Версия за печат

00613-2013-0009

BG-с. Крушари, област Добрич:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция РРХД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://46.40.126.191:81/CustomerProfile/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-08-486 от 28.08.2013 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00613-2013-0009
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари”, в изпълнение на договор № 08/322/00891 от 20.11.2012г., финансиран по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от "Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.", подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Обект на настоящата обществена поръчка е "предоставянето на услуга" по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е "Упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари”. Строителният надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строежите; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителствата, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на чл.169 ал.1 и ал.2 от ЗУТ; следи строежите да се изпълнява, съгласно чл.169 ал.3 от ЗУТ, в съответствие с изискванията на нормативните актове; следи за спазване на изискванията за безопасност на труда, съгласно ПОИС, когато има такъв; опазване на околната среда по време на изпълнение на строежите; контролира, съгласно чл.169а ал.1 от ЗУТ, в строежите да се влагат само строителни продукти, които осигуряват изпълнението на съществените изисквания към строежите и отговарят на техническите спецификации, определени със Закона за техническите изисквания към продуктите; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие упражняването на строителния надзор; правилно изпълнение на строителните и монтажни работи (СМР); годност на строежите за въвеждане в експлоатация.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: ОС-09-1080 от 07.01.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

"ЖИЛФОНД - ИНВЕСТ" ЕООД, ЕИК: 834052321, гр. Добрич, ул. "Генерал Киселов" 1, Р. България 9300, Добрич, Тел.: 058 602565, E-mail: jil_invest@dobrich.net, Факс: 058 603298

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

07.01.2014 г. 

Крайна дата

20.02.2015 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
12981 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

02.12.2014 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
12981 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

10.12.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Добри Стоянов Стефанов
Длъжност: Кмет на община Крушари