00904-2014-0018
Технически редакции | ||
18.12.2014 15:38 ч. : | 18/12/2014 14:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.12.2014 15:38 ч. : | 18/12/2014 14:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Драгоман: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Драгоман, ул."захари стоянов" № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."Програми, проекти и инвестиции", РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@mail.bg, Факс: 07172 2014
Място/места за контакт: Община ДрагоманИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtinadragoman.com/.
Адрес на профила на купувача: http://obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1509:2014-12-18-11-15-13&catid=61:2014-07-11-07-44-00&Itemid=92.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Отвеждане на водите на самоизлив от пояс I-ви на ПС Неделище до ВП-2 на мината и включване на новоизградените сондажни кладенци за водоснабдяване на гр. Драгоман и селата Цацаровци, Ялботина и Мина “Бели брег”
Възлагане на обществена поръчка
изграждането на нови съоръжения в пояс първи - помпена станция Неделище във вододайната зона на община Драгоман . Ще бъдат изградени три броя монолитни стоманобетонни бункерни помпени станция над новите тръбни кладенци. За всяка от бункерните помпени станции на чертежите са показани всички характерни коти: кота на спускане на съответната помпа, динамично водно ниво, статично водно ниво, кота дъно на бункерната помпена станция, кота терен и кота покривна плоча. Представени са подробни спецификации на машини (помпи), тръби, фасонни части и арматури за всяка от тях. В пояс първи на ПС Неделище ще бъдат изградени три самостоятелни тласкателни водопровода с диаметър 219мм. Те ще се събират в обща точка на мястото където съществуващият стоманен тласкател излиза от ПС Неделище . Монтажните работи в бункерните помпени станции се свеждат до монтаж на вертикална потопяема помпа с параметри Q=30л/сек; H=130м; N=55kW съвместно с тласкателен вертикален водопровод. Тласкателният водопровод е от стоманени тръби с диаметър 150мм. Ще бъде изпълнен на звена по 3м дължина всяко на фланшови връзки. Броят на звената за всеки бункер е различен (виж спецификацията). Хоризонталният монтаж на тръбите и арматурите в бункерните помпени станции е както следва: коляно 150/90, право парче за осигуряване на правилно измерване на водния поток, намалители 150/100, водомер тип ЕСПА-100мм за дебит 110м3/час, възвратна клапа 200мм (къса) и спирателен кран 200. Всички арматури са за налягане 16 атмосфери
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Бункерните помпени станции-3 броя. Размерите в план на всяка една от тях е 1,90/2,90м и дълбочина 2,00м. Носещата им конструкция е манолитна стоманобетонова-дъно, стени и покривна плоча, изградени от бетон клас В20, с водонепропускливост W0,6. За обслужване на бункерните помпени станции са предвидени отвори с размери 0,80/1,50м покрити с метални капаци с топлоизолация. Влизането в бункерите се осъществява с метална стълба-тип „Моряшка”. Натоварванията за района на с.Пасарел са следните: – сняг – Sn=1.50 kN/m2 – вятър – Wn=0.38 kN/m2 – земетръс Kc = 0.27-IX стетен Предвидени следните материали: 1. Стомана Вст3КП по БДС 2592-71 за стълби, капаци и закладни части. 2. Електроди Е 42 и Е46 по БДС 5517-77 4. Бетон клас В20, с W0,6 и за подложен бетон - клас В7,5. 5. Армировка - стомана клас AI и AIII Електрозахранване. Главно разпределително табло Предвижда се електрозахранването да се осигури от съществуващия трансформаторен пост; Табло за управление на сондажни помпи ТУСП- За управление на помпите в сондажните кладенци е разработено табло ТУСП. Управляват се три броя помпи –59 kW,380V, със софтстартери за плавен пуск и стоп . .Вътрешна осветителна инсталация - Предвижда се като първи етап да се подмени осветителната инсталация само на новосанираните помещения; Външна осветителна инсталация на сградата - Инсталацията ще осигури осветяване на сградата и пространството около нея. ; Осветление на бункерни помпени станции Осветлението на бункерните помпени станции се осигурява с ниско безопасно напрежение ~ 24V по отделен кабел. За целта в ГРТ е предвиден разделителен трансформатор; Мълниезащитна инсталация ; Обектът е с повишена електроопасност и нормална пожароопасност – категория Ф5Д.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1500.00 лева(хиляда и петстотин лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност – надвишаващ с 30 дни изтичането на последния гаранционен срок по договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение на обслужващата банка или по образец /Приложение № 8/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура срок по-горе. 9.3. Застраховка Професионална отговорност При избор на участник за изпълнител, за сключване на договора за изпълнение, следва да притежава валидна за периода на изпълнение на договора застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството и проектирането.
Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ Чл. 4. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по този договор по банков път, по посочена по–долу банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: (2) Първо плащане: извършва се за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи за завършен етап, подписан от инвеститорски контрол и строителен надзор и одобрен от Директора на РИОСВ – София, одобрено искане за плащане и наличие на превод от финансиращия орган. (3) На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в количествено - стойностна сметка единична цена за всеки етап с цел удостоверяване начина на образуване на стойността на разходите; (4) Обемът на текущо/етапно извършените СМР се удостоверява чрез подписване на Констативен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант и ВЪЗЛОЖИТЕЛ - инвеститорски контрол, строителния надзор и одобрен от Директора на РИОСВ – София; (5) Представена данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на протокола от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (6) Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на утвърждаване на плащането; (7) Сумата от извършените плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; (8) Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сума от извършените до момента плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. (9) Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от подписан без забележки протокол образец 15 в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, както и одобрени средства от финансиращия орган. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. От стойността на окончателното плащане ще се приспадат всички суми, които са обект на финансова редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган /ПУДООС/ по изпълнението на договора.
Общи изисквания при участие като обединение/консорциумВ случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват нотариално заверено споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора че представляващия обед./конс. е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обед./конс.; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обед./консорц. трябва да определят едно лице, което да представлява обед./конс. за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 4. Общи изисквания при използване на подизпълнители 4.1. Всеки уч. в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да заяви в офертата си, дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизп. и какъв ще бъде делът и видът на уч. на подизпълн. в изпълнението на поръчката. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг уч., не може да представя самостоятелна оферта. 4.2. С офертата си уч.т може без ограничения да предлага ползването на подизп.;4.3. Изпълн. е длъжен да сключи дог. за подизпълнение с подизп., посочени в офертата. Сключването на дог. за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка;4.4. Изпълн. нямат право да:- сключва дог. за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП;- възлага изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на общ. поръчка, на лица, които не са подизпълн.;- заменя посочен в офертата подизп., освен когато:а) за предложения подизп. е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП;б) предложеният подизпълн. престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на дог. за подизпълнение;в) дог. за подизпълнение е прекратен по вина на подизп., включително в случаите по чл. 45а, ал. 6 от ЗОП.4.5. В срок до три дни от сключването на дог. за подизпълн. или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълн., изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от дог. или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП.4.6. Подизпълн. нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. 4.7. Не е нарушение на забраната по чл. 45а, ал. 2, т. 2 и по ал. 4 от ЗОП доставката на стоки, материали или оборудване, необходими за изпълнението на общ. поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на дог. за услуги, които не са част от до. за общ. поръчка, съответно – от дог. за подизпълнение. 4.8. Изпълнителят е длъжен да прекрати дог. за подизпълнение, ако по време на изпълнението му възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП, както и при нарушаване на забраната по чл. 45а, ал. 4 от ЗОП в 14-дневен срок от узнаването. В тези случаи изпълнителят сключва нов дог. за подизпълнение при спазване на условията и изискванията на чл. 45а, ал. 1 – 5 от ЗОП. 4.9. Възложителят приема изпълнението на дейност по дог. за общ. поръчка, за която изпълнителят е сключил дог. за подизпълнение, в присъствието на изпълн. и на подизп.При приемането на работата изпълн.т може да представи на възложителя док., че дог. за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от одизпълн..4.11. Възложителят извършва окончателното плащане по дог.за общ. поръчка, за който има сключени дог. за подизпълнение, след като получи от изпълнителя док., че е заплатил на подизпълн. всички раб.приети по съответния ред.Точка 4.11. не се прилага за 4.10
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цена на документацията за участие: 5 лв. с ДДС. Цената на настоящата документация е посочена в обявлението, като сумата може да бъде заплатена по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF код за вид плащане 447000 само ако се изисква на хартиен носител. При поискване документацията се изпраща на заинтересованото лице за негова сметка. Заинтересованите лица могат да се запознаят с документацията на интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача". Забележка: Участник, който се е запознал с документацията за участие в процедурата от интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача" не се задължава да я закупува, тъй като в този случай Възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.
Български
180
Община Драгоман
Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП на тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ПУДООС
http://obshtinadragoman.com/
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл.120 от ЗОП, ал.7 от ЗОП
18.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ