Версия за печат

05028-2014-0001

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176789453

Министерство на икономиката, Славянска №8, За: Джорджия Ненкова - главен експерт, дирекция "ВОП, България 1052, София, Тел.: 02 9407240; 02 9407694, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: дирекции "ВОП" и "ФУС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mi.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/bg/competitions/osiguryavane-na-samoletni-bileti-za-prevoz-na-patnici-i-bagaj-i-sapatstvashti-uslugi-pri-slujebnite-p-936-c341-1.html?p=e30=.

Електронен достъп до информация: www.mi.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж и съпътстващи услуги при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Министерството на икономиката, ул. “Славянска” № 8 (или на друго посочено от Възложителя място)
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж и съпътстващи услуги при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60440000, 55110000

Описание:

Услуги, свързани с въздушния транспорт
Услуги по хотелско настаняване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката не обхваща обособени позиции

Стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката, или - банкова гаранция в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция следва да бъде на български език. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Размерът на гаранцията за участие е: 10 000 лв. (десет хиляди лева) - 1 % от прогнозната стойност на поръчката, без ДДС. При внасяне на гаранцията, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и наименованието на процедурата, за която се внася тя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, съответно усвоява при условията на чл. 61 от Закона за обществените поръчки и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение на договора - При сключването на договора, участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя гаранция за изпълнение на договора, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка , или - безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде на български език. Размерът на гаранцията за изпълнение е 5% от прогнозната стойността на поръчката без ДДС, а именно: 50 000 лв., без ДДС (петдесет хиляди лева). Гаранцията за изпълнение трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. *Паричната гаранция за участие в процедурата на участника, с когото Възложителят сключи договор, може да се трансформира в гаранция за изпълнение на договора, като изпълнителят представя преди подписването му платежно нареждане за внесена допълнителна сума в размер, равен на разликата между определената гаранция за изпълнение и внесената гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие / изпълнение са за сметка на участника / изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът / изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура/договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира от бюджета на Министерството на икономиката. Плащането ще се извършва в срок до 15 дни след представяне в МИ на следните документи: 1. за самолетните билети: а) оригинална фактура за стойността на такса обслужване веднъж месечно; б) протокол за стойността на всеки издаден самолетен билет; в) копие/отрязък от агентския купон; г) разпечатка на историята на направената и потвърдена резервация с калкулация на цената на билета, включваща и дължимите летищни такси и други такси; д) за служители на МИ, на които пътните разходи са за сметка на Европейската комисия и Европейския съюз следва да се издава INVOICE за стойността на билета с включени летищни и други такси; 2. за хотелско настаняване - фактура за плащане и „ваучер” за хотелско настаняване; 3. за медицинските застраховки - копие на застрахователна полица; 4. за карго багаж - товарителница и оригинална фактура за стойността на извършения карго превоз с разбивка на отеделните стойности – елементи на превоза /навло, летищни такси и др. видове такси (ако се дължат)/.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създване на юридическо лице. Когато участва обединение, задължително се представя договор /споразумение или др./ за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заварено копие, с разпределение на задълженията между партньорите в обединението и задължение да останат в него за срока за изпълнение на поръчката. В договора / споразумението или др./ се определя лицето, което го представлява.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да е регистриран като туроператор или туристически агент съгласно Закона за туризма, да отговаря на изискванията на чл. 9 и чл. 46 ЗОП и предварително обявените условия от възложителя. Да представи следните документи: 1. Оферта на участника - по образец; 2. Документ за регистрация на участника: Копие на документ за регистрация или посочване на единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП – по образец ; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 56, ал. 1, т. 6 от Закона за обществените поръчки - по образец ; 5. Декларация за съгласие от подизпълнител/ите (ако се ползват такива) - по образец ; 6. Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор - по образец; 9. Оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно на лицето, подписващо офертата. 10. Документ за внесена/представена гаранция за участие в процедурата. 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено от участника копие от документ / сертификат, удостоверяващ членство или акредитацията на участника в IATA. 2. Актуално извлечение от BSP линк за броя оторизирани чрез BSP линк авиокомпании, за които участникът е одобрен агент по продажба на самолетни билети към датата на подаване на офертата.Задължително в извлечението от BSP линк трябва да присъстват всички авиокомпании с директни полети от България до Европа. 3. Заверено от участника копие на документ (договор или извлечение от него, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира, издава и продава самолетни билети чрез глобална резервационна система („АМАДЕУС” /Amadeus/, „Галилео” /Galileo/, Уърлдспан” /Worldspan/, „Сейбър” /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. 4. Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ професионалната отговорност на IATA агентите по продажба на пътнически въздушен превоз – валидна застрахователна полица към момента на подаване на офертата г. или договор за задължителна застраховка към ИАТА към момента да подаване на офертата и декларация /свободен текст/, подписана от представляващия участника, за осигуряване на професионалната отговорно на IATA агентите за целия срок на договора. 5.Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ че участникът притежава валидна регистрация в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност, или да е лице по чл. 62 от Закона за туризма 6. Декларация, че участникът разполага с онлайн резервационна система с възможност за резервации на хотели в страната и чужбина и че участникът разполага с възможност да предлага най-малко 3 /три/ броя оферти по конкретното запитване. 7. Заверено от участника копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица. 8. Заверено от участника копие на сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица; 9. Списък на лицата, които ще участват при изпълнение на предмета на поръчката, придружен с автобиографии.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Да осигури възможност за приемане и изпълнение на заявки в работно и извънработно време, през почивните и празнични дни. по т.1. Участниците трябва да бъдат членове на IATA или да бъдат акредитирани от IATA за продажба на самолетни билети. по т.2. Участниците следва да притежават валидна оторизация за работа в системата Billing Settlement Plan (BSP) – България. по т.3 Участниците трябва да имат право да резервират, издават и продават самолетни билети чрез глобална резервационна система („АМАДЕУС” /Amadeus/, „Галилео” /Galileo/, Уърлдспан” /Worldspan/, „Сейбър” /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. по т.4. Всеки участник следва да има валидна застрахователна полица за 2014г. или договор за задължителна застраховка към ИАТА за 2014 г. по т.5. Участниците трябва да са регистрирани съгласно Закона за туризма. по т.6. Участниците в процедурата трябва да разполагат с онлайн резервационна система с възможности за резервации на хотели. по т.7. Всеки участник следва да има валиден сертификат за управление на качество по стандарт ISO 9001 или еквивалентен такъв, в чийто обхват е включена услугата, предмет на поръчката. по т.8. Всеки участник следва да има валиден сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица. по т.9: 9.1. Участникът следва да разполага с минимум две лица, извършващи резервации и продажби на самолетни билети, всяко от които да отговаря на следните изисквания – да притежава сертифика за работа с Амадеус или друга еквивалентна резервационна система и IATA квалификация; да има две години опит /от последните три/ като агент по продажба на самолетни билети. 9.2. Участникът трябва да разполага с минимум две лица за работа с резервационната система за хотелски резервации, всяко от които да отговаря на следните изисквания – да има две години опит /от последните три/ като агент по продажба на туристически услуги.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Решение № РД 16-1578/15.12.2014г. за откриване на процедурата

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.01.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.02.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

София, ул.Славянска №8

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна. Достъпна е на официалната интернет страница на възложителя, раздел "Профил на купувача", посочена в обявлението. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти два дни предварително на интернет адреса си. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, крайният срок за получаване на офертите е намален с 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ