00533-2014-0029
Технически редакции | ||
11.12.2014 14:23 ч. : | 11/12/2014 13:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.12.2014 14:23 ч. : | 11/12/2014 13:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Летище София" ЕАД, летище София, бул."Христофор Колумб" № 1, За: Емилия Милушева;Елена Лакова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372574, E-mail: e.milusheva@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"; дирекция "ЛОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Десислава Димитрова, РБългария 1540, София, Тел.: 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg
Място/места за контакт: служба "Деловодство"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Десислава Димитрова, РБългария 1540, София, Тел.: 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg
Място/места за контакт: служба "Деловодство"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.
летищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Осъвременяване на системата за мониторинг на авиационния шум и наблюдение на траекториите на полетите, разширяване на функционалността й и абонаментно обслужване и поддръжка”, за срок от четири години.
Възлагане на обществена поръчка
Пълният обхват на поръчката с предмет „Осъвременяване на системата за мониторинг на авиационния шум и наблюдение на траекториите на полетите, разширяване на функционалността й и абонаментно обслужване и поддръжка”, за срок от четири години, включва: - осъвременяване и разширяване на функционалността на системата за мониторинг на авиационния шум при максимално запазване на вложените до момента в системата инвестиции; - абонаментно обслужване и поддръжка; - ежегодно калибриране; - експертна ежегодна оценка на шумовото въздействие върху град София в следствие дейността на Летище София. Всички изисквания за обема, качеството, начина на изпълнение, периодичността и дейностите са отразени в Техническо задание - Приложение № 1 към документацията и приложенията към него. Всеки кандидат трябва да направи предложение за цялостно изпълнение на поръчката.
72250000
Описание:
НЕ
НЕ
Съгласно приложеното към документацията за участие Техническо задание
48
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Всяко заявление трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие в размер на 6 000 (шест хиляди) лева или в евро с равностоен размер изчислен по официалния курс „Евро за Лев”, определен от Българска народна банка. 2.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, преди подписване на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение е 5 % (пет на сто) от общата стойност на договора без ДДС, като срокът на валидност на гаранцията е посочен в проекта на договор. 3.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за обезпечение на авансовото плащане (ако е заявил желание за такова) Размерът на гаранцията за обезпечение на авансовото плащане е равен на размера на авансовото плащане, посочен в Офертата на изпълнителя, но не повече от 40% (четиридесет процента) от стойността на дейностите за подмяна на съществуващата софтуерна платформа и обновяване и частична подмяна на компонентите на съществуващите терминали за мониторинг на шума с ДДС (ако се начислява).
Финансирането на поръчката е с обществени средства от летищни такси по чл. 120, ал. 1 от Закона за гражданското въздухоплаване (ЗГВ)
Заверено от кандидата копие на Удостоверение за валидна регистрация по ЗДДС (за участник местно лице), в случаите когато участникът е регистриран по този закон. Документи за регистрация по ДДС за чуждестранно юридическо лице в страната, където е седалището на участника (ако е регистрирано).
1. Списък на доставките и услугите на кандидата в областта на акустиката (шум, вибрации), изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки и услуги (предоставят се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката и услугата). Списъкът следва да е придружен от минимум 3 (три) удостоверения за добро изпълнение. 2. Списък на лицата, отговарящи за изпълнение на поръчката и информация относно професионалната им квалификация и опит (по образец ). 3. Заверено копие от валиден сертификат на кандидата за внедрена система за управление на качеството според изискванията на ISO 9001:2008, или еквивалентен, с обхват услуги свързани с предмета на поръчката /инсталация, поддръжка и сервиз на измервателно оборудване за шум и вибрации, извършване на акустични измервания, анализи и експертизи/. 4. Заверено копие от валиден сертификат на кандидата за извършване на контрол на шум в околна среда, издаден от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, или от международно признат акредитиращ орган - член на Международния акредитационен форум (IAF) или Европейската служба за акредитация (ЕА). Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5. Декларация (в свободен текст), че ако бъде избран за изпълнител ще извършва гаранционен сервиз и доставка на резервни части на предлаганата система за мониторинг; 6. Декларация (в свободен текст), че участникът ще осигурява за своя сметка транспорта по доставките; 7. Декларация (оригинал) по образец към заявлението за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
НЕ
ДА
Пълната документация може да бъде изтеглена от сайта на „Летище София” ЕАД - www.sofia-airport.bg/профил на купувача/процедури по ЗОП/. Документацията може да бъде получена и от деловодството на „Летище София” ЕАД, гр. София, бул. „Христофор Колумб” № 1, Терминал 1 „Заминаващи пътници”, административен етаж 2, стая № 25, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа до изтичане на срока за подаване на заявления, срещу документ за внесена сума за цената на документацията, посочена в обявлението за обществената поръчка. Касата на „Летище София” ЕАД работи с клиенти до 16:00 часа. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, Възложителят я изпраща за сметка на лицето, отправило искането след получаване по посочения в обявлението факс на платежно нареждане, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията.
Български
Заседателната зала на "Летище София" ЕАД, София, Аерогара София
съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1. Обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, наличието на които ще доведат до отстраняване на участник, са: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Кандидатите може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до 10 дни, , преди изтичането на срока за получаване на заявленията.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
11.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ