Версия за печат

00325-2014-0007

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115576405

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе № 66, За: проф. д-р Карен Джамбазов, д.м., г-н Тенчо Василев, г-н Тодор Ганчев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на канцеларски офис материали и консумативи"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" 66
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка на канцеларски офис материали и консумативи"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
926645.3 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Цена; тежест: 70
Критерий: Срок на доставка; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 096 - 167389 от 20.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ОП-191-14 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на Печатни бланки и формуляри на вестникарска хартия или картон - комплектовани по образец
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Стови 1” ЕООД, ул. “Александър Димитров“ № 23, Република България 4199, с. Труд, Тел.: 032 622632

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 303439.58 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-190-14 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на пликове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Вили 54” ЕООД, ЕИК: 115831912, ул. “Тракийски юнак“ № 27, ет.1, ап.3, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0898 271101

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 60456 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-193-14 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на Хартия и изделия от хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Импера офис” ЕООД, ЕИК 202626072, ул. Лъджение №19, Република България 4000, Повдив, Тел.: 0888 441907

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 203974.56 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-189-14 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на канцеларски офис материали и консумативи", Обособена позиция: №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Нано технологии” ЕООД, ЕИК 115013766, ул. Христо Ботев №47, ет.2, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 631968

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 358775.16 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Стови 1” ЕООД 2. „Вили 54” ЕООД 3. „Импера офис” ЕООД 4. „Нано технологии” ЕООД 5. „Демон” ЕООД