Версия за печат

01334-2014-0010

BG-Варна: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД, Летище Варна, За: Николай Стоянов, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 573716, E-mail: nikolay.stoyanov@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.fraport-bulgaria.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.fraport-bulgaria.com/Procurement/Publicprocurement/ZOP100194/tabid/245/language/bg-BG/Default.aspx.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителни консултантски услуги по администриране на договора за Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Летище Варна, Летище Бургас
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предоставяне на допълнителни консултантски услуги по администриране на договора за Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000, 71310000, 71248000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски инженерни и строителни услуги
Контрол на проекта и документация

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50000 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ЗОП-10-019.4

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 398846 от 05.05.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № Д984 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителни консултантски услуги по администриране на договор
V.1.1) Дата на сключване договора
16.12.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.11.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Шюслер-План Инженергезелтшафт мбХ, HRB 19745, Санкт Францискус Щрасе 148, Германия 40470, Дюселдорф, Тел.: 021 1610201

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50000 EUR без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. “Шюслер-План Инженергезелтшафт мбХ”, HRB 19745


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

На 11.02.2011 г. Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД след проведена процедура по реда на ЗОП сключи договор за "Консултантски услуги - Управление на проекта, Контрол върху строителните работи и Администриране на договора за Нов Международен Пътнически Терминал на Летище Варна и Нов Международен Пътнически Терминал на Летище Бургас" с Шуслер-План Инженергезелтшафт мбХ“. В договора за строителство на новите пътнически терминали има съпътстващи и допълнителни дейности, които към днешна дата не са приключили или предстои да бъдат изпълнени. Допълнителните услуги, които ще се възложат на консултанта са свързани с участие в работни срещи, инспекции на прогреса на работа, техническа и финансова оценка на дейностите, администриране на договора. Допълнителните услуги следва да бъдат извършване от специалисти, част от основният екип работил до сега по проекта и да бъдат напълно запознати с всички технически аспекти на съоръженията. Допълнителната услуга не може технически да се раздели от предмета на основният договор без значителни затруднения за Възложителя.