Версия за печат

00169-2014-0038

BG-Ловеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" №22, За: Найден Вълчев, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688280, E-mail: lovechrsk@gmail.com, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://212.122.173.117:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=2xJwiwxla08%3d.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на моторно превозно средство /пътнически микробус/ 8+1 с рампа за инвалидна количка и допълнително оборудване за нуждите на „Дневен център за възрастни с тежки психични заболявания”при Община Ловеч“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Доставка на моторно превозно средство /пътнически микробус/ 8+1 с рампа за инвалидна количка и допълнително оборудване за нуждите на „Дневен център за възрастни с тежки психични заболявания”при Община Ловеч“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34100000, 34114000, 34114400

Описание:

Моторни превозни средства
Превозни средства със специално предназначение
Микробуси


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
59345.98 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 534 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на моторно превозно средство /пътнически микробус/ 8+1 с рампа за инвалидна количка и допълнително оборудване за нуждите на „Дневен център за възрастни с тежки психични заболявания”при Община Ловеч“
V.1) Дата на сключване договора
17.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СОФИЯ ФРАНС АУТО-ТЪРГОВСКИ И СЕРВИЗЕН КОМПЛЕКС СОФИЯ-1“ АД, ЕИК 175388831, бул. „Цариградско шосе“ №10-ти км., Република България 1113, София, Тел.: 02 9601137

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 59345.98 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СОФИЯ ФРАНС АУТО-ТЪРГОВСКИ И СЕРВИЗЕН КОМПЛЕКС СОФИЯ-1“ АД, ЕИК 175388831, седалище и адрес на управление: гр. София, 1113, бул. „Цариградско шосе“ №10-ти км., тел. 02/960 11 37


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

През 2014 г., Община Ловеч в качеството си на Възложител открива процедура с предмет “Доставка на моторно превозно средство /пътнически микробус/ 8+1 с рампа за инвалидна количка и допълнително оборудване за нуждите на „Дневен център за възрастни с тежки психични заболявания” при Община Ловеч“. Процедурата е открита с Решение № 052/23.05.2014 г. на Кмета на Община Ловеч и ID номер в РОП 605032/23.05.2014г. До крайния срок за подаване на оферти, не е постъпила нито една оферта. /Протокол №1 и Опис на заведените оферти/ Поради това обстоятелство Възложителят прекратява процедурата, видно от решение за прекратяване 073 от 25.06.2014 г. и ID номер на документа РОП 610796. С оглед на изложеното по-горе и необходимостта от закупуване на моторното превозно средство, е необходимо провеждане на нова поръчка. Във връзка с гореизложеното и с оглед факта, че първоначално обявените условия на Възложителя не са съществено променени, на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП, Община Ловеч открива процедура на договаряне без обявление.