Версия за печат

00270-2013-0031

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 1, За: Милан Томанов, България 1594, София, Тел.: 03592 9402049, E-mail: m.tomanov@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изпълнение на дейност 2 „Намаляване на административната тежест в устройственото планиране и в реализацията на инвестиционните проекти” по проект КБ 11-31-1/06.10.2011 г. „Усъвършенстване на инвестиционната политика в Република България чрез по-добро регулиране на инвестиционния процес и чрез развитие на електронното управление” по Оперативна програма „Административен капацитет”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р. България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуга – Изпълнение на дейност 2 „Намаляване на административната тежест в устройственото планиране и в реализацията на инвестиционните проекти” по проект КБ11-31-1/06.10.2011 г. по ОПАК. В изпълнение на обществената поръчка следва да се извършат следните дейности: 1. Проучване за установяване на нормативната уредба за административно регулиране на инвестиционния процес (устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството) и анализ за установяване и систематизиране на регулаторните режими, чрез които се осъществява административното регулиране на инвестиционния процес, в т.ч. на лицензионните, регистрационните, разрешителните, удостоверителните и уведомителните режими, вкл. на скритите регулаторни режими (нормативните изисквания, имащи характеристиките и правните последици на регулаторните режими). Резултатите от проучването се представят като Аналитичен доклад за установяване и систематизиране на явните и скрити регулаторни режими в инвестиционния процес и за мотивиране на необходимостта от тяхното облекчаване или отменяне с приложен списък на законите и на съдържащите се в тях регулаторни режими. 2. Изработване на програма за организиране и провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия. 3.Разработване на аналитичен доклад за обобщаване на проучването на добрите практики на регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия. 4. Изработване на пакет законопроекти за изменение и допълнение на законите, съдържащи регулаторни режими за инвестиционния процес, с оглед облекчаване регулирането на инвестиционния процес, заедно с мотиви към законопроектите. 5. Изработване на оценки на въздействието на законопроектите за облекчаване на регулирането на инвестиционния процес. 6. Участие в кръгли маси за обществено обсъждане на законопроектите за облекчаване регулирането на инвестиционния процес. 7.Изработване на редакции на законопроектите и на мотивите към тях с отразени резултати от общественот 1.Изработване на встъпителен доклад с пояснения за изпълнение на техническото предложение. 2. Изработване на аналитичен доклад за установяване и систематизиране на явните и скрити регулаторни режими в устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството с приложен списък на законите и регулаторните режими в съответствие с техническото предложение. 3. Изработване на аналитичен доклад за мотивиране на необходимостта от облекчаване регулирането в устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството 4. Изработване на програма за организиране и провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия 5. Провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия 6. Изработване на аналитичен доклад за обобщаване на резултатите от проучването на добрите практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия 7. Изработване на пакет законопроекти за облекчаване на регулирането на инвестиционния процес и мотиви към тях 8. Изработване на оценки на въздействието на законопроектите за облекчаване на регулирането на устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството 9. Участие в кръглите маси за обществено обсъждане на законопроектите за облекчаване на регулирането на инвестиционния процес 10. Изработване на и предаване за експертиза от възложителя на редакциите на законопроектите и на мотивите към тях след отразяване на резултатите от общественото обсъждане и изработване на справки за отразяване на направените при общественото обсъждане предложения и бележки. 11. Изработване на окончателни редакции на законопроектите, на мотивите към тях и на справките, след отразяване на експертизите на Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
420524 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка, който включва следните технически показатели за качество: общ брой на правилно идентифицираните от участника регулаторни режими в инвестиционния процес (устройствено планиране, инвестиционно проектиране и строителство) с относителна тежест 40 на сто в комплексната оценка на офертите, брой на правилно идентифицираните от участника закони, съдържащи регулаторни режими в инвестиционния процес с относителна тежест 10 на сто в комплексната оценка на офертите и качество на предложената Методика за определяне на обхвата и съдържанието на текстовете на регулаторните режими и за оформяне на текстовете на законопроектите с относителна тежест 10 на сто в комплексната оценка на офертите; тежест: 60
Критерий: Предлагана цена за изпълнение на обществената поръчка с относителна тежест 40 на сто в комплексната оценка на офертите.; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

02.14-2

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 046 - 07419 от 06.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 212 - 368107 от 31.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: МС-140 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение "За намаляване на административната тежест" ДЗЗД, представляващ: "МММ" ЕООД с ЕИК 831649546, бул. "Ситняково" № 43, бл. 6, България 1000, София, Тел.: 035902 9554491

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 453750 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 420524 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Обединение „За намаляване на административната тежест" между "МММ" ЕООД и "ТБС Консултинг" ЕООД 2. Агенция „Стратегма" ООД 3. Обединение „Консултанти ОПАК-2013" между сдружение "НАПИМС" и Адвокатско дружество "Йорданова и Радева" 4. Консорциум „Нова консултантска компания" между Адвокатско дружество"Добрев и Люцканов" и Булгарконсулт АИ" ЕООД 5. ДЗЗД „ДД ЕС Ай Консулт" между "Д енд Д Консултинг" ООД, "Ес Ай Консулт" ООД и "Ноема" ООД 6. Обединение между Адвокатско сдружение „Ърнст и Янг" и „Ърнст и Янг България" ЕООД между Адвокатско съдружие "Ърнст и Янг" и Ърнст и Янг България" ЕООД 7. Обединение „ГТКо и Ню Ай" 8. Адвокатско дружество „Попов и партньори" 9. Обединение „Тончева и партньори" между Адвокатско дружество "Георгиев, Тодоров и Ко" и "Ню Ай" АД