Версия за печат

01255-2014-0004

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СТОЛИЧНА ОБЩИНА - РАЙОН "ВЪЗРАЖДАНЕ", гр. София, бул. "Александър Стамболийски" №62, За: инж. Илияна Караиланска, Р България 1303, София, Тел.: 02 9805875, E-mail: so-vazrajdane@dir.bg, Факс: 02 9870794

Място/места за контакт: ОТДЕЛ "ИИБЕ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://so-vazrajdane.dir.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://so-vazrajdane.dir.bg/13OP.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на вътрешна ВиК инсталация и дворна канализационна мрежа на 13 ОУ „Св. св. Кирил и Методий“ (бивше), УПИ I, кв. 144, м. Зона Б 2-3 1 – Ремонт на покрив и мълниезащита; 2 - Подмяна на дограма.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. София, р-н „Възраждане”, училищна сграда на 13 ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, , ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 63, м. «Зона Б-2-3», УПИ I, кв. 144.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на настоящата обществена поръчка е извършване на строително-монтажни работи, изразяващи се в ремонт на вътрешна ВиК инсталация и дворна канализационна мрежа на училищната сграда на 13 ОУ "Св. Св. Кирил и Методй", гр. София. Всички ремонтни дейности са подробно описани в количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45332000, 45332200, 45332300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените за изпълнение строително - монтажни работи са описани подробно по видове и количества в приложените количествени сметки към документацията за участие. Прогнозна стойност за изпълнение на строително-монтажните работи на 13 ОУ „Св. св. Кирил и Методий“ (бивше) e 93 600 лева без включен ДДС или 112 320 лв. с включен ДДС. Осигурено финансиране от Столична община – писмо с изх. №СО-6600-2918 (2) от 24.09.2014г.

Прогнозна стойност без ДДС
93600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Представянето гаранция за изпълнение преди подписването на договор с определения изпълнител, в размер на: 3 200 лева / три хиляди и двеста лева/. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на район „Възраждане”, IBAN: BG40 SOMB 9130 3324 986201, BIC код: SOMB BGSF, Общинска банка АД; - в брой на каса в район „Възраждане” на бул.„Ал.Стамболийски” №62; - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Осигурено финансиране от Столична община – писмо с изх. №СО-6600-2918 (2) от 24.09.2014г.на зам кмета на Столична община Ирина Савина, с което се отпускат средства за извъшване на ремонт на ВиК инсталации и дворна канализационна мрежа за 13 ОУ "Св.св. Кирил и Методий"

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

изисква се

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите, които ще участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка, следва да отговарят на следните минимални изисквания, покриването на които е задължително, за да бъдат допуснати до участие: 1.4.1 Участниците следва притежават валидни Сертификати по ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и ISO 18001:2007, (и други) или техни еквивалентни документи, обхващащи дейности предмет на поръчката. 1.4.2 Участниците следва да представят декларация, че притежава валидно удостоверение от Камарата на строителите обхващащ дейностите предмет на поръчката и талон към него /свободен текст/. 1.4.3 Участникът следва да представи декларация, с предложения екип за изпълнение на поръчката (технически лица) и изпълнителски екип (работници). 1.4.4 Участникът следва да представи списък на строителство през последните 5 години, сходни с предмета на поръчката; «Сходни с предмета на поръчката» са строително – монтажни работи - ремонт на вътрешна ВиК инсталация и дворна водопроводна и канализационна мрежа. Информацията за всеки договор следва да е придружен с удостоверение за добро изпълнение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изисква
Минимални изисквания: Не приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят крайна цена за изпълнение на поръчката по приложената Количествено – стойностна сметка. За допълнителни видове СМР образуването на цената следва да се извършва по посочените в Ценовото приложение на кандидата показатели за ценообразуване. Срок на валидност на офертите: 180 календарни дни след крайния срок за подаване на оферти. Строително-монтажните работи на обекта се извършват по предложения от участника линеен график. СМР да се извършват при стриктно спазване: - на Закон за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ); - на техниката на безопасност и охрана на труда, както и всички изисквания на нормативните актове по безопасност на труда за различните дейности, видове работи и работно оборудване, като: Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, нормативните актове по безопасност на труда за различните дейности, видове работи и работно оборудване; - Наредба № 5 за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на работниците по срочно трудово правоотношение или временно трудово правоотношение; - Наредба № 3 за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на лични предпазни средства на работното място; - Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - На графика за достъп, посочен в доклада на директора на съответното учебно или детско заведение, регламентиращ възможността за извършване на СМР, предмет на процедурата, без да пречат на учебния процес. - Да спазва изискванията за „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството“ и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“; Изисквания към изпълнителя: Всеки участник може предварително да се запознае с техническите изисквания, подробно описани в техническия проект, всеки работен ден от 08:30-17:00 часа, в сградата на СО – район „Възраждане“, Информационния център, офис „Устройство на територията“, етаж 1 или на тел. 02/9805875 – инж. Илияна Караиланска. - Да осигури и съхранява Заповедната книга на строежа. Всички предписания в Заповедната книга да се приемат и изпълняват само ако са одобрени и подписани от посочен представител на Възложителя. Всяко намаление или увеличение в обемите, посочени в договора, ще се обявява писмено и съгласува, преди по-нататъшното изпълнение на поръчката; - Плануваните СМР трябва да се съобразят с атмосферните условия, спецификата на видовете работа, и да са с продължителност до 45 календарни дни; - Да се използват и влагат строителни материали, които отговарят на приложимите БДС/EN стандарти и на изискванията за безопасност, като участникът трябва да укаже произхода на основните строителни материали, които ще бъдат използвани за обекта. Списък на материалите, които ще се използват – описание и/или сертификати/декларации за съответствие; - Да съблюдава и спазва всички норми за предаване и приемане на СМР, като осигури контрол на качеството на изпълнението на отделните видове работи съобразно действащата нормативна уредба съответстваща с предмета на договора. Готовите СМР се заплащат след приемане на работата с приемно-предавателен протокол и протокол за извършени и подлежащи на заплащане СМР (Образец №19) и представяне на фактура. Протоколът се подписва от представители на детското заведение, изпълнителя и възложителя /Инвеститорски контрол, респ. строителен надзор/. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (в свободен текст), включващо линеен график, методология и организация на дейности, където се съдържа описание на организацията за осъществяване на строителството. Участника може да посочи, коя част от офертата има конфиденциален характер, като го посочи и приложи декларация за това, съгласно чл.33, ал4 от ЗОП.
Минимални изисквания: Не приложимо
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Ценово предложение; тежест: 40
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 0 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: http://so-vazrajdane.dir.bg/13OP.html, раздел Профил на купувача.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.01.2015 г.  Час: 10:30
Място

в сградата на СО -район "Възраждане", БУЛ. "АЛЕКСАНДЪР СТАМБОЛИЙСКИ" №62

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал.1 от ЗОП и ще съкрати срока от изпращането на обявлението до крайния срок за получаване на оферти до 40 дни. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 /седем/ дни, тъй като обявлвнивто ще бъде изпратено по електронен път с електронен подпис и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следният интернет адрес на Профил на купувача: http://so-vazrajdane.dir.bg/13OP.html , на която тя може да бъде намерена и изтеглена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ