Версия за печат

00765-2014-0009

BG-Брацигово: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Брацигово, ул." Атанас Кабов" № 6 а, За: Васил Михайлов Гюлеметов, Република България 03552 2065, Брацигово, Тел.: 03552 2065, E-mail: kmet@bratsigovo.bg, Факс: 03552 2101

Място/места за контакт: Община Брацигово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsigovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bratsigovo.bg/op.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №М 13-22-129/19.08.2014 г. «Общинска администрация Брацигово – ефективна и компетентна», подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия- BG051PO002/13/2.2-14

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: територията на Републка България
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В рамките на процедурата ще бъде повишена квалификацията на служители на община Брацигово, чрез провеждане на следните обучения: •„Организационно развитие“ / 1 група по 15 човека,изнесено 3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Резултатно-ориентирано управление“/1 група по 15 човека,3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Обучение за управление на риска“/ 2 групи по 15 човека,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека;. •„Поведенчески решения при форсмажорни обстоятелства“/ 2 групи по 18 човека,3 дни,2 нощувки/ - 36 човека; •"Повишаване на личната ефективност и управление на стреса"/ 1 група,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва провеждане на 5 броя обучения както следва: • „Организационно развитие“ / 1 група по 15 човека,изнесено 3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Резултатно-ориентирано управление“/1 група по 15 човека,3 дни,2 нощувки/- 15 човека; •„Обучение за управление на риска“/ 2 групи по 15 човека,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека;. •„Поведенчески решения при форсмажорни обстоятелства“/ 2 групи по 18 човека,3 дни,2 нощувки/ - 36 човека; •"Повишаване на личната ефективност и управление на стреса"/ 1 група,3 дни,2 нощувки/ - 30 човека.

Прогнозна стойност без ДДС
64850 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие/Образец № 20/ – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка АД,клон Пещера Банкова сметка :BG88SOMB91303332969601 Банков код: BIC : SOMBBGSF Участникът избира сам формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на: - 600 лв. (шестстотин лева) В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание: „Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №М 13-22-129/19.08.2014 г. «Общинска администрация Брацигово – ефективна и компетентна», подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия- BG051PO002/13/2.2-14„ 2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от цената на договора без ДДС със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава в пълен размер в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа от Възложителя, ако Възложителят констатира, че изпълнението е неточно, частично и/или лошо и не отговаря на изискванията на Възложителя, както и при пълно неизпълнение и забавено изпълнение. Гаранцията за изпълнение се задържа от Възложителя, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата са престояли при него. При представяне на гаранция за изпълнение под формата на парична сума ,същата следва да бъде преведена по следната банкова сметка: Банка: Общинска банка АД,клон Пещера Банкова сметка :BG88SOMB91303332969601 Банков код: BIC : SOMBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Общинска администрация Брацигово - ефективна и компетентна“ по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-129/19.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Условията и начините на плащане са както следва: 1.Авансово плащане - в размер на 20% от стойността на договора, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на договора, след предоставяне на фактура оригинал. Авансовото плащане се приспада от междинните и окончателно плащания, пропорционално на стойността им. 2.Междинни плащания – след всеки вид изпълнено обучение съгласно техническото задание - в срок от 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на отчет, придружен от присъствени списъци на обучаваните лица, копия на издадените на обучаемите документи/сертификати/удостоверения, удостоверяващи преминато обучение, програма на проведено обучение, снимков материал, приемателно-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя, и фактура – оригинал, издадена от Изпълнителя. 3.Окончателно плащане – Окончателно ще бъде това плащанe, което ще се извърши за последното проведено обучение, предмет на договора, съгласно хода на изпълнението на проекта и изискванията на Възложителя - в срок от 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на отчет, придружен от присъствени списъци на обучаваните лица, копия на издадените на обучаемите документи/сертификати/удостоверения, удостоверяващи преминато обучение, програма на проведено обучение, снимков материал, приемателно-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя, и фактура – оригинал, издадена от Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 „Документи за подбор 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител. 2. Представяне на участник – попълва се Образец №1 ; Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно договора, който се изисква по-горе в указанията за участие в настоящата процедура. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т. 2а, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /Образец № 2/- Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е представена на чужд език, се представя и в официален превод на български език. В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от него в съответствие с чл. 47, ал. 8 от ЗОП. Пояснение: В случай че участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 5. Документ за внесена гаранция за участие/Образец № 20/ – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума по следната сметка на Възложителя: 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители (Образец № 3). 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор 8. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 4) - ако е приложима. 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 5). 10. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 6). 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 7). 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 8). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 13. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: Продължение в Раздел IV,VI .3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по чл.51,ал.1,т.1 ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга - Образец № 9; 1.1. Доказателство за извършената услуга - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Декларация-списък на служителите/експертите,които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 10. 3. Декларация по чл.51 а ЗОП за ангажираност на есперт (Образец № 11)-оригинал
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е извършил минимум 1 услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под „сходни с предмета на поръчката услуги“ се разбира – услуги по организиране и провеждане на обучения за възрастни. 2.За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да осигури екип за изпълнението на поръчката от не по-малко от 4 (четири) ключови експерти, наети по трудово или гражданско правоотношение както следва: 2.1.Ръководител на екипа: 1) образование - завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социални, стопански и правни науки, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2) общ трудов стаж – минимум 3 (три) години; 3) специфичен професионален опит - участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); 2.2.Експерт „Обучение по ключови компетентности” - 1) образование - завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социалните, стопанските и правните науки, професионално направление "Психология" и/или "Социални дейности", съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2) общ трудов стаж – минимум 3 години; 3) специфичен професионален опит - участие в провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни; 2.3.Експерт „Обучение по ключови компетентности” - 1) образование - завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социалните, стопанските и правните науки, професионално направление "Психология" и/или "Социални дейности", съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2) общ трудов стаж – минимум 3 години; 3) специфичен професионален опит - участие в провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни; 2.4.Експерт „Обучение по ключови компетентности” - 1) образование - завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социалните, стопанските и правните науки, професионално направление "Психология" и/или "Социални дейности", съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2) общ трудов стаж – минимум 3 години; 3) специфичен професионален опит - участие в провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Представено предложение за настаняване в хотел; тежест: 10
Показател: Оптимален срок за подготовка и организиране на всяко отделно обучение, в календарни дни, считан от момента на уведомление за започване на даденото обучение; тежест: 40
Показател: Предложена от участника цена, в лева, без ДДС; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица.Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на възложителя www.bratsigovo.bg,профил на купувача.Документацията може да бъде закупена на хартиен носител от всяко лице на фронт-офиса на община Брацигово на адрес град Брацигово,улица"Атанас Кабов" № 6 А всеки работен ден между 8:00 и 17:00 часа или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случай Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG27SOMB91303132969600,банков код:BIC : SOMBBGSF, в банка Общинска банка ,клон Пещера, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

Младежки дом град Брацигово,ул."Христо Смирненски" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Брацигово.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Общинска администрация Брацигово - ефективна и компетентна“ по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-129/19.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от т.III, 2.1 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 12. Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението.В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец № 13), ако е приложимо. *** В случай че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 13 не се попълва и не се прилага. 16. Декларация във връзка с чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) (Образец №14) 17. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (оригинал) (Образец № 15) 18. Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионни фондове на ЕС”(оригинал) (Образец № 16) 19.Декларация по чл.6 ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари(оригинал) (Образец № 17) Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 18) и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (Образец № 22) - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” Попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец № 19). Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Извън плик № 3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката. Достъп до цялата документация е осигурен в профила на купувача тук - http://www.bratsigovo.bg/display.php?id=114&tb=op.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5 и 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ