Версия за печат

00265-2014-0185

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; по технически въпроси Емил Колев - инж. механик, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3068/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"; отдел "Механичен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел "Търговски", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел "Търговски"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел "Търговски", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел "Търговски"

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработка на отливки от цветни метали и сплави (алуминий и бронз) с груба механична обработка за тежко минно оборудване и ГТЛ, както следва: SRs 4000, SRs 2000, SRs 1301, SRs 1200, ERs 710, SRs 470, A2RsB 12500, A2RsB 6300, ARs 5000, BRs 1400, BRs 1800, BRs 1600, ГТЛ 1800, ГТЛ 2250 и др.” - реф. № 153/2014 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP поделения и отдели на Възложителя: рудник “Трояново- 1”, с. Трояново, рудник “Трояново-север”, с. Ковачево, рудник “Трояново-3”, с. Медникарово, складова база отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево, складова база на отдел „Инвестиции” и база на Изпълнителя /Инкотермс 2010/.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработка на отливки от цветни метали и сплави (алуминий и бронз) с груба механична обработка за тежко минно оборудване и ГТЛ, както следва: SRs 4000, SRs 2000, SRs 1301, SRs 1200, ERs 710, SRs 470, A2RsB 12500, A2RsB 6300, ARs 5000, BRs 1400, BRs 1800, BRs 1600, ГТЛ 1800, ГТЛ 2250 и др. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43100000

Описание:

Минно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчни количества отливки, които ще бъдат възложени при изпълнението на договора: Отливки от бронз CuAl9Fe3 – 5000 кг.; Отливки от бронз CuSn10P1 – 4000 кг.; Отливки от алуминий – 1000 кг.; Посочените количества не са твърди и са необходими за оценка на офертите. При изпълнение на договора възложителят ще възлага необходимите видове и количества отливки в рамките на общата му стойност.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 3 000 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка срещу представена фактура и двустранно подписан протокол. Срокът на плащане тече от датата на последното представения документ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на подизпълнители. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка или услуга. Доказателство за извършена доставка или услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Изисква се участниците да са реализирали поне 1 доставка с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. За изпълнение предмета на обществената поръчка участниците трябва: - да разполагат със собствена или наета база и да докажат възможността за ползване на такава, моделна и инструментална екипировка за производство на цветни отливки с тегло до 400 кг. - доказва се с описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудване за изпитване и изследване, с което участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка и Декларация (сводобен текст), съдържаща: адрес на базата, която ще се ползва, телефон, факс, лице за контакт, придружена с копие на документ за собственост или копие на договор за наем, заверени от участника. В декларацията трябва да се декларира и възможността на участника да произвежда цветни отливки с тегло до 400 кг.; - да разполагат с поне едно лице разработващо конструктивна и технологична документация и поне едно лице - упълномощен контролиращ представител с пълномощия да утвърждава документи за контрол "вид 3.1" по БДС EN 10204 - доказва се със списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с които участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка и заверени копия на документите удостоверяващи професионалната квалификация и/или компетентност на лицата; - да притежават валиден Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, включващ предмета на поръчката - доказва се със заверено от участника копие на сертификата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 153/2014 г. - ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.01.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.01.2015 г.  Час: 10:30
Място

Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ