Версия за печат

00422-2014-0035

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, ул. "Триадица" №2, За: Борислава Петрова – главен експерт в дирекция „Политика на пазара на труда и трудова мобилност“, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119420, E-mail: bpetrova@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Място/места за контакт: Дирекция „Политика на пазара на труда и трудова мобилност“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp..

Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития, отпечатване на доклади и осигуряване на материали за информираност и публичност по Проект BG051PO001-6.1.11 „Извършване на оценка на ефекта на активните политики на пазара на труда, финансирани със средства от държавния бюджет” по ОП РЧР"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката обхваща „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития, отпечатване на доклади и осигуряване на материали за информираност и публичност по Проект BG051PO001-6.1.11 „Извършване на оценка на ефекта на активните политики на пазара на труда, финансирани със средства от държавния бюджет” по ОП РЧР". Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на Проект BG051PO001-6.1.11 „Извършване на оценка на ефекта на активните политики на пазара на труда, финансирани със средства от държавния бюджет” по ОП РЧР". Поръчката се състои от ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, както следва: Обособена позиция № 1: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития“, която следва да осигури логистичната подкрепа за провеждането на две обучения за изграждане на капацитет сред целевите групи за планиране и извършване на оценки на ефекта от активната политика на пазара на труда, както и провеждането на две пресконференции и една национална конференция за информиране и осигуряване на публичност сред целевите групи, заинтересованите страни и широката общественост, относно заложените цели и постигнатите резултати от изпълнението на дейностите по проекта. Обособена позиция № 2: „Отпечатване на доклади и осигуряване на материали за информираност и публичност“, която следва да осигури отпечатване на 3 бр. доклади, от проведени изследвания (оценки), при общ тираж на български и на английски език – 2 500 бр.: Първи доклад – последваща оценка на ефекта от активната политика на пазара на труда на индивидуално ниво; Втори доклад – последваща оценка на всички елементи (програми и мерки за заетост) на активната политика на пазара на труда, в следните направления: насоченост; релевантност към Стратегията на ЕС „Европа 2020”; икономичност; ефективност; ефикасност; Трети доклад – последваща оценка на приноса на активната политика на пазара на труда за изменение на избрани показатели, характеризиращи икономическото и социалното развитие на страната за периода 2000-2011 г. и изработване на информационни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на рекламни материали – 300 бр. папки, 100 бр. чанти, 100 бр. флаш-памет и 300 бр. химикалки и доставката им на адреса на възложителя с визуализация/брандиране, съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 22000000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, които ще се изпълняват по обособена позиция № 1 включват: осигуряване на цялостна логистична организация за провеждане на публични събития (2 бр. двудневни обучения за по 100 участника; 2 бр. пресконференции за по 30 участника; 1 бр. национална конференция за 100 участника ); Дейностите, които ще се изпълняват по обособена позиция № 2 включват: Отпечатване на 3 бр. доклади, от проведени изследвания (оценки), при общ тираж на български и на английски език – 2 500 бр. и изработване на информационни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на рекламни материали – 300 бр. папки, 100 бр. чанти, 100 бр. флаш-памет и 300 бр. химикалки и доставката им на адреса на възложителя

Стойност, без да се включва ДДС
48225 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е: за обособена позиция № 1 – 330,00 (триста и тридесет) лв.; за обособена позиция № 2 - 150 (сто и петдесет лева) лв. Гаранцията за изпълнение се определя в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми – парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, тя следва да се внесе по банков път в лева, по сметката на Възложителя: IBAN: BG83BNBG96613300134102; BIC: BNBGBGSD към БНБ – Централно управление. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по- малко от 90 дни (деведесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Министерство на труда и социалната политика, и да съдържа следните задължителни елементи: наименованието на поръчката, дадено от Възложителя: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития, отпечатване на доклади и осигуряване на материали за информираност и публичност“ по Проект BG051PO001-6.1.11 „Извършване на оценка на ефекта на активните политики на пазара на труда, финансирани със средства от държавния бюджет” по ОП РЧР и обособената позиция, за която се предоставя;срок на валидност;условия за задържане и усвояване на гаранцията от страна на Възложителя, съгласно чл. 61от ЗОП. В случай че участникът е избрал да представи банкова гаранция за участие и подава оферта и за двете обособени позиции, той следва да представи две отделни гаранции – по една за всяка обособена позиция. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 90 дни след срока на самия договор. Гаранцията се представя при подписване на договора. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл. чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа, съгласно условията и сроковете, определени в договора. Когато участникът или избраният Изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. В случай че, в процедурата по Обособена позиция №2 участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица не се изисква гаранция за участие и изпълнение от тях.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възнаграждението по договора за Обособена позиция №1 се изплаща, както следва:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена в размер, съгласно ценовото предложение - Приложение № 3 към договора. Определената цена е окончателна и включва всички разходи по изпълнение на услугите за целия срок на договора.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените и приети услуги за всяко конкретно събитие/мероприятие по единични цени за реален брой участници и предоставени услуги, но не повече от максимално допустимите разходи, предвидени за събитието/мероприятието. Плащанията се извършват по банков път, в български лева, с платежно нареждане, по сметка посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни след завършване провеждане на всяко събитие/мероприятие, приемането му от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или от упълномощено от него лице с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и срещу издадена фактураа; Сроковете за плащане се спират, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯT бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок до 5 дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно оформена фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация. Възнаграждението по договора за Обособена позиция №2 се изплаща, както следва: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение договор в размер, съобразно ценовата оферта – Приложение № 3 към договора. Определената цена е окончателна и включва всички разходи по изпълнение на услугите за целия срок на договора. В цената са включени всички разходи по изпълнението - изработката и доставката на материалите до мястото на доставка, посочено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи заплащането на каквито и да е други разноски, направени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ като например: разходи за командировки, разходи за материали, транспортни разноски и др. Плащанията се извършват по сметка посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 30 (тридесет) дни след извършване на всяка доставка на материалите, приемането й от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или упълномощено от него лице/лица без забележки с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и срещу представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ данъчна фактура. Сроковете за плащане се спират, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯT бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок до 5 дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно оформена фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 „Отпечатване на доклади и осигуряване на материали за информираност и публичност“ е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с оглед на което и на основание чл.16 г от ЗОП поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В случай че, участникът е предприятие или кооперация на хора с увреждания или тяхно обединение в плик №1 се представя декларация, че е вписан/ съответно всеки от участниците в обединението е впицан в регистъра на специализираните предприятие или кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз, като посочи номер на вписване в регистъра.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” до „д”, т. т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП.Не могат да участват дружества, за които са налице условията, предвидени в разпоредбата на чл.4, ал.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици .В Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” се поставят следните документи: оферта (Образец № 1); Списък на документите, съдържащи се в офертата (Образец № 1А); Административни сведения (Образец № 2 ); В случай на участник – обединение, документът следва да бъде представен за всеки участник в обединението поотделно и един за обединението като цяло. Документ за самоличност на участника, когато участникът е физическо лице – заверено от участника копие; за чуждестранните физически лица – копие в официален превод;Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър за юридическите лица и едноличните търговци; Юридически лица, които не са търговци, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от крайния срок за подаване на оферти (оригинал или нотариално заверено копие); за чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ за регистрация и за актуално състояние на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод; Копие от документ за регистрация по ЗДДС (при наличието на такава); Декларация /декларации по чл. 47, ал. 9 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП (Образец № 3); Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 4); Декларации по чл.56, ал.1, т. 6 от ЗОП (Образец № 5); Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП (Образец № 6); Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ( Образец № 7); Декларация по чл.56, ал.1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 8); Документ за внесена гаранция за участие (банкова гаранция– оригинал или платежно нареждане за извършен превод копие) ; Пълномощно на лицето/ лицата, подписващо/и офертата (в случай че нямат представителни функции по закон);Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника; Доказателства за технически възможности; копие на Договор за учредяване на обединението; Документ, подписан от лицата в обединението, в който е посочен представляващия обединението (ако е приложимо, т.е. ако такова упълномощаване не е изрично уредено в договора за създаване на обединение);Декларация по чл.16г, ал.5, т.2 от ЗОП – за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения; Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Попълнен образец на Техническа оферта с посочен срок за изпълнение на поръчката и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо (съгласно Образец № 10-1 за обособена позиция № 1 и Образец № 10-2 за обособена позиция № 2); Плик № 3 „Предлагана цена”: Ценова оферта (съгласно Образец № 11-1 за обособена позиция №1 и Образец № 11-2 за обособена позиция № 2):

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

удостоверение от банка, доказващо, че участникът разполага за изпълнение на поръчката, със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от: За Обособена позиция № 1 в размер на 15 000 лв. За Обособена позиция № 2 в размер на 7 000 лв. при условията на чл. 50, ал.2 от ЗОП;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За Обособена позиция №1 Участникът следва да има финансов ресурс, с който разполага за изпълнение на поръчката – за материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и други, в размер не по-малък от 15 000 лева. За Обособена позиция №2 Участникът следва да има финансов ресурс, с който разполага за изпълнение на поръчката – за материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и други, в размер не по-малък от 7 000 лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

по обособена позиция № 1: Списък-декларация на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Когато посочената услуга е вписана в Регистъра на обществените поръчки, се посочва и идентификационния номер на обществената поръчка в РОП. За доказване на услугата, която не е вписана в публичния регистър, се приема: удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган. Под еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка услуги се разбират услуги, включващи организиране и провеждане на публични събития – конференции, кръгли маси, семинари, обучения и др. подобни. по обособена позиция № 2: Списък-декларация на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Когато посочената услуга е вписана в Регистъра на обществените поръчки, се посочва и идентификационния номер на обществената поръчка в РОП. За доказване на услугата, която не е вписана в публичния регистър, се приема: удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган. Под еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка услуги се разбират услуги, свързани с изработване, включително дизайн на информационни и рекламни материали като: брошури, дипляни, плакати, рекламни каталози, папки, календари, картички, рекламни химикалки, стикери, бележници и друг и/или услуги за изработване, включително дизайн, предпечат и печат на книги, учебници, доклади, сборници и др.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

за обособена позиция № 1: Участникът следва да има доказан опит в предоставянето на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка услуги, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. за обособена позиция №2 Участникът следва да има доказан опит в предоставянето на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка услуги, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 223 - 394233 от 19.11.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул."Триадица" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект BG051PO001-6.1.11 „Извършване на оценка на ефекта на активните политики на пазара на труда, финансирани със средства от държавния бюджет“

VI.3) Допълнителна информация

Определените от възложителя критерии за подбор към участниците по Обособена позиция № 2: „Отпечатване на доклади и осигуряване на материали за информираност и публичност“ не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. В случай че, в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от агенцията за хората с уврежадания, или в еквивалентен регистър на държава- членка на европейския съюз и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития“
1) Кратко описание

Логистичната подкрепа ще осигури провеждането на две обучения за изграждане на капацитет сред целевите групи за планиране и извършване на оценки на ефекта от активната политика на пазара на труда, както и провеждането на две пресконференции и една национална конференция за информиране и осигуряване на публичност сред целевите групи, заинтересованите страни и широката общественост, относно заложените цели и постигнатите резултати от изпълнението на дейностите по проекта. Дейностите, които ще се изпълняват по обособена позиция № 1 включват: осигуряване на цялостна логистична организация за провеждане на публични събития (2 бр. двудневни обучения; 2 бр. пресконференции; 1 бр. национална конференция):

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

2 бр. двудневни обучения за по 100 участника; 2 бр. пресконференции за по 30 участник; 1 бр. национална конференция за 100 участника

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
33100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2015 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е в срок до 15 работни дни от заявката за всяко от събитията на възложителя, но не по-късно от 30.06.2015 г.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Отпечатване на доклади и осигуряване на материали за информираност и публичност“
1) Кратко описание

Отпечатване на 3 бр. доклади, от проведени изследвания (оценки), при общ тираж на български и на английски език – 2 500 бр. и изработване на информационни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на рекламни материали – 300 бр. папки, 100 бр. чанти, 100 бр. флаш-памет и 300 бр. химикалки и доставката им на адреса на възложителя.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Отпечатване на 3 бр. доклади, от проведени изследвания (оценки), при общ тираж на български и на английски език – 2 500 бр. и изработване на информационни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на рекламни материали – 300 бр. папки, 100 бр. чанти, 100 бр. флаш-памет и 300 бр. химикалки и доставката им на адреса на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15125 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2015 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за отпечатване на докладите по обособена позиция № 2 е до 10 (десет) работни дни след заявка от Възложителя, за всеки от трите доклада - Срокът за изработване и доставка на рекламните материали по обособена позиция № 2 е до 1 (един) месец от сключване на договора за изпълнение на поръчката.