Версия за печат

00067-2014-0020

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121663601

Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Мариус Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145

Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.hearthospital.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141201Udtj37648.

Електронен достъп до информация: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141201Udtj37648.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ) и администриране на болничната информационна структура на МБАЛ „НКБ” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София , ул. Коньовица 65
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ) и администриране на болничната информационна структура на МБАЛ „НКБ” ЕАД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72212180, 72253000

Описание:

Услуги по разработване на медицински софтуер
Услуги в помощ на потребителите и поддържане на системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За всички обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на дейностите по поръчката е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата

Стойност, без да се включва ДДС
178000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1780 лева, от които 1500 лв. е гаранцията за участие по обособена позиция № 1 и 280 лв. е гаранцията за участие по обособена позиция № 2. Гаранцията за изпълнение е 3% от общата прогнозна стойност на договора за изпълнение на поръчката и служи за удовлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащането на изпълнението на задача или подзадача по обособена позиция № 1 се извършва в срок до 60 календарни дни след инсталирането на съответната доработка или разширение. 2. Плащането на изпълнението по обособена позиция № 2 се извършва ежемесечно, на 12 равни месечни вноски, всяка от които платима в срок до 60 календарни дни след изтичане на отчетния месец. 3. Плащанията по т. 1. и т. 2. се извършват след представяне на редовна фактура и съответен приемателно-предавателен протокол за съответната доработка или разширение или протокол за приключен курс на обучение. В протоколите за изпълнение на задачи по Обособена позиция № 1 задължително следва да е отбелязан броя на вложените в изпълнението на конкретната задача или подзадача човекодни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Специфицираните в техническото задание видове и количества дейности по Обособена позиция № 1 са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на Възложителя да поръча (възложи) изпълнението им в пълен обем. 2. Не се допуска офериране на частично изпълнение на поръчката. Следва да се предлага изпълнение и по двете обособени позиции. 3. Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да представи: 1. Представяне на участника, което включва: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. Оригинална декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по приложен към документацията за участие образец, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 2. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 5. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители в декларацията следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец със съответни приложения. 6. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Оригинална декларация-списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, изготвена по приложен към документацията за участие образец, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството може да се представи под формата на удостоверение, издадено от получателят или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2. Заверени от участника копия на валидни сертификати по ISO9001:2008 и ISO 20000-1:2011 (или еквивалентни), издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Оригинална декларация-списък на техническите лица в състава на екипа, който ще изпълнява поръчката, изготвена по приложен към документацията за участие образец, с приложени към нея заверени копия от дипломи за образование и сертификати за обучение.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил поне 1 /един/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката; 2. Участникът да притежава внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по ISO9001:2008 (или еквивалентна), като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи. 3.Участникът да притежава внедрена система за управление на услугите съгласно ISO 20000-1:2011 (или еквивалентен). 4. Участникът да разполага с екип от експерти, който да се състои най-малко от един ръководител и двама експерта, които притежават необходимото образование и професионална квалификация за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение на договора. 5. Ръководителят на екипа да има висше образование степен „магистър“ в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; да притежава квалификация по световно-призната методология за управление на проекти (PMP, Prince 2, MSF или еквивалент) и за разработка на софтуер (SCRUM, Agile, Six Sigma или еквивалент); да притежава квалификация по здравни стандарти за обмен на информация (HL7 или еквивалент) и по управление на проекти. 6. Всеки от двамата експерти ИТ да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; да има квалификация (придобита минимум 12 месеца преди датата на представяне на офертата) в областта на проектиране, разработване, внедряване и поддържане на софтуерни системи чрез използването на следните технологии: .NET 4.5; WEB API; MVC; WEB Forms или еквивалентни, доказано чрез сертификати за обучение и в областта на разработката с MS SQL Server 2008 R2 или по висока версия, или еквивалентни такива, доказано чрез представяне на поне един от следните сертификати за обучение: Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA), Microsoft Technology Associate (MTA) или еквивалентни; да притежава квалификация по Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD) Web applications, MCPD Web Developer 4 или еквивалентни, доказано чрез представяне на поне един от следните сертификати за обучение: Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD) Web applications; MCPD Web Developer 4 или еквивалентни.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Крайна цена; тежест: 60
Показател: Технически качества на предложението; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

20141201Udtj37648

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 042 - 069869 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 16 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

м. декември 2015г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП процедурата се провежда по опростени правила; 2. Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ)
1) Кратко описание

Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ)

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72212180

Описание:

Услуги по разработване на медицински софтуер

3) Количество или обем

Обемът на дейностите е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
150000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Администриране на болничната информационна структура
1) Кратко описание

Администриране на болничната информационна структура

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72253000

Описание:

Услуги в помощ на потребителите и поддържане на системи

3) Количество или обем

Обемът на дейностите е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
28000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12