1, партер, Република България 1784, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9743095

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 48922 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 155 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Позиция 2 - „Доставка и гаранционна поддръжка на мултифункционални устройства (МФУ) формат А4 – 44 броя”
V.1) Дата на сключване договора
17.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КОНТРАКС" АД; 175415627, ул. "Тинтява" 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 01 9609797

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 27000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25212 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 154 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Позиция 3 - „Доставка и гаранционна поддръжка на копирни машини формат А4 – 19 броя”
V.1) Дата на сключване договора
17.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КОНТРАКС" АД, ул."Тинтява" 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 26000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17195 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 157 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Позиция 4 - „Доставка и гаранционна поддръжка на скенери А4 – 51 броя
V.1) Дата на сключване договора
17.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АТЛАСКОМ" ООД, ж.к."Света Троица", бл.145-В, вх.Г, ет.8, ап.177, Република България 1700, София, Тел.: 02 8066565, E-mail: office@atlaskom.bg, Факс: 02 8066560

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 37000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22363.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1.Срокът за доставка на 61 броя лазерни принтери е 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора; 2.Срокът за доставка на 44 броя мултифункционални устройства е 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора; 3.Срокът за доставка на 19 броя копирни машини е 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора; 4.Срокът за доставка на 51 броя скенери е 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора;

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."АТЛАСКОМ" ООД; 040974278 - по обособена позиция 4; 2."Контракс" АД; 17415627- по обособени позиции 1, 2 и 3; 3."ПАРАФЛОУ кОМУНИКЕЙШЪНС" ООД; 831913775- по обособени позиции 1, 2, 3 и 4; 4."ЛИРЕКС БГ" ООД; 121057952- по обособени позиции 1, 2 и 3; 5."ИНТЕЛИНЕТ БЪЛГАРИЯ" ЕООД; 131131073 - по обособени позиции 1, 2 и 3; 6."КОПИЛИНК" ЕООД; 121766524-по обособени позиции 1, 3 и 4; 7."МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД;000708921 - по обособени позиции 1, 2, 3 и 4; 8."ТИМЕКС-БГ" ООД; 130570683 - по обособени позиция 1


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор