Версия за печат

00833-2014-0018

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Висш съдебен съвет, ул."Eкзарх Йосиф" №12, За: Румен Георгиев, Юлия Ковачева, България 1000, София, Тел.: 02 9304320, E-mail: pro-e-justice@vss.justice.bg, Факс: 02 9819176

Място/места за контакт: ул."Eкзарх Йосиф" №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vss.justice.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141213hpvk2317018.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на дейности за публичност по проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт“ в изпълнение на проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, съгласно договор № 13-33-2 от 27.12.2013 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване на обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Висш съдебен съвет,ул."Eкзарх Йосиф" №12 или на друго място, посочено от възложителя
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура се открива с цел възлагане на обществена поръчка с предмет: “Осигуряване на дейности за публичност по проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт“ в изпълнение на дейност 6 на проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, съгласно договор № 13-33-2 от 27.12.2013 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване на обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии.“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22459100, 30192121, 30234600

Описание:

Рекламни услуги
Рекламни стикери и ленти
Химикалки
Флашпамети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на настоящата поръчка са включени следните дейности: • Изработка на 2 броя банери; • Изработка и доставка на рекламни материали: o Химикали - 200 бр.; o Тефтери - 100 бр.; o Папки - 200 бр. o USB флаш памети - 100 бр.; • Изготвяне и поставяне на информационни стикери върху закупено компютърно оборудване - 20 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
3353 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер, както следва: 33.00 (тридесет и три) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет: IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC: BNBG BGSD, Банка: БНБ, Централно управление, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер от регистъра на АОП…………..(посочва се номера); б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, със срок на валидност, срокът на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение - При възлагането на конкретната услуга и доставка гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на поръчката, без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIC: BNBG BGSD Банка: БНБ, Централно управление, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет……; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български; Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 1. на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. на участниците, класирани на първо и второ място – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; 3. при прекратяване на процедурата гаранциите за участие на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Приложените към документацията образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкови гаранции, които не са по образец, но съдържат всички изискани в образците реквизити.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват в срок до 10 работни дни след подписване на протокола за приемане за направената доставка/извършената услуга, предмет на договора и представяне на фактура оригинал от Изпълнителя. Всички плащания се извършват по банков път. Всяко плащане се предшества от издаването на данъчна фактура - оригинал, в която задължително е посочен следният текст „Разходите са извършени в изпълнение на Дейност ……. от проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт” по силата на сключен договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-33-2 от 27.12.2013г., осъществяван с финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва в процедурата лице, за което са налице обстоятелствата“ • е осъдено с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; • обявено в несъстоятелност; • в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; • има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. • се намира в открито производство по несъстоятелност, или е сключило извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; • е осъдено с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; • при което лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; • което са сключило договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. • за което са налице обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107, пар. 1 и чл. 109, пар. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; • за което са налице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. • което попада в обхвата на чл. 3, т. 8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. • участва в тази поръчка като член на обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не може да участва в настоящата поръчка, лице, което е свързано лице и/или свързано предприятия с друг участник в процедурата или попада в забраната на чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; • което не отговаря на обявените в документацията за участие условия и изисквания или представи оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в документацията за участие; • Лице, което е представило оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.1 и 2 от ЗОП или което не е представило някой от необходимите документи или информация по чл. 56 ЗОП, както и лице, което представи цена за изпълнение по-висока от максимално допустимата стойност за поръчката и/или на отделните дейности по изпълнението й се отстранява от участие; • не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което са налице обстоятелствата съобразно чл. 48, ал. 1 ЗОП. • Което не идентифицира физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице по смисъла на чл. 6, ал. 2 от ЗМИП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изисква
Минимални изисквания: не се изисква
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на минималните изисквания за технически възможности и квалификация, участникът трябва да предостави следните документи: 1.Списък на услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, към който следва да е приложено удостоверение/еквивалентен документ, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата или доставката. 2. Списък на предложения екип по образец, в който е представена информация относно образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата за технически възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че участник не представи някои от документите, които доказват техническите възможности и квалификация, същите ще бъдат поискани по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. При непредставяне в допълнително дадения срок по чл. 68, ал. 9 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен.
Минимални изисквания: Всеки участник трябва да отговаря на минималните изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1. за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, т.е. минимум една услуга, свързана с изработка и доставка на рекламни и/или информационни материали (банери, тефтери, химикали и др.); 2. Участникът следва да разполага със следния екип от ключови експерти: а). Ръководител на екип - 1 брой, който да има: • придобито висше образование по някоя от следните специалности или професионални направления: администрация и управление, графичен дизайн; икономика или еквивалентни; • да притежава професионален опит минимум три години в областта на рекламата или графичния дизайн; б). Ключов експерт „Дизайн“ -1 брой, който да има: • придобито висше образование по някое от следните специалности или професионални направления: администрация и управление, икономика, графичен дизайн или еквивалентни; • да притежава минимум една година професионален опит в областта на графичния дизайн или рекламирането.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.01.2015 г.  Час: 17:00
Място

гр.София, ул."Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се открива с оглед изпълнение на дейност 6 на проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, съгласно договор № 13-33-2 от 27.12.2013 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване на обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии.“

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят изпраща обявлението по електронен път и предоставя пълен достъп до документацията за участие на http://www.vss.justice.bg. Срокът за изработка и доставка на заявено количество от печатните и рекламните материали е до 25 работни дни от датата на тяхното заявяване от Възложителя.Срокът за изпълнение на договора е в рамките на 180 дни от датата на сключване на договора за обществена поръчка. Всички действия на Възложителя към участниците са в писмен вид. Обменът на информация между възложителя и участниците ще се осъществява по пощата, по факс, по електронен път при условията на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ