Версия за печат

00530-2014-0140

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Борислав Анчев - началник отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процесите", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=337.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка и доокомплектовка на оборудване в ИЦ на НАП"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка на технически средства, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващaта среда, пуск в експлоатация и гаранционна поддръжка и включват: 1. Доставка на: - Сървъри за бази данни – 3 броя - Сървъри за приложения - 5 броя - Компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство – 1 брой; - Компоненти за разширение и ъпгрейд на Cisco Nexus 5548 – 6 броя 2. Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП. 3. Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) дни от датата на сключване на договора. 4. Осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца, считано от датата на подписване на обобщения приемо-предавателен протокол за извършената доставка и инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 30236100, 30211400

Описание:

Сървъри
Оборудване за разширение на памет
Компютърни конфигурации

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
366366 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 025 - 039076 от 05.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 195 - 344301 от 10.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 202 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.11.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Сиенсис" АД, ЕИК 121708078, ул. "Лерин" № 44-46, Република България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

Интернет адрес/и:

URL: www.cnsys.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 371879.33 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 366366 BGN без ДДС
Брой месеци: 38
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предметът на договора включва следните дейности: 1. Доставка на 3 /три/ броя сървъри за бази данни, 5 /пет/ броя сървъри за приложения за разширяване на съществуващата инфраструктура, инсталирана в шаси за блейд сървъри HP BladeSystem c7000, 1 /един/ брой компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство HP 3PAR StoreServ 7200 Storage, 6 /шест/ броя компоненти за разширение и ъпгрейд на Cisco Nexus 5548 с технически характеристики, описани в Пълно описание на предмета на поръчката и технически спецификации на поръчката – Приложение № 2, до ЦУ на НАП на адрес: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 52. 2. Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП. 3. Гаранционно обслужване, покриващо срока на гаранцията на техническите средства, изброени в техническата спецификация - 36 месеца от датата на подписване на обобщения приемо-предавателен протокол за извършената доставка и инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП. Плащането на цената се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и обощен приемо-предавателен протокол за извършената доставка и инсталация на оборудването, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Гаранцията за добро изпълнение на договора, внесена под формата на парична сума, се освобождава след неговото изпълнение, чрез превеждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: - 2 % от стойността на договора без ДДС в 30 /тридесет/ дневен срок от подписване на обобщения приемо-предавателен протокол за извършена доставка и инсталация; - 1 % от стойността на договора без ДДС в 30 /тридесет/ дневен срок след подписване на протокола за окончателното приемане на изпълнението по договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Парафлоу Комуникейшънс" ООД, гр. София, ЕИК 831913775 "Сиенсис" АД, гр. София, ЕИК 121708078