Версия за печат

04952-2014-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010634

Главна дирекция "Криминална полиция"-МВР, бул. "Александър Малинов" №1, За: Диана Тодорова, България 1715, София, Тел.: 02 9828592, E-mail: gdkp@mvr.bg, Факс: 02 8319033

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Александър Малинов" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: gdkp.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gdkp.mvr.bg/Obsht_poruchki/ZOP/default.htm.

Електронен достъп до информация: http://gdkp.mvr.bg/Obsht_poruchki/ZOP/default.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на система за автоматично разпознаване (идентификация) на регистрационни номера на МПС, преминаващи през зони за контрол, в изпълнение на проект на ГДКП на тема “Противодействие на престъпления, свързани с трафик на МПС”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. АМ “Тракия” - км 14 (Опорен пункт “Автомагистрали”АД при гр.Нови хан); 2. АМ “Тракия” - км 110 (Опорен пункт на “Автомагистрали”АД); 3. АМ “Хемус” - км 12 (Централна база на “Автомагистрали”АД при село Елешница); 4. Главна дирекция “Криминална полиция”, гр. София, бул. “Александър Малинов” № 1
Код NUTS: BG4
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

- „Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на система за автоматично разпознаване (идентификация) на регистрационни номера на МПС, преминаващи през зони за контрол, в изпълнение на проект на ГДКП на тема “Противодействие на престъпления, свързани с трафик на МПС”, която включва: - Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на система от съоръжения и технически средства за контрол на регистрационните номера, мониторинг на автомобилния поток, определяне посоката на движение на автомобилите, на преминаващите МПС през: • АМ “Тракия” - км 14 (Опорен пункт “Автомагистрали”АД при гр. Нови хан); • АМ “Тракия” - км 110 (Опорен пункт на “Автомагистрали”АД); • АМ “Хемус” - км 12 (Централна база на “Автомагистрали”АД при село Елешница); - Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на комуникационни обекти, съоръжения и оборудване, осигуряващи комуникационна свързаност за пренос на генерираната информация от крайните устройства, инсталирани на изброените точки до ЦНА (Център за наблюдение и анализ) в ГДКП; - Доставка, монтаж, инсталиране и интегриране на необходимото оборудване за изграждане на ЦНА в ГДКП; - Доставка и инсталация на специализиран софтуер за автоматично разчитане (идентификация) на МПС, автоматична проверка за издирвани МПС в бази данни на АИС ”ИД-НШИС” - ИД, НШИС и Интерпол и в бази данни/файл, съдържащи “горещи списъци”, както и лицензи за работа с него.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000, 48700000, 48780000, 48781000, 48510000, 45316210, 30213100, 30213300, 30211000, 44212200

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Софтуерни пакети за обслужващи цели
Софтуерни пакети за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Софтуерни пакети за системно администриране
Софтуерни пакети за комуникация
Монтажни работи на оборудване за контрол на пътния трафик
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Настолен компютър
Централен процесорен блок за обработка на информация
Кули, стълбове с решетъчна конструкция, конструкции за дерик кранове и пилони

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- „Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на система за автоматично разпознаване (идентификация) на регистрационни номера на МПС, преминаващи през зони за контрол, в изпълнение на проект на ГДКП на тема “Противодействие на престъпления, свързани с трафик на МПС”, която включва: - Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на система от съоръжения и технически средства за контрол на регистрационните номера, мониторинг на автомобилния поток, определяне посоката на движение на автомобилите, на преминаващите МПС през: • АМ “Тракия” - км 14 (Опорен пункт “Автомагистрали”АД при гр. Нови хан); • АМ “Тракия” - км 110 (Опорен пункт на “Автомагистрали”АД); • АМ “Хемус” - км 12 (Централна база на “Автомагистрали”АД при село Елешница); - Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на комуникационни обекти, съоръжения и оборудване, осигуряващи комуникационна свързаност за пренос на генерираната информация от крайните устройства, инсталирани на изброените точки до ЦНА (Център за наблюдение и анализ) в ГДКП; - Доставка, монтаж, инсталиране и интегриране на необходимото оборудване за изграждане на ЦНА в ГДКП; - Доставка и инсталация на специализиран софтуер за автоматично разчитане (идентификация) на МПС, автоматична проверка за издирвани МПС в бази данни на АИС ”ИД-НШИС” - ИД, НШИС и Интерпол и в бази данни/файл, съдържащи “горещи списъци”, както и лицензи за работа с него. 1 - 2 бр. компютърни конфигурации - на обща стойност 5000 лева без ДДС 2 - 2 бр. UPS - на обща стойност 600 лева без ДДС 3 - 1 бр. мобилен компютър - на стойност 1500 лева без ДДС 4 - принтер + скенер - на обща стойност 500 лева без ДДС 5 - комуникационно оборудване и съоръжения - на стойност 295 833.33 лева без ДДС 6 - сървърна система и специализиран софтуер на стойност 395 833.33 лева без ДДС 7 - системи за автоматично идентифициране на регистрационни табели на МПС и технически средства за охрана на стойност 380 398.33 лева без ДДС 8. Обучение на служители за работа със системата (ЦНА и крайните устройства) - на стойност 41 666.67 лева без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
1121331.66 BGN
Обхват: между1121331 и 1121331.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Размер на гаранция за участие – 11 213.32 (единадесет хиляди двеста и тринадесет 0.32)лв. (1% от обявената стойност на поръчката без ДДС). Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за общ. поръчка е в размер на пет на сто от общата цена по договора за общ.поръчка без ДДС.Валидността на гаранцията за изпълнение е 30 дни след изтичане на последния гаранционен срок. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 1.Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя:Банка: БНБ-ЦУ, IBAN : BG 17 BNBG 9661 3300 1478 03, BIC код BNBGBGSD, SWIFT код BNBGBGSF Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на Договора без ДДС, се разпределя както следва: 1.Първо междинно плащане в размер на 25% от стойността на договора след издаване на Протокол за доставка на специализираното оборудване; 2. Второ междинно плащане в размер на 25% от стойността на договора след издаване на Протокол за инсталиране на Системата;3. Трето междинно плащане в размер на 25% от стойността на договора след издаване на Протокол за калибриране и валидиране на Системата; 4.Окончателно плащане в размер на 25% от стойността на договора, дължимо след одобрение от Възложителя на цялостното изпълнение на обществената поръчка, след издаване на Протокол за въвеждане в експлоатация на Системата и Приемо-предавателен протокол за извършените дейности по Публичност, информация и обучение. Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по него.Ценовата оферта на изпълнителя трябва да покрива изцяло разходите за изпълнението на всичките негови задължения по Договора, включително, без ограничения, следните разходи:1/разходите за изпълнение на дейностите по договора и всички разходи и плащания за изпълнение на поръчката съгласно документацията за участие, както и всички други присъщи разходи;2/цената на Финансовия риск. Всички плащания по Договора се извършват в лева. Ако съгласно Законовите разпоредби е дължим данък върху добавената стойност, същият се начислява върху Цената за изпълнение на Договора. Изплащането на всички суми ще се извършва от Възложителя по банков път. Сумите по съответните разходооправдателни документи се изплащат на Изпълнителя в 20-дневен срок от датата, на която Възложителят получи разходооправдателен документ, издаден от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединение, следва да се включва и разпределение на дейностите при изпълнение на поръчката на участниците в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д" и ал. 2, т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 oт ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър.; удостоверенията за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от ДОПК, или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответният документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, трябва да бъдат издадени преди датата на сключване на договора. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. Представя се и заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на обединението; оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в съответствие с условията в обявлението за обществена поръчка; чуждестранното лице, определено за изпълнител на обществената поръчка, който ще изпълни обществената поръчка с определен брой служители, които не са граждани на държава – членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, при подписването на договора следва да представи документ/и от компетентните български институции удостоверяващ/и, че е получил съответните визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа за общия брой служители, посочени от него в Приложения № 9 и №10.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Заверено копие от документ за регистрация или документ/декларация (свободен текст), съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в Търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в Търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, следва да представят в официален превод: 1.копие от документ за регистрация или Единен идентификационен код (ЕИК), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 2.копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3. документ за гаранция за участие в оригинал; 4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация съгласно т.III.2.3. 5. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д" и ал. 2, т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5 т. 2 от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП; 6.Информация за подизпълнителите, която съдържа: 6.1 списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. Списъкът се включва в попълнения образец на оферта и съдържа наименованието на подизпълнителите, видовете дейности, които ще изпълняват и дела на тяхното участие (процент от общата цена на договора. 6.2 декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката; 7.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). Пълномощно се представя, когато: 7.1.Участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението; 7.2.Офертата или приложените към нея документи не са подписани от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация 8.Техническа оферта – следва да бъде изготвена при съблюдаване на изискванията на възложителя. 9.Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (в оригинал). Този документ задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, поставен в плика с офертата и се попълва в съответствие с указанията, посочени в него. 10. Декларация за осигуряване на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на всички работници и служители, участващи в изп. на поръчката, ако е приложимо; 11. Декларация за техническото оборудване и Декларация за гаранционно обслужване. 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор за обществената поръчка.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се прилага

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се прилага

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Информацията по т. 1 се представя във формата на попълнено Приложение 6 от документацията с посочени предмет, период на изпълнение и наименование на документа, доказващ изпълнението. Кандидатите могат да представят препоръки или референции по изпълнени доставки и/или услуги, с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. 2.Изискванията по т. 2 се доказват с посочване на: образование , професионална квалификация, професионален опит на кандидата или участника, или на ръководните му служители, вкл. на лицата, които отговарят за извършването на услугата, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП. Посочването става чрез попълване на Приложения № 9 и №10 от документацията – списъци на лицата - ключови и неключови експерти. В случай че участник – чуждестранно лице, е посочил в списъка на лицата, които извършват техническото ръководство при изпълнение на поръчката, съгласно Приложения № 9 и №10 от документацията,че ще изпълни обществената поръчка с определен брой служители, които не са граждани на държава – членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икон. пространство,или на Конфедерация Швейцария, същият следва да представи декларация съгласно Приложение № 15, че ще поеме на свой риск да осигури изискващите сe по бълг. законод-во визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на посочения брой служители. 3. Изискванeто по т. 3 се доказва с документи, установяващи съответствието със съответните стандарти или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави- членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 13 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Да има признат опит в изпълнение на доставки или услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка; 2.Да разполага с екип от 3-ма ръководни (ключови) експерти и необходимия брой неключови експерти: 2.1.Ръководни (ключови) експерти: 2.1.1.Ръководител на проекта - Да има висше техническо образование или висше образование в областта на математиката, физиката, компютърните технологии или сходни специалности (ако специалностите са придобити в държава, където липсват изискваните от възложителя за тази позиция); Да притежава опит като ръководител или координатор на проекти, еднакви или сходни с предмета на поръчката; 2.1.2.Ръководител технически екип-Да има висше техническо образование или висше образование в областта на математиката, физиката, компютърните технологии или сходни специалности (ако специалностите са придобити в държава, където липсват изискваните от възложителя за тази позиция);Да притежава опит като ръководител на технически екип еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка; 2.1.3.Ръководител софтуерен екип- Да има висше техническо образование или висше образование в областта на математиката, физиката, компютърните технологии или сходни специалности (ако специалностите са придобити в държава, където липсват изискваните от възложителя за тази позиция); Да притежава опит като ръководител на софтуерен екип еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка; 2.2.Неключови експерти: 2.2.1.Софтуерни експерти- Да имат висше техническо образование или висше образование в областта на математиката, физиката, компютърните технологии или сходни специалности (ако специалностите са придобити в държава, където липсват изискваните от възложителя за тази позиция); Да притежават опит в проектиране, разработка и внедряване на софтуерни продукти; 2.2.2.Монтажисти – Да притежават опит в изпълнение на дейности, еднакви или сходни с дейностите включени в предмета на обществената поръчка. 3. Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка, издаден от органи, установени в държави-членки или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на ОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията по т. 1 и 2 трябва да бъдат изпълнени общо за обединението или от участник в него, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а изискването по т. 3 трябва да бъде изпълнено от всеки от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на главна дирекция "Криминална полиция", гр. София, бул. "Александър Малинов" №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Заинтересованите лица могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на http://gdkp.mvr.bg/Obsht_poruchki/ZOP/default.htm При наличие на несъответствие в текстовете, посочени съответно в Обявлението и в документацията, да се счита за вярно посоченото в Обявлението. Основание за отстраняване на участниците: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. "а-д", т.2, т.3 и ал. 5 от ЗОП и по чл. 47, ал. 2, т. 1,т. 4 и т.5 от ЗОП. 3.който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4.който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. Ако се установи несъответствие между техническата оферта и изискванията на Възложителя заложени в Техническата спецификация. Допълнителна информация: Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомят възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата почл.47, ал.1 и 5 от ЗОП, и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнение едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Главна дирекция "Криминална полиция", бул. Александър Малинов" №1, Р България 1715, София, Тел.: 02 9829170

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ