Версия за печат

00233-2014-0058

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания "Железопътна Инфраструктура", бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: Владимир Георгиев, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9326135, E-mail: v_georgiev@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки/2014/12/18/2014-оп-013-извършване-на-средни/капитални-и-аварийни-ремонти-на-рссм/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 123823243

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: инж.Виктор Василев, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9323374, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Поделение "Електроразпределение"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Евгения Русимова, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Служба Делеводство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Рамково споразумение с предмет: „Извършване на средни/капитални и аварийни ремонти на РССМ за поддържане на контактната мрежа и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ, по три обособени позиции за срок от 4 години”, както следва: Позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ”; Позиция 2. ”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ”; Позиция 3. „Извършване на аварийни ремонти на РССМ“, по видове и количества описани в документацията за участие. Участниците подават оферти задължително за цялата поръчка в пълният и обем за трите обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Работна площадка на Изпълнителя на територията на Република България.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
4181962 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Рамково споразумение с предмет: „Извършване на средни/капитални и аварийни ремонти на РССМ за поддържане на контактната мрежа и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ, по три обособени позиции за срок от 4 години” в размер на 1019 бр., както следва: Позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ” - 144 бр.; Позиция 2. ”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ” - 871 бр.; Позиция 3. „Извършване на аварийни ремонти на РССМ“ - 4 бр., по видове и количества описани в документацията за участие. Участниците подават оферти задължително за цялата поръчка в пълният и обем за трите обособени позиции. Подробното описание на изискванията към диагностиката и ремонтите на РССМ са дадени в приложената към документацията за участие в настоящата поръчка „Техническа спецификация”. Възложителят организира огледи на РССМ. Начина за оглед са описани подробно в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50222000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За всички обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рамково споразумение с предмет: „Извършване на средни/капитални и аварийни ремонти на РССМ за поддържане на контактната мрежа и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ, по три обособени позиции за срок от 4 години” в размер на 1019 бр., както следва: Позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ” - 144 бр.; Позиция 2. ”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ” - 871; Позиция 3. „Извършване на аварийни ремонти на РССМ“ - 4 бр. по видове и количества описани в документацията за участие. Участниците подават оферти задължително за цялата поръчка в пълният и обем за трите обособени позиции.

Стойност, без да се включва ДДС
4181962 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 40 000 (четиридесет хиляди) лева общо за трите обособени позиции: позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ”; позиция 2.”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ”; позиция 3. ”Извършване на аварийни ремонти на РССМ“. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение с предмет: „Извършване на средни/капитални и аварийни ремонти на РССМ за поддържане на контактната мрежа, самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ, по три обособени позиции за срок от 4 години“-обособена позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ”; позиция 2.”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ”; позиция 3. ”Извършване на аварийни ремонти на РССМ“.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2.При сключване на конкретите договори участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на конкретния договор плюс 1 (един) месец или постъпила парична сума внесена по разплащателната сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на конкретен договор, сключен въз основа на проведена процедура за избор на изпълнител с предмет: „Извършване на средни/капитални и аварийни ремонти на РССМ за поддържане на контактната мрежа и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ, по три обособени позиции за срок от 4 години“- обособена позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ”; позиция 2.”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ”; позиция 3. ”Извършване на аварийни ремонти на РССМ“. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в конкретните договори за възлагане на обществена поръчка. 3.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. 4. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума в евро, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. 5. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. 6. При конкретните договори Възложителят може да обвърже изплащането на авансово плащане с предоставяне на банкова гаранция за авансово плащане. Условията на гаранцията и сроковете за задържане и/или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в конкретния договор за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Разходите за транспортиране на машината/те до и от работната площадка е за сметка на възложителя в границите на Р. България.В случай, че работната площадка на Изпълнителя е извън границите на Р. България, то разходите за транспортиране на машината/те са за сметка на Възложителя до границата на Р. България, а разходите за транспортиране извън границата на Р.България са за сметка на Изпълнителя. 2. Цената се представя в лева без ДДС с точност до втория знак след десетичната запетая, франко посочена от Изпълнителя работна площадка на територията на Република България по обособени позиции, както следва: Позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ”, посочена като:1.1. Предремонтни измервания и диагностика на всички РССМ;1.2. Предремонтни измервания и диагностика на отделни възли и агрегати от всички РССМ. Позиция 2.”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ”, посочена като:2.1. Среден ремонт на всички РССМ;2.2. Обособени, самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от всички РССМ. Позиция 3.”Извършване на аварийни ремонти на РССМ“, посочена като:3.1. Аварийни ремонти на всички РССМ. 3. Начин на плащане - Заплащането ще се извършва от Възложителя в лева, по банков път, след представяне на фактура, приемно-предавателни протоколи и други документи, определени при сключването на всеки конкретен договор. 4. При сключване на конкретен договор за: 4.1. Предремонтни измервания и диагностициране, по обособена позиция 1, Възложителят не предвижда авансов превод. Стойността се заплаща до 10 дни от подписване на протокола/доклад, предоставен от изпълнителя, с конкретни видове работи/дейности вкл. резервни части, необходими за изпълнението на основния ремонт.; 4.2. Среден и авариен ремонт и ремонт на отделен възел или агрегат от РССМ по позиция 2 и по позиция 3, Възложителя предвижда авансов превод до 30 % от стойността на конкретния договор, които се заплащат до 10 дни от сключване му. Останалата сума се заплаща до 30 дни след предаване на съответната РССМ или възел или агрегат със съответния приемно-предавателен протокол. 5.Всички такси, данъци и други задължения, с изключение на ДДС, дължими от Изпълнителя по конкретния договор, се включват в предложените от него единични цени. 6.Единичните цени предложени от Изпълнителите при сключване на първия конкретен договор за трите обособени позиции, не могат да надвишават цените, предложени в откритата процедура за сключване на рамковото споразумение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, копие, заверено от участника, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че в лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, копие, заверено от участника. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, копие, заверено от участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата за участие, участникът представя: Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4, ал.5, т.1 и т.2 и посочените в обявлението по ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя, по образец № 1; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по букви „а“ и „б“ се представят за всяко юридическо лице, включено в обединението. в) доказателства по чл.49, ал.2 от ЗОП: - сертификат на „лице отговорно за поддържането на РССМ, издаден по реда на Наредба № 59/2006 г., покриващ ниво на поддръжка „среден и капитален ремонт на РССМ“, копие заверено от участника; или - сертификат за функция по поддържането на РССМ, издаден по реда на Наредба № 59/2006 г., покриващ ниво на поддръжка „среден и капитален ремонт на РССМ“ или екви, копие заверено от участ 3.Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.51 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. 4. Участникът представя: - Удостоверение, че фирмата изпълнител или ремонтното предприятие отговарят на чл.36 от ЗТИП „Закона за технически изисквания към продуктите” за вписване в регистъра на ДАМТН (Държавна агенция за метрологичен и технически надзор) или МТИТС (Министерство на транспорта информаци онните технологии и съобщанията) и може да извършва дейности по поддържане, ремонтиране и преустройство на повдигателни съоръжения, издадено от ДАМТН или МТИТС (заверено копие) или еквивалентен. Когато участникът е чуждестранно лице, представя удостоверение за поддържане на повдигателни съоръжения от съответния компетентен опган от страна членка на ЕО.Удостоверение от МТИТС за „Ремонт и контрол на въздушни резервоари за налягане по-голямо от атмосферното за спирачките и работните системи използвани в подвижния железопътен състав” (заверено копие) или еквивалентен. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя от всяко физическо и юридическо лице, включено в обединението. Когато кандидатът не е пряк изпълнител на услугата, следва да представи оригинален документ /нотариално заверен/ от лицето/ обединението, извършващо ремонта и доказващ правото на кандидата да предлага извършването на услугата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно чл.51, ал.1, т.1 и т.13, от ЗОП: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 2.Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на сертификация предмета на поръчката, или еквивалент на името на участника, копие, заверено от участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Под „еднакви или сходни услуги с предмета на поръчката“ се разбира среден ремонт на РССМ за поддържане на железопътната инфраструктура. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два)договора за услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата за обособена позиция 2. Под „еднакви или сходни услуги с предмета на поръчката“ се разбира среден ремонт на РССМ за поддържане на железопътната инфраструктура. 2.Наличие на функционираща система за управление на качеството или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073493 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.02.2015 г.  Час: 16:45
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.02.2015 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.02.2015 г.  Час: 10:00
Място

ДП “Национална компания “Железопътна инфраструктура”, гр. София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят в Плик №2 документите:Техническо предложение за изпълнение на поръчката за обособена позиция 1:„Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ": 1.2. Срока за действие на рамковото споразумение;1.3. Срока за изпълнение - определя се във всеки конкретен договор, съгласно раздел Х от документацията (до 21 календарни дни);2.Декларация, с която декларират, че изпълнението на поръчката, ще бъде в пълно съответствие с “Техническата спецификация” - Приложение № 1 на Възложителя и нормативната база в Р. България;3. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, по преценка на участника.Техническо предложение за изпълнение на поръчката за обособен позиция 2: „Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ“. Плик № 2 съдържа следните документи:1.Техническото предложение за изпълнение на поръчката задължително включва:1.1. Конкретна информация относно технологичните дейности по средния ремонт на всеки тип РССМ и самостоятелните ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ в съответствие с т.В-II и т.Е от Техническата спецификация Приложение 1 на Възложителя. 1.2. Конкретна информация относно доставените и вложени резервни части, консумативи и др. при средния ремонт на РССМ и отделните възли и агрегати от РССМ;1.3. Срока за действие на рамковото споразумение;1.4. Срока за изпълнение – определя се във всеки конкретен договор, съгласно раздел Х от документацията (до 50 календарни дни); 1.5. Гаранционен срок , както следва:1. Рама -24 месеца;2. Пружини -12 месеца;3. Колооси -24 месеца;4. Букси и лагери-36 месеца;5. Автоматична спирачка /без накладки-24 месеца;6. Теглично-отбивачни съоръжения -24 месеца;Гаранциите и гаранционните срокове на различните ремонтирани възли, агрегати и елементи от релсовите самоходни машини след извършен самостоятелен ремонт са не по-малко от 6 (шест) месеца, като за изброените по-долу ремонтирани възли и части важи гаранционен срок, определен в нормативните документи, както следва:1. Пружини -12 месеца;2. Колооси -24 месеца;3. Букси и лагери -36 месеца;4. Автоматична спирачка /без накладки-24 месеца;5. Теглично- отбивачни съоръжения - 24 месеца; 2. Декларация, с която декларират, че изпълнението на поръчката, ще бъде в пълно съответствие с “Техническата спецификация” - Приложение № 1 на Възложителя и нормативната база в Р. България. 3. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, по преценка на участника.Техническото предл за изп. на пор. за обособена позиция 3: „Извършване на аварийни ремонти на РССМ“. Продължава в документацията за участие раздел VIII."Съдържание на офертите". Документацията за участие се публикува в профила на купувача http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-детайли/ в деня на публикуването на обявлението, но не по-късно от следващия работен ден. Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място. Възложителят е длъжен да предостави документацията за участие на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, при заявен писмено точен адрес за кореспонденция. При поискване, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане и постъпила сума по сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер. Документацията за участие може да бъде получена в и ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 4 лева с ДДС, внесена в касата на предприятието.Всички разяснения и решения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Съгласно чл.58а от ЗОП, обменът на информация се извършва по пощата, факс, електронен път или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП "НКЖИ" Поделение "Електроразпределение", лице за контакт: главен юрисконсулт Юлиана Миронова, бул. Княгиня Мария Луиза №114А, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9323389, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция 1.„Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ”
1) Кратко описание

Позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ” - 144 бр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50222000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви

3) Количество или обем

Позиция 1. „Извършване на предремонтни измервания и диагностика на РССМ и на отделни възли и агрегати от РССМ” - 144 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
255900 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция 2. ”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ”
1) Кратко описание

Позиция 2. ”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ” - 871 бр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50222000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви

3) Количество или обем

Позиция 2. ”Извършване на средни ремонти на РССМ и самостоятелни ремонти на отделни възли и агрегати от РССМ ” - 871 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3643422 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Позиция 3. „Извършване на аварийни ремонти на РССМ“
1) Кратко описание

Позиция 3. „Извършване на аварийни ремонти на РССМ“ - 4 бр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50222000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви

3) Количество или обем

Позиция 3. „Извършване на аварийни ремонти на РССМ“ - 4 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
282640 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48