Версия за печат

00530-2014-0109

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Йордан Деливерски, и.д. началник на отдел "Административно обслужване", дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98596154, E-mail: j.deliversky@nra.bg

Място/места за контакт: дирекция "Логистика" в ЦУ на НАП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки, представляващи храни по смисъла на Закона за храните, определени към датата на заявяване на услугата със заповед на министъра на финансите като такива с висок фискален риск. Обслужването, предмет на обществената поръчка включва изпълнение на дейностите по товарене и разтоварване, транспорт и съхранение, както и разделяне, събиране, транспортиране и третиране в съответствие с изискванията на екологичното законодателство на стоките, негодни за употреба - придобили характер на отпадък и изоставени в полза на държавата."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. За 1-ва обособена позиция – за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП Бургас /включваща областите Бургас, Ямбол и Сливен/; 2. За 2-ра обособена позиция - за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП Варна /включваща областите Варна, Добрич, Русе, Разград, Силистра, Търговище и Шумен/; 3. За 3-та обособена позиция - за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП Велико Търново /включваща областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен/; 4. За 4-та обособена позиция – за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП София /включваща областите София град, София област, Перник, Кюстендил и Благоевград/; 5. За 5-та обособена позиция - за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП Пловдив /включваща областите Пловдив, Хасково, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали и Смолян/. Отделна част от дейностите, предмет на изпълнение по договора по съответната обособена позиция могат да имат за място на изпълнение територия извън обхвата на областите, включени по обособената позиция, когато това се налага от естеството на изпълняваните дейности.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки, представляващи храни по смисъла на Закона за храните, определени към датата на заявяване на услугата със заповед на министъра на финансите като такива с висок фискален риск. Обслужването, предмет на обществената поръчка включва изпълнение на дейностите по товарене и разтоварване, транспорт и съхранение, както и разделяне, събиране, транспортиране и третиране в съответствие с изискванията на екологичното законодателство на стоките, негодни за употреба - придобили характер на отпадък и изоставени в полза на държавата. Обществената поръчка е обособена на териториален принцип в пет обособени позиции: Обособена позиция 1: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Бургас /включваща областите Бургас, Ямбол и Сливен/; Обособена позиция 2: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Варна /включваща областите Варна, Добрич, Русе, Разград, Силистра, Търговище и Шумен/; Обособена позиция 3: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Велико Търново /включваща областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен/; Обособена позиция 4: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП София /включваща областите София град, София област, Перник, Кюстендил и Благоевград/; Обособена позиция 5: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Пловдив /включваща областите Пловдив, Хасково, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали и Смолян/”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

63110000, 63120000, 90500000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Услуги по складиране и съхраняване на товари
Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 124 - 221235 от 02.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 201 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Варна /включваща областите Варна, Добрич, Русе, Разград, Силистра, Търговище и Шумен/“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Натурални храни" ООД, ЕИК 104509793, район "Красно село", ул. "Двадесети април" № 6, ап. 1, Република България 1606, София, Тел.: 052 630100, E-mail: g.uzunova@isu.bg, Факс: 052 630730

Интернет адрес/и:

URL: http://www.isu.bg/main.aspx?lang=bg&f=81&d=161.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 208000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 70.93%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

Дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, които ще бъдат възложени на подизпълнителя обхаващат дейностите по разделяне, събиране, транспортиране и третиране на стоки, негодни за употреба, придобили характер на отпадък и изоставени в полза на държавата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предоставянето дейностите, включени в предмета на комплексна услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки с висок фискален риск, представляващи храни, подлежат на изпълнение текущо, като дължимостта им, техния вид, количество и обхват се определят от заявка на възложителя. Договорът се сключва със срок от 24 месеца, като в рамките на срока на договора и определената максимална стойност по договора възложителят има право неограничено да заявява необходимост от извършване на дейности, включени в предмета на обществената поръчка. Стойността на договора ще бъде формирана след приключване изпълнението на договора въз основа на действително заявените, изпълнени и приети дейности, включени в предмета на обществената поръчка и въз основа на предложените от изпълнителя и приети от възложителя единични цени за изпълнението на дейности, включени в предмета на обществената поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферти за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, за обособена позиция 2 са подадени от следните участници: 1. Оферта вх. № 1/18.07.2014 г. от "Натурални храни" ООД; 2. Оферта вх. № 3/18.07.2014 г. от "Анима груп" ЕООД.