00067-2014-0020
Технически редакции | ||
12.12.2014 16:00 ч. : | 12/12/2014 15:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.12.2014 16:00 ч. : | 12/12/2014 15:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Мариус Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145
Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.hearthospital.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141201Udtj37648.
Електронен достъп до информация: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141201Udtj37648.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ) и администриране на болничната информационна структура на МБАЛ „НКБ” ЕАД
Обявлението обхваща обществена поръчка
Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ) и администриране на болничната информационна структура на МБАЛ „НКБ” ЕАД
72212180, 72253000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обемът на дейностите по поръчката е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1780 лева, от които 1500 лв. е гаранцията за участие по обособена позиция № 1 и 280 лв. е гаранцията за участие по обособена позиция № 2. Гаранцията за изпълнение е 3% от общата прогнозна стойност на договора за изпълнение на поръчката и служи за удовлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение.
1. Плащането на изпълнението на задача или подзадача по обособена позиция № 1 се извършва в срок до 60 календарни дни след инсталирането на съответната доработка или разширение. 2. Плащането на изпълнението по обособена позиция № 2 се извършва ежемесечно, на 12 равни месечни вноски, всяка от които платима в срок до 60 календарни дни след изтичане на отчетния месец. 3. Плащанията по т. 1. и т. 2. се извършват след представяне на редовна фактура и съответен приемателно-предавателен протокол за съответната доработка или разширение или протокол за приключен курс на обучение. В протоколите за изпълнение на задачи по Обособена позиция № 1 задължително следва да е отбелязан броя на вложените в изпълнението на конкретната задача или подзадача човекодни.
ДА
1. Специфицираните в техническото задание видове и количества дейности по Обособена позиция № 1 са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на Възложителя да поръча (възложи) изпълнението им в пълен обем. 2. Не се допуска офериране на частично изпълнение на поръчката. Следва да се предлага изпълнение и по двете обособени позиции. 3. Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата.
Участникът следва да представи: 1. Представяне на участника, което включва: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. Оригинална декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по приложен към документацията за участие образец, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 2. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 5. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители в декларацията следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец със съответни приложения. 6. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец.
няма
няма
1. Оригинална декларация-списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, изготвена по приложен към документацията за участие образец, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството може да се представи под формата на удостоверение, издадено от получателят или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2. Заверени от участника копия на валидни сертификати по ISO9001:2008 и ISO 20000-1:2011 (или еквивалентни), издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Оригинална декларация-списък на техническите лица в състава на екипа, който ще изпълнява поръчката, изготвена по приложен към документацията за участие образец, с приложени към нея заверени копия от дипломи за образование и сертификати за обучение.
1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил поне 1 /един/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката; 2. Участникът да притежава внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по ISO9001:2008 (или еквивалентна), като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи. 3.Участникът да притежава внедрена система за управление на услугите съгласно ISO 20000-1:2011 (или еквивалентен). 4. Участникът да разполага с екип от експерти, който да се състои най-малко от един ръководител и двама експерта, които притежават необходимото образование и професионална квалификация за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение на договора. 5. Ръководителят на екипа да има висше образование степен „магистър“ в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; да притежава квалификация по световно-призната методология за управление на проекти (PMP, Prince 2, MSF или еквивалент) и за разработка на софтуер (SCRUM, Agile, Six Sigma или еквивалент); да притежава квалификация по здравни стандарти за обмен на информация (HL7 или еквивалент) и по управление на проекти. 6. Всеки от двамата експерти ИТ да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; да има квалификация (придобита минимум 12 месеца преди датата на представяне на офертата) в областта на проектиране, разработване, внедряване и поддържане на софтуерни системи чрез използването на следните технологии: .NET 4.5; WEB API; MVC; WEB Forms или еквивалентни, доказано чрез сертификати за обучение и в областта на разработката с MS SQL Server 2008 R2 или по висока версия, или еквивалентни такива, доказано чрез представяне на поне един от следните сертификати за обучение: Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA), Microsoft Technology Associate (MTA) или еквивалентни; да притежава квалификация по Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD) Web applications, MCPD Web Developer 4 или еквивалентни, доказано чрез представяне на поне един от следните сертификати за обучение: Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD) Web applications; MCPD Web Developer 4 или еквивалентни.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
20141201Udtj37648
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
ДА
м. декември 2015г.
НЕ
1. Съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП процедурата се провежда по опростени правила; 2. Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
12.12.2014 г.
Развиване чрез преработване и допълване на информационни продукти (софтуер) „Болнична информационна система” (БИС) и „Система за материална отчетност на болничните звена” (СМОБЗ)
72212180
Описание:
Обемът на дейностите е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата
Администриране на болничната информационна структура
72253000
Описание:
Обемът на дейностите е съгласно техническа спецификация, част от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата