Версия за печат

00516-2014-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" №3, За: Цветелина Сарандева - началник на отдел "ОП", Република България 1000, София, Тел.: 02 8101737, E-mail: tsarandeva@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: дирекция "ОПУС", отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://gli.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изработване и доставка на информационни и рекламни материали, и отпечатване на рекламни надписи във връзка с реализирането на проект BG051PO001-6.1.07 „Подобряване контрола на труда”"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изработване и доставка на информационни и рекламни материали, и отпечатване на рекламни надписи във връзка с реализирането на проект BG051PO001-6.1.07 „Подобряване контрола на труда”" както следва: Изработване и отпечатване на информационни дипляни, Изработване и отпечатване на плакати, Изработване и отпечатване на обозначителни стикери, Изработване и отпечатване на баджове и Отпечатване на рекламни надписи върху осигурени от изпълнителя тефтери, флаш памети, чанти за преносим компютър, химикали и папки клип борд.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79822000, 22140000, 79341000

Описание:

Услуги по предпечатна подготовка
Диплянки
Рекламни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
6271 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 025 - 039529 от 05.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 121 - 215133 от 27.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 31 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Изработване и доставка на информационни и рекламни материали, и отпечатване на рекламни надписи във връзка с реализирането на проект BG051PO001-6.1.07 „Подобряване контрола на труда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.11.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"КА ЕЛ ОФИС" ООД, Община Столична, район "Панчарево", Вилна зона Косанин дол 999, Република България 1137, София, Тел.: 02 4219314, E-mail: office@kloffice.net

Интернет адрес/и:

URL: www.kloffice.net.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 16670 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6271 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата обществена поръчка се реализира в изпълнение на проект BG051PO001- 6.1.07 „ПОДОБРЯВАНЕ КОНТРОЛА НА ТРУДА”, финансиран по програма „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, по който бенефициент е ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА” по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051РО001-6.1.07 от 01.06.2011 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Пи Ар България“ ЕООД, „Разград - Полиграф“ ООД, Издателска къща „АБ“ ЕООД, „Актив Комерс“ ЕООД, „Про дизайн консулт“ ЕООД, ЕТ „Мариана Колева – Хеликон“, „Максима – М“ ЕООД, „Ламбаджиев Стандарт“ ООД, „Вивати“ ООД, „Мега Комюникейшън“ ЕООД, „Ди Ем Ай Девелопмънт“ ЕООД, „Ка Ел Офис“ ООД, „Прайм Тайм“ ЕООД, „БММС“ ЕООД.