Версия за печат

00087-2014-0102

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: Теодор Христов, България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: Д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" 3, стая 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване на пакет документи в съответствие с изискванията на чл. 100 и чл. 101 от Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета, насочен към модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. София – II фаза.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящото възлагане е основна част от подготовката за изпълнение на проект за интегриран столичен градски транспорт – II фаза, чиято реализация ще бъде финансирана с подкрепата на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. Основната цел на настоящата обществена поръчка е подготовката на качествено проектно предложение насочено към надграждане и модернизация на градския транспорт в гр. София, което да бъде подадено към Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, приоритетна ос 1: Устойчиво и интегрирано градско развитие. В обхвата на поръчката се включва и изготвянето на Апликационен формуляр в съответствие с изискванията на чл. 100 и чл. 101 от Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета. Специфични и междинни цели в хода на изпълнение на дейностите са: одобрение на обоснован Вариант за финансиране от ОПРР 2014-2020, включително съпътстващите го Анализ разходи–ползи и Оценка за съответствие на околната среда. С оглед по- голяма яснота с предмета на обществената поръчка, участниците следва да отчетат, че на предходен етап е изпълнен проект с предмет „Актуализиране на Прединвестиционно проучване и финансов анализ/анализ разходи-ползи за системата на градския транспорт на град София”, в съответствие с изискванията на ДБФП: BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.” За целите на настоящата процедура, дейностите, предвидени за изпълнение чрез финансиране от ОПРР 2014-2020 се обхващат от понятието «проект». Обемът на дейности по проекта е предвиден да съответства на изискванията на чл. 100 от Регламент 1303/2013. Прогнозна стойност на проекта за подкрепа от ОПРР 2014-2020 Проектът се предвижда да бъде структуриран като «голям проект» по смисъла на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета. Прогнозната стойност ще се установи с дефинирането на Вариант вследствие осъществяването на Дейности 1 и 2 на настоящата процедура, като 85% ще се финансират чрез безвъзмездна финансова помощ от ЕФРР, в зависимост от резултата от изчисленията на Анализ разходи-ползи, доколкото проектът генерира приходи. Проектът ще се финансира със средства на ЕФРР по ОПРР 2014-2020, приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”. Столична община ще бъде бенефициент на безвъзмездната финансова помощ. Компаниите за градски транспорт в общината, като „Център за градска мобилност” ЕАД, оператори на автобусни, тролейбусни и/или трамвайни линии и др. имат съществена роля като заинтересовани страни в разработването и последващото изпълнение на проекта.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79131000, 72512000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги по управление на документи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
295000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Оценка на техническото предложение на участника, в това число: - Критерий 1 - Детайлна обосновка съответстваща на естеството на дейностите за изпълнение съгласно изискванията на Възложителя-50т., - Критерий 2 – Предложение от участника за допълнителни дейности, които счита за целесъобразни за изпълнение на поръчката – 5 т.;- Критерий 3 – Времеви график за изпълнение на дейностите по реализиране на проекта – 15 т.; тежест: 70
Критерий: Цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 128 - 229171 от 08.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СО-РД-55-783 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЗЗД „Смарт-Инфра Консулт“, ЕИК 176786927, бул. „Джеймс Баучер“ №71, България 1407, гр. София, Тел.: 02 9365824

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 295000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Обединение "Смарт-инфра Консулт" Консорциум "УИГ-транспортни решение" "Матерна България" ООД