Версия за печат

00435-2014-0103

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Софийска вода" АД, район Младост, ж.к.Младост 4, ул. Бизнес парк №1, За: Камелия Георгиева, България 1766, София, Тел.: 02 8122457, E-mail: kgeorgieva@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: отдел Снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiyskavoda.bg..

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/login.aspx?zop=868.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ РАБОТИ НА ПЪТНИ И УЛИЧНИ НАСТИЛКИ РАЗРУШЕНИ СЛЕД ПЛАНОВИ И АВАРИЙНИ РЕМОНТИ НА СЪОРЪЖЕНИЯ ОТ ПОДЗЕМНАТА ВиК МРЕЖА ОБСЛУЖВАНА ОТ „СОФИЙСКА ВОДА“АД , НА ТЕРИТОРИЯТА НА 30 % ОТ КОНЦЕСИОННАТА ОБЛАСТ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: София, на територията на 30% от Концесионната област
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ РАБОТИ НА ПЪТНИ И УЛИЧНИ НАСТИЛКИ РАЗРУШЕНИ СЛЕД ПЛАНОВИ И АВАРИЙНИ РЕМОНТИ НА СЪОРЪЖЕНИЯ ОТ ПОДЗЕМНАТА ВиК МРЕЖА ОБСЛУЖВАНА ОТ „СОФИЙСКА ВОДА“АД , НА ТЕРИТОРИЯТА НА 30 % ОТ КОНЦЕСИОННАТА ОБЛАСТ

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233200

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На Изпълнителя не се гарантира обем на работите

Прогнозна стойност без ДДС
900000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранциите за участие 9 000,00 лв. Срок на гаранцията за участие, в случай че Участника представи банкова гаранция - 150 календарни дни от датата и часа на отваряне на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3 % от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора. Вид на гаранциите: Парични - внесени в Център за услуги Младост 4 на „Софийска вода” АД, намиращ се на адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, в случай, че размерът на гаранцията е под 15 000 лв.; Парични по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочва номерът на процедурата; Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция. В случай на представяне на банкова гаранция от съдружник в обединение, гаранцията трябва да обезпечава задълженията на обединението.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в четиридесет и пет дневен срок от датата на представяне от Доставчика на коректно съставена фактура в резултат на подписан без възражения приемо- предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1(а, б, в, г, д), т.2, т.3, т.4, ал.2, т. 1, 2, 2а, 5, ал.5, т.1 и т.2 и чл.48 от ЗОП. Участникът трябва да представи оферта, отговаряща на изискванията на документацията за участие; Участникът трябва да може да докаже опит в изпълнението на поръчки еднакви или сходни с предмета на процедурата(възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2“Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ) за предходните 3 години, считано до деня на подаване на офертите. Общата стойност на изпълнените поръчки за последната една година следва да бъде в размер на прогнозната стойност на поръчката. Участникът трябва да притежава собствена или наета асфалтова база, или договор за закупуване на асфалтова смес за целия период на договора. Собствената или наета асфалтова база трябва да бъде на територията на концесионната област, експлоатирана от „Софийска вода” АД. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора. Участникът трябва да представи декларация, в която да декларира целогодишна работа на асфалтовата база, с която кандидатства. При невъзможност за работа поради технически или други проблеми в 3 (три) последователни дни участникът се задължава да осигури алтернативна доставка на асфалт за нуждите на настоящия договор. Всеки Участник трябва да разполага с минимум 3 (три) екипа, които да са заети с изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка и договора. Всеки екип трябва да разполага с минимум 1 (един) брой от следното основно оборудване, което трябва да бъдат собственост на Участника и/или да са му предоставени по силата на договор за лизинг или договор за наем. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора: – Бус; - Камион с товароносимост минимум 10 тона; - Валяк от 1,5 до 3 тона; - Ремарке за валяк; – Комбиниран багер. Участникът трябва да може да предложи гаранционен срок на изпълнените работи минимум 5 г. Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 9001 /система за управление на качеството/ за извършване на СМР свързани с ремонт, реконструкция и полагане на нови пътни настилки или еквивалентно. Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 9001 или еквивалентно за производство на асфалтови смеси за базата, с която Участника участва в процедурата. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентно.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец от документацията); Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец от документацията); Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец от документацията); При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата, задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6(по образец от документацията); Декларация от участника за автономност на офертата (по образец от документацията); Оригинал на банкова гаранция за участие или копие или оригинал от документа за внесена гаранция под формата на парична сума гаранция; Декларация (по образец от документацията), че участникът няма да ползва подизпълнители или посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;

ІІІ.2.3) Технически възможности

Списък с поръчки еднакви или сходни с предмета на процедурата(възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2“Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ) за предходните 3 години, считано до деня на подаване на офертите. Общата стойност на изпълнените поръчки за последната една година следва да бъде в размер на прогнозната стойност на поръчката Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените от него поръчки.Заверено/и от Участника копие/я на документ/документи, доказващи, че Участникът притежава собствена или наета асфалтова база на територията на Концесионната област, експлоатирана от „Софийска вода” АД или договор за закупуване на асфалтова смес за целия период на договора. В случай, че Участникът се позовава на ресурсите на трето лице, трябва да представи съответните документи за него.Декларация от Участника за целогодишна работа на асфалтовата база, с която кандидатства. При невъзможност за работа поради технически или други проблеми в 3 (три) последователни дни участникът се задължава да осигури алтернативна доставка на асфалт за нуждите на настоящия договор.Декларация от Участника за наличие минимум на 3 (три) екипа заети с изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка и договора, както и списък на основно оборудване, транспортни средства и механизация, отговарящи на изискванията на чл.20.6 от инструкциите от Документацията за участие. Списъкът следва да съдържа информация за собствеността на представената от участника техника и оборудване. В случай, че Участникът се позовава на ресурсите на трето лице, трябва да представи съответната декларация за него.Декларация за съответствие на битумизирана баластра и плътна асфалтова – бетонна смес по приложен образец, издадена в съответствие с изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти; Сертификат за съответствие на битумизирана баластра и плътна асфалтова-бетонна смес, издаден от лице, получило разрешение за оценяване на съответствието по смисъла на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;Декларация за съответствие на използвания битум, по приложен образец, издадена в съответствие с изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;Сертификат за съответствие на използвания битум, издаден от лице получило разрешение за оценяване на съответствието по смисъла на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;Декларация за съответствие на пореста асфалтова смес, по приложен образец, издадена в съответствие с изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;Сертификат за съответствие на пореста асфалтова смес, издаден от лице получило разрешение за оценяване на съответствието по смисъла на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;Декларация за съответствие на плътен асфалтобетон, по приложен образец, издадена в съответствие с изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;Сертификат за съответствие на плътен асфалтобетон, издаден от лице получило разрешение за оценяване на съответствието по смисъла на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти;Заверено от Участника копие на валиден сертификат ISO 9001 /система за управление на качеството/ за извършване на СМР свързани с ремонт, реконструкция и полагане на нови пътни настилки или еквивалентно.Заверено от Участника копие на валиден сертификат ISO 9001 или еквивалентно за производство на асфалтови смеси за базата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател П1 Оценка на Ценовото предложение на Ценови таблици №1 и №2 от конкурсната документация ; тежест: 90
Показател: Показател П2 - Оценка на Ценовото предложение на Ценова таблица №3 от конкурсната документация; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ТТ001324

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.01.2015 г.  Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.01.2015 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.01.2015 г.  Час: 10:30
Място

град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и ценовите предложения е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците следва да предоставят всички изискуеми документи от документацията за участие.Документацията за участие и приложенията към нея се получават чрез изтегляне на файловете от електронната страница на Възложителя - www.sofiyskavoda.bg- Профил на купувача

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ