00765-2014-0009
Технически редакции | ||
16.12.2014 16:29 ч. : | 16/12/2014 16:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2014 16:29 ч. : | 16/12/2014 16:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Брацигово: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Брацигово, ул." Атанас Кабов" № 6 а, За: Васил Михайлов Гюлеметов, Република България 03552 2065, Брацигово, Тел.: 03552 2065, E-mail: kmet@bratsigovo.bg, Факс: 03552 2101
Място/места за контакт: Община БрациговоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsigovo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bratsigovo.bg/op.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №М 13-22-129/19.08.2014 г. «Общинска администрация Брацигово – ефективна и компетентна», подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия- BG051PO002/13/2.2-14
Възлагане на обществена поръчка
В рамките на процедурата ще бъде повишена квалификацията на служители на община Брацигово, чрез провеждане на следните обучения: •„Организационно развитие“ / 1 група по 15 човека,изнесено 3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Резултатно-ориентирано управление“/1 група по 15 човека,3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Обучение за управление на риска“/ 2 групи по 15 човека,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека;. •„Поведенчески решения при форсмажорни обстоятелства“/ 2 групи по 18 човека,3 дни,2 нощувки/ - 36 човека; •"Повишаване на личната ефективност и управление на стреса"/ 1 група,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека.
80500000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката включва провеждане на 5 броя обучения както следва: • „Организационно развитие“ / 1 група по 15 човека,изнесено 3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Резултатно-ориентирано управление“/1 група по 15 човека,3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Обучение за управление на риска“/ 2 групи по 15 човека,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека;. •„Поведенчески решения при форсмажорни обстоятелства“/ 2 групи по 18 човека,3 дни,2 нощувки/ - 36 човека; •"Повишаване на личната ефективност и управление на стреса"/ 1 група,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие/Образец № 20/ – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка АД,клон Пещера Банкова сметка :BG88SOMB91303332969601 Банков код: BIC : SOMBBGSF Участникът избира сам формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на: - 600 лв. (шестстотин лева) В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание: „Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №М 13-22-129/19.08.2014 г. «Общинска администрация Брацигово – ефективна и компетентна», подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия- BG051PO002/13/2.2-14„ 2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от цената на договора без ДДС със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава в пълен размер в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа от Възложителя, ако Възложителят констатира, че изпълнението е неточно, частично и/или лошо и не отговаря на изискванията на Възложителя, както и при пълно неизпълнение и забавено изпълнение. Гаранцията за изпълнение се задържа от Възложителя, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата са престояли при него. При представяне на гаранция за изпълнение под формата на парична сума ,същата следва да бъде преведена по следната банкова сметка: Банка: Общинска банка АД,клон Пещера Банкова сметка :BG88SOMB91303332969601 Банков код: BIC : SOMBBGSF
Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Общинска администрация Брацигово - ефективна и компетентна“ по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-129/19.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Условията и начините на плащане са както следва: 1.Авансово плащане - в размер на 20% от стойността на договора, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на договора, след предоставяне на фактура оригинал. Авансовото плащане се приспада от междинните и окончателно плащания, пропорционално на стойността им. 2.Междинни плащания – след всеки вид изпълнено обучение съгласно техническото задание - в срок от 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на отчет, придружен от присъствени списъци на обучаваните лица, копия на издадените на обучаемите документи/сертификати/удостоверения, удостоверяващи преминато обучение, програма на проведено обучение, снимков материал, приемателно-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя, и фактура – оригинал, издадена от Изпълнителя. 3.Окончателно плащане – Окончателно ще бъде това плащанe, което ще се извърши за последното проведено обучение, предмет на договора, съгласно хода на изпълнението на проекта и изискванията на Възложителя - в срок от 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на отчет, придружен от присъствени списъци на обучаваните лица, копия на издадените на обучаемите документи/сертификати/удостоверения, удостоверяващи преминато обучение, програма на проведено обучение, снимков материал, приемателно-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя, и фактура – оригинал, издадена от Изпълнителя.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица.Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на възложителя www.bratsigovo.bg,профил на купувача.Документацията може да бъде закупена на хартиен носител от всяко лице на фронт-офиса на община Брацигово на адрес град Брацигово,улица"Атанас Кабов" № 6 А всеки работен ден между 8:00 и 17:00 часа или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случай Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG27SOMB91303132969600,банков код:BIC : SOMBBGSF, в банка Общинска банка ,клон Пещера, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.
Български
90
Младежки дом град Брацигово,ул."Христо Смирненски" № 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Брацигово.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Общинска администрация Брацигово - ефективна и компетентна“ по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-129/19.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Продължение от т.III, 2.1 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 12. Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението.В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец № 13), ако е приложимо. *** В случай че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 13 не се попълва и не се прилага. 16. Декларация във връзка с чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) (Образец №14) 17. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (оригинал) (Образец № 15) 18. Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионни фондове на ЕС”(оригинал) (Образец № 16) 19.Декларация по чл.6 ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари(оригинал) (Образец № 17) Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 18) и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (Образец № 22) - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” Попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец № 19). Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Извън плик № 3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката. Достъп до цялата документация е осигурен в профила на купувача тук - http://www.bratsigovo.bg/display.php?id=114&tb=op.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.5 и 6 от ЗОП
16.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ