Версия за печат

00102-2014-0006

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131177220

Национален институт на правосъдието, ул. Екзарх Йосиф № 14, За: Петър Петров, Р България 1000, София, Тел.: 02 9359100, E-mail: petrov@nij.bg, Факс: 02 9359100

Място/места за контакт: гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 14

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nij.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nij.bg/Articles/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=617.

Електронен достъп до информация: http://www.nij.bg/Articles/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=617.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: съгласно Закона за съдебната власт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Логистични дейности”, обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 – Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, Обособена позиция № 2 – Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на капацитета на съдебната система и обучение по Европейската конвенция за защита на правата на човека и основните свободи в Националния институт на правосъдието”, договор за безвъзмездна финансова помощ № 93-00-42/20.02.2013 г., с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО, по Норвежки финансов механизъм 2009-2014г., програмна област BG 14 – „Изграждане на капацитет и сътрудничество в областта на съдебната власт”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Република България. В административната сграда на Национален институт на правосъдието ще се осъществяват координационни срещи, доколкото са необходими за изпълнение на задачите.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка са „Логистични дейности”, обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 – Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, Обособена позиция № 2 – Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на капацитета на съдебната система и обучение по Европейската конвенция за защита на правата на човека и основните свободи в Националния институт на правосъдието”, договор за безвъзмездна финансова помощ № 93-00-42/20.02.2013 г., с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО, по Норвежки финансов механизъм 2009-2014г., програмна област BG 14 – „Изграждане на капацитет и сътрудничество в областта на съдебната власт” Пълното описание на услугите за конкретната обособена позиция се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000, 55110000, 55120000, 79952000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За Обособена позиция № 1 - По Дейност 4: Провеждане на обучения в областта на гражданското право - Дейност 4.1 Провеждане на централизирани обучения; - Ще бъдат проведени 2 централизирани обучения за съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници в областта на гражданското правораздаване с продължителност 3 дни всеки семинар. Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи, когато такива са необходими и служители на НИП). Общ брой на участниците в двата централизирани семинара- до 84 човека. Място на изпълнение на дейност 4.1: гр. София или в близост до гр. София (до 80 км. от София). Семинарите следва да се проведат в подходящи зали/хотели категория 4 звезди на територията на гр. София или в близост до София.; - Дейност 4.2. Провеждане на изнесени обучения. Ще бъдат проведени 2 изнесени обучения (извън София) с продължителност 3 дни всеки. Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в двата семинара- до 84 човека. Място на изпълнение на дейност 4.2: На територията на два от 4-те апелативни съдебни района – Варна, Пловдив, Бургас и Велико Търново.; - Дейност 4.3. Провеждане на тематична среща в областта на гражданското право. В рамките на тази дейност ще бъде проведена 1 тематична среща в областта на гражданското право (по отделения между водещи съдилища или в рамките на апелативен район) с продължителност 3 дни. В срещата ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в тематичната среща- до 42 човека. Място на изпълнение на дейност 4.3: На територията на Република България.; По Дейност 5: Провеждане на обучения по търговско право. - Дейност 5.1 Провеждане на централизирани обучения. Ще бъдат проведени 2 централизирани обучения за съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници по търговско право с продълж-ст 3 дни всеки семинар. Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съд. изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служ-ли на НИП, присъст. на всяко от обученията. Така общият брой на участ-те на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необх. и служители на НИП). Общ брой на участ. в двата семинара- до 84 човека. Място на изпълнение на дейност 5.1: гр. София или в близост до гр. София.(до 80 км. от София) Семинарите следва да се проведат в подходящи зали/хотели категория 4 звезди на територията на гр. София или в близост до София.; - Дейност 5.2. Провеждане на изнесени обучения. Допълнителна информация за предвидените за провеждане обучения се съдържа в Раздела за Обособена позиция № 1, поле 3) Количество или обем; За обособена позиция № 2 - Информацията за предвидените за провеждане обучения се съдържа в Раздела за Обособена позиция № 2, поле 3) Количество или обем.

Стойност, без да се включва ДДС
538343 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на, както следва: за Обособена позиция № 1 – 3 600 (три хиляди и шестстотин) лева, за Обособена позиция № 2 – 1 700 (хиляда и седемстотин) лева, а участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност 25 (двадесет и пет) работни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Национален институт на правосъдието : IBAN BG11BNBG96613300174101; BIC BNBGBGSD; Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно. Възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За Обособена позиция № 1 – Финансирането ще бъде осигурено по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, финансиран по договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейския социален фонд, № К14-24-2/24.07.2014 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетен, бюджетна линия BG051РО002/14/2.4-13, с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО За Обособена позиция № 2 – Финансирането ще бъде осигурено по проект „Повишаване на капацитета на съдебната система и обучение по Европейската конвенция за защита на правата на човека и основните свободи в Националния институт на правосъдието”, финансиран с договор за безвъзмездна финансова помощ № 93-00-42/20.02.2013г., по Норвежки финансов механизъм 2009-2014г., програмна област BG 14 – „Изграждане на капацитет и сътрудничество в областта на съдебната власт”, с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО Начин на плащане: (за обособена позиция № 1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извърши плащания в полза на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: 1. Междинни плащания – след изпълнена дейност по договора. Междинните плащания в размер съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след приемане с двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на съответната дейност, отчетено с междинен доклад и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (за окончателно се приема плащането след последната изпълнена дейност по договора) 2. Размерът на плащането дължимо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след приключване изпълнението на всяка една конкретната дейност по договора, се определя в зависимост от броя на участниците във всяко едно събитие за ден. (за обособена позиция № 2) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извърши плащания в полза на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: 1. Междинни плащания – след изпълнена дейност по договора. Междинните плащания в размер съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след приемане с двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на съответната дейност, отчетено с междинен доклад и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (за окончателно се приема плащането след последната изпълнена дейност по договора) 2. Размерът на плащането дължимо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след приключване изпълнението на всяка една конкретната дейност по договора, се определя в зависимост от броя на участниците във всяко едно събитие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания /в частта за обособени позиции № 1 и 2/. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.16 г, ал. 5,т. 2 от ЗОП и/или техни обединения и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.Когато участникът е посочил,че ще ползва подизпълнители,изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. В случай, че участник представи ценова оферта с по-високи общи или единични цени от посочените в техническата спецификация от докум. за участие за съответната обособена позиция, то неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата. Когато участникът е обед-ие, което не е юрид. лице, съответствието с мин. изискване за техн. възможности се доказва от един или повече от участ. в обед-то. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за техн. възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизп. и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече об. позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Участниците представят толкова плика № 1 "Документи за подбор", № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ и № 3 „Предлагана цена“ за колкото об. позиции участват, като всеки плик следва е надписан и с номера и наименованието на об. позиция, за която се отнася. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участниците се извършва по един от следните начини: Лично - срещу подпис; По пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; Чрез куриерска служба с обратна разписка; По факс; По електронен път при условията и реда на Закона за ел. документ и ел. подпис; Чрез комбинация от тези средства. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата, на посочения от него адрес/ел. адрес/факс номер или получено на ръка лично или от законният представител на юр. лице или от лицето, посочено за контакти в офертата на участника. Когато участникът е променил своя адрес или ел. адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това ответната страна, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/ел. адрес/факса, известен на изпращача. Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на общ. поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на офертите. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В проц-та за възл. на общ-та поръчка могат да участват български и чужд. физ. или юр. лица, както и техни обединения, които отговарят на изисква-та, предвидени в ЗОП,изисква-та на Възлож-ля, посочени в док-та за участие, както и на спец-те изисквания,предвидени във всички относими норм-ни актове, свързани с изп. на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1. Списък на док-те и информ-та, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника, което включва: - Оферта за участие, съд-ща декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП и срок на валидност на офертата. Когато участ. е юрид. лице или едноличен търговец участ-те следва да посочат единен идентиф-ен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентиф-ща информация в съответствие със законодат-то на държавата, в която участ. е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът е физическо лице – Име, ЕГН, адрес и др. Когато участникът е обединение изисканата информация се представя за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители при изпълнение на поръчката, в т. 3 от офертата се попълва таблицата, като се посочва: наименование на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП.; декларация по чл. 16 г., ал. 5, т. 2 от ЗОП /в случай, че е приложимо/;3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участ-те в обед-то и документ, подписан от лицата в обед-то, в който се посочва представляващият; 4. Доказателства за техн. възможности на участника- съгласно поле III.2.3 от настоящото обявление; 5.Декл. по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; 6.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 7. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 8. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС; 9. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП; 10. Декл. за липса на обстоят-та съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 и обстоят. по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. "а" и "б" от Регламент (ЕО, Евратом) 966/2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Европейската общност (приложимо за об. позиция № 1); 11. Декл. за липса на свързаност по смисъла на общите условия към договора за БФП (приложимо за обособена позиция №1); 12. Декл. по чл. 6, ал. 2 от ЗМИТ;13. Пълномощно на лицето, подп-що офертата (представя се в случай, че офертата е подп-на от лице, което не е законен предст. на уч-ка); Когато участник в процедурата е обед-ие, което не е юрид. лице: док-те по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обед-то. Док-те по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обед-то доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За обед-то не се прилага документ за регистрация. Когато участникът в процедура е чуждестранно физ. или юрид. лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в офиц. превод, а док-те по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 - „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставя се поставя техническото предложение (включващо и срок за изпълнение), и ако е приложимо - декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 3 – “Предлагана цена” , съдържащ ценовата оферта на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълнените еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги (за съответната обособена позиция за която участва) през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, включващ възложител/контрагент, предмет на услугата, период на изпълнение и стойност, заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да имат минимум 2 успешно изпълнени еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги, с приложени доказателства за извършените услуги. Под „еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги” следва да се разбират услуги свързани с логистично обезпечаване на различни по вид събития. (приложимо за обособена позиция № 1 и № 2) В случай, че участник подава оферти за обособени позиции № 1 и № 2, то е достатъчно да има изпълнени минимум две еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена ; тежест: 70
Показател: Срок за извършване на промени в параметрите на резервацията ; тежест: 20
Показател: Срок за анулиране на заявено събитие ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.01.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 14

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

За Обособена позиция № 1 – Финансирането ще бъде осигурено по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, финансиран по договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейския социален фонд, № К14-24-2/24.07.2014 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетен, бюджетна линия BG051РО002/14/2.4-13, с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО За Обособена позиция № 2 – Финансирането ще бъде осигурено по проект „Повишаване на капацитета на съдебната система и обучение по Европейската конвенция за защита на правата на човека и основните свободи в Националния институт на правосъдието”, финансиран с договор за безвъзмездна финансова помощ № 93-00-42/20.02.2013г., по Норвежки финансов механизъм 2009-2014г., програмна област BG 14 – „Изграждане на капацитет и сътрудничество в областта на съдебната власт”, с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Участниците следва да имат необходимата регистрация по Закона за туризма. (Приложимо за обособени позиции № 1 и № 2) Представя се Удостоверение за регистрация на туроператор или туристически агент по Закона за туризма – заверено от участника копие. За чуждестранни лица приложение намира чл. 49 от ЗОП. Доказва се със: Копие от Удостоверение за регистрация на туроператор/туристически агент по Закона за туризма, или представен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган, за чуждестранни участници или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. В случай, че участникът участва като обединение, коeто не е регистриранo като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизпълнители, изисканото Удостоверение за регистрация на туроператор/туристически агент по Закона за туризма се представя за всеки от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите предвидени в настоящата поръчка, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на дейностите предвидени в настоящата поръчка. Продължение от поле III.1.4.) Други особени условия - Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по ел. път при условията и по реда на Закона за ел. документ и ел. подпис. Решенията, изпратени по факс или по електронен път, се приемат за редовно връчени, ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс или електронен адрес и е получено автоматично генерирано съобщение, потвърждаващо изпращането. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на НИП www.nij.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национален институт на правосъдието, ул. Екзарх Йосиф № 14, България 1000, София, Тел.: 02 9359100, E-mail: petrov@nij.bg, Факс: 02 9359100

Интернет адрес/и:

URL: www.nij.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 г. - 2013 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, е необходимо да бъдат извършени логистични дейности при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000, 55110000, 55120000, 79952000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

По Дейност 4: Провеждане на обучения в областта на гражданското право. - Дейност 4.1 Провеждане на централизирани обучения. Ще бъдат проведени 2 централизирани обучения за съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници в областта на гражданското правораздаване с продължителност 3 дни всеки семинар. Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи, когато такива са необходими и служители на НИП). Общ брой на участниците в двата централизирани семинара- до 84 човека. Място на изпълнение на дейност 4.1: гр. София или в близост до гр. София (до 80 км. от София). Семинарите следва да се проведат в подходящи зали/хотели категория 4 звезди на територията на гр. София или в близост до София.; - Дейност 4.2. Провеждане на изнесени обучения. Ще бъдат проведени 2 изнесени обучения (извън София) с продължителност 3 дни всеки. Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в двата семинара- до 84 човека. Място на изпълнение на дейност 4.2: На територията на два от 4-те апелативни съдебни района – Варна, Пловдив, Бургас и Велико Търново.; - Дейност 4.3. Провеждане на тематична среща в областта на гражданското право. В рамките на тази дейност ще бъде проведена 1 тематична среща в областта на гражданското право (по отделения между водещи съдилища или в рамките на апелативен район) с продължителност 3 дни. В срещата ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в тематичната среща- до 42 човека. Място на изпълнение на дейност 4.3: На територията на Република България.; По Дейност 5: Провеждане на обучения по търговско право. - Дейност 5.1 Провеждане на централизирани обучения. Ще бъдат проведени 2 централизирани обучения за съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници по търговско право с продължителност 3 дни всеки семинар. Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в двата семинара- до 84 човека. Място на изпълнение на дейност 5.1: гр. София или в близост до гр. София (до 80 км. от София). Семинарите следва да се проведат в подходящи зали/хотели категория 4 звезди на територията на гр. София или в близост до София.; - Дейност 5.2. Провеждане на изнесени обучения Ще бъдат проведени 2 изнесени обучения (извън София) по определени теми на търговското правораздаване с продължителност 3 дни всеки. Продължава в поле 5) Доп. информация относно обособените позиции.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
361120 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Продължение от поле 3) Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Количество или обем - Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в двата семинара- до 84 човека. Място на изпълнение на дейност 5.2: На територията на два от 4-те апелативни съдебни района –Варна, Пловдив, Бургас и Велико Търново.; - Дейност 5.3. Провеждане на тематична среща в областта на търговското право. В рамките на тази дейност ще бъде проведена 1 тематична среща в областта на търговското право (по отделения между водещи съдилища или в рамките на апелативен район) с продължителност 3 дни. В срещата ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в тематичната среща- до 42 човека. Място на изпълнение на дейност 5.3: На територията на Република България; По дейнос 6 - Дейност 6.1 Провеждане на интердисциплинарни обучения за магистратите, съдебните помощници, държавните съдебни изпълнители, съдиите по вписванията, както и за административните ръководители и техните заместници в органите на съдебната власт. Ще бъдат проведени 5 интердисциплинарни обучения за магистратите, съдебните помощници, държавните съдебни изпълнители, съдиите по вписванията, както и за административните ръководители и техните заместници в органите на съдебната власт с продължителност 3 дни всеки семинар. Във всеки семинар ще участват до 35 обучаеми (съдии, прокурори, следователи, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията и съдебни/прокурорски помощници, административни ръководители в органите на съдебната власт, заместници на административните ръководители в съдебната власт). Към бройката на обучаемите, ще се добавят лектори, преводачи и служители на НИП, присъстващи на всяко от обученията. Така общият брой на участниците на обучение е до 42 (35 обучаеми, лектори, 2 преводачи при необходимост и служители на НИП). Общ брой на участниците в петте семинара - до 210 човека. Място на изпълнение на дейност 6.1: На територията на всеки един от 5-те апелативни района – София, Варна, Пловдив, Бургас и Велико Търново.; - Дейност 6.2. Провеждане на годишна среща на преподавателите на НИП. В рамките на тази дейност ще бъде проведена 1 среща на преподавателите на НИП с продължителност 3 дни. В срещата ще участват до 35 преподаватели, като към тях ще се добавят 1 лектор и 6 служители на НИП. Така общият брой на участниците в тази среща е до 42 (35 преподаватели, 1 лектор и 6 служители на НИП). Общ брой на участниците в срещата на преподавателите- до 42 човека. Място на изпълнение на дейност 6.2: На територията на Република България; Дейност 8: Провеждане на 2 присъствени срещи на участниците в дистанционни (on-line) обучения за магистратите, съдебните помощници, държавните съдебни изпълнители и съдиите по вписванията, в областта на гражданското и търговското право. Ще бъдат проведени 2 присъствени срещи по 1 ден всяка. Общият брой на обучаемите в двете присъствени срещи е до 40. Във всяка среща ще вземат участие 1 лектор, 2 преводачи при необходимост, 1 служител на НИП. Така общият брой на участниците в двете срещи е прогнозиран до 48 човека. Място на изпълнение на дейност 8: град София. Присъствените срещи следва да се проведат в зала на Националния институт на правосъдието.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на капацитета на съдебната система и обучение по Европейската конвенция за защита на правата на човека и основните свободи в Националния институт на правосъдието”, договор за безвъзмездна финансова помощ № 93-00-42/20.02.2013 г., с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО, по Норвежки финансов механизъм 2009-2014г., програмна област BG 14 – „Изграждане на капацитет и сътрудничество в областта на съдебната власт”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Норвежки финансов механизъм 2009-2014г., програмна област BG 14 – „Изграждане на капацитет и сътрудничество в областта на съдебната власт”, с бенефициент НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ НА ПРАВОСЪДИЕТО, е необходимо да бъдат извършени логистични дейности по проект „Повишаване на капацитета на съдебната система и обучение по Европейската конвенция за защита на правата на човека и основните свободи в Националния институт на правосъдието”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000, 55110000, 55120000, 79952000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

По Компонент 1: Всеобхватно текущо обучение на представителите на съдебната система в България в областта на човешките права и свободи. - Дейност 1.2. Регионални обучения. Ще бъдат проведени 5 семинара с продължителност 3 дни всеки. Във всеки семинар ще участват 30 обучаеми, 3 лектори (български и/или международни), 2 преводачи, до 2 представители на НИП и до 2 членове на екипа по управление на проекта. Общ брой на участниците в 5 семинара- 195 човека. Място на изпълнение на дейност 1.2: На територията на всеки един от 5-те апелативни района – София, Варна, Пловдив, Бургас и Велико Търново.; - Дейност 1.3. Централизирани обучения. Ще бъдат проведени 2 семинара с продължителност 3 дни всеки. Във всеки семинар ще участват до 25 обучаеми, 3 лектори (български и/или международни), 2 преводачи, до 2 представители на НИП, до 2 членове на екипа по управление на проекта, общо до 34 участници на семинар. Общ брой на участниците в 2 семинара - до 68 човека. Място на изпълнение на дейност 1.3: гр. София. Семинарите ще се проведат в подходящи зали/хотели категория 4* на територията на гр. София.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
177223 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 12.10.2015 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката е до 12.10.2015 г. Срокът за провеждане на обученията е за периода от 01.03.2015 г.- 12.10.2015 г. Посоченият срок за провеждане на обученията е индикативен, при промяна на сроковете по проекта, съответно ще се променят и сроковете на изпълнение на поръчката, за което изпълнителят ще бъде уведомен своевременно.