Версия за печат

00689-2014-0018

BG-Ямбол: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова - началник отдел "Обществени поръчки", Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" № 1, За: Нейка Кожухарова - деловодител, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contact@tundzha.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tundzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: Обученията по обособена позиция 1 следва да се проведат в населено място (курортен комплекс, вилно селище или еквивалент) на територията на страната, на отстояние от 100 км. до 300км. от град Ямбол. Обучението по обособена позиция 2 следва да се проведе в град Ямбол.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. Специфични цели на проекта: - Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигането на общата и специфичните цели на проекта следва да способства за постигане стратегическата цел на Оперативната програма „Административен капацитет”, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Предметът на поръчката е„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”. Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции” , включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса. Обособена позиция 2 „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”, Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”. Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”, включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството -в обучението следва да бъдат включени общо 50 кметове, кметски наместници и служители, осъществяващи административното обслужване на населението. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове - в обучението следва да бъдат включени 25 служители. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса- в обучението следва да бъдат включени 50 служители. Обособена позиция 2 „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”-в обучението следва да бъдат включени 50 служителя, обособени в две групи по 25 служителя.

Прогнозна стойност без ДДС
83593.6 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора по съответната позиция и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600 Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Внесената гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след изпълнение на договора и подписване на констативен протокол за окончателно изпълнение на всички дейности по предмета на договора, като Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. В случаите, когато участникът, определен за изпълнител, при сключване на договора избере представяне на банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец №18 - приложим за обособени позиции 1 и 2. * Образецът на банкова гаранция е примерен и в случай, че съответната банка ползва свой образец е достатъчно да отговаря на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка за изпълнение на услуга с предмет:„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация” се финансира съгласно Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Начин на плащане Плащането по обособени позиции 1 и 2 ще се извърши в български лева по банков път на посочена от Изпълнителя банкова сметка по следният начин: За обособена позиция 1 - Авансово плащане в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договора, в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на фактура-оригинал. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане. - Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на доклад с приемо-предавателен протокол и фактура-оригинал за съответното обучение. - Окончателно плащане в срок до 20 (двадесет) работни дни след приключване на всички дейности, удостоверено с констативен протокол и представена фактура-оригинал. За обособена позиция 2 - Авансово плащане в размер на 20 % /двадесет процента/ стойността на договора, в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на фактура-оригинал. - Окончателно плащане в срок до 20 (двадесет) работни дни след приключване на всички дейности по договора и представяне на доклад, констативен протокол и фактура-оригинал. * Във всяка фактура трябва да се посочи, че разходът се извършва по Договор № М13-22-83 от 26.08.2014 г. По Проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура за възлагане на обществ. поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения. Администр. изискв. съгласно чл. 47, ал.1, б. „а” – „д”, ал. 2, т. 2 предл. първо и ал. 5 от ЗОП:а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;за подкуп по чл. 301 - 307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК.б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност;в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява професия или дейност,сходни с дейностите по предмета на поръчката (организиране и/или провеждане на обучения и/или публични събития) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.е) Участникът да няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; ж) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1 - 6, 8, 11-14 от ЗОП, изисквани от възложителя.Документите в Плик №1 се изготвят съгласно настоящите указания и по приложените в документацията образци.Плик № 1 следва да съдържа документите: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /оригинал/ - Обр. №1 - прил. за обос. поз 1 и 2; Информация по чл. 56,ал.1, т.1, б. „а” от ЗОП – Обр №2 - прил. за обос. поз.1 и 2;Декларация по чл.47,ал.9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 2, т. 2, предложение първо и ал. 5,т.1 и т. 2 от ЗОП /оригинал/ - Обр. № 3, подписана от всички лица, които представляват участника-прил. за обос. поз.1 и 2;Декл. по чл.47, ал.9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д” т.2, т.3 и т.4 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП /оригинал/-Обр. №3а, подписана от всички лица, които представляват посочения/те подизпълнител/и /ако в офертата има предвидени подизпълнител/и/-прил. за обос.позиции 1 и 2;Декларация по чл.19, ал.1 от ''Общи насоки за избягване на конфликт на интереси'' по смисъла на чл.57 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохез. фондове на ЕС /оригинал/-Обр.№4, - приложим за обос.поз.1 и 2;ДОК. ЗА ФИН. И ИКОН. СЪСТОЯНИЕ ПО ЧЛ. 50 ОТ ЗОП - съгласно р.III.2.2от наст.Обявл. ДОК ЗА ТЕХН. ВЪЗМ. И КВАЛИФ. ПО ЧЛ. 51 ОТ ЗОП съгласно р.III.2.3 от наст. обявл.; Декл. по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП-Обр. № 8 - приложим за обособени позиции 1 и 2;Декл. по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП-Обр. №9 - прил. за обособ.позиции 1 и 2;*Изпълнителят сключва договор за подизп. само и единствено с подизпълнители, посочени в офертата му.Договор за подизп., съответно за замяна на подизпълнител не може да се сключва с лица, които не са посочени в Обр.№9-Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП Продълж. в Раздел VI. 3....
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят в настоящата обществена поръчка не поставя изисквания към Финансово и икономическо състояние на участниците.
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата- Образец № 5 - приложим за обособени позиции 1 и 2, като към Списъка следва да се приложат документи за доказване на минималните изисквания, както следва: -Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. -списък-декларация на екипа за изпълнение на поръчката - попълва се Образец № 6 -приложим за обособени позиции 1 и 2. В Списъка следва да бъдат посочени следните експерти – ръководител -екип, експерт-координатор и лектори за провеждане на обученията, съставляващи екипа за организация и изпълнението на поръчката. -Информация по чл.51, ал.1 т.7 от ЗОП за образованието, професионалната квалификация и професионален опит-попълва се Образец № 7 - приложим за обособени позиции 1 и 2- представя се за всеки от експертите, които са посочени в Списък-декларация- Образец № 6; * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания се прилагат за обединението (консорциума и др.) като цяло. *Съгласно разпоредбата на чл. 51а, ал.1от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл.51а,ал. 1 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 3 /три/ услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите, *Под „услуги еднакви или сходна с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира «услуги, свързани с организиране и/или провеждане на обучения и/ или публични събития». За обособена позиция 1 и 2 - участникът следва да разполага с минимум 2-ма експерти, с образование, професионална квалификация и опит, както следва: Експерт-ръководител екип: - образователно - квалификационна степен – „Магистър”; - опит, свързан с организиране, провеждане или управление на поне три обучения за възрастни или на публични събития (конференции, семинари и др.) с не по-малко от 30 участника. Ключов експерт-координатор: - образователно - квалификационна степен - „Бакалавър”; - опит, свързан с организиране, провеждане или управление на поне едно обучение за възрастни и/или публични събития (конференции, семинари и др.). Експерт лектори За обособена позиция 1- участникът следва да разполага с екип от лектори необходим за изпълнение на поръчката, както следва: - екип от минимум 6-ма лектори, разпределени минимум по двама за всяко обучение, които да отговарят на изисквания за образование, професионална квалификация и опит, както следва: * за обучение по първа тема „Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството".: - висше образование, с образователно - квалификационна степен «магистър» по специалност „Право”; - опит не по-малко от 3 (три) години по специалността свързан с прилагането или преподаването на законодателството в областта на семейното и/или наследствено право и/или нотариалната дейност и/или гражданската регистрация и/или други относими нормативни актове. *за обучение по втора тема „Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове”.: - висше образование, с образователно - квалификационна степен «магистър» по специалност “Право”; - опит не по-малко от 3 (три) години по специалността, свързан с прилагане или преподаване на АПК и/или други относими нормативни актове. * за обучение по трета тема “Умение за учене” чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса”.: - висше образование, с образователно - квалификационна степен минимум „професионален бакалавър” по специалност в някоя от следните области: „Психология”, „Педагогика”, „Публична администрация”, „Икономика” или еквивалентна; - Опит не по-малко от 3 (три) години по съответната специалност и участие като лектор минимум в едно обучение за възрастни в областта на организационното развитие на служители в бизнеса или публичната администрация Екип лектори за обособена позиция 2- участникът следва да разполага с екип от лектори необходим за изпълнение на поръчката, както следва: - екип от минимум 2 лектори с образование, професионална квалификация и опит, както следва: -висше образование с образователно - квалификационна степен минимум „професионален бакалавър” по специалност в някоя от следните области: „Информатика”, „ Компютърни системи и технологии” или еквивалентна; - опит не по-малко от 3 (три) години по специалността и опит в работата с програмни продукти и/или в сферата на разработката и/или внедряването на софтуерни проекти и участие като лектор в мимимум едно обучение).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

в заседателна зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” № 1, гр. Ямбол.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка за изпълнение на услуга с предмет: „Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация” се финансира съгласно Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

..продълж. от раздел III.2.1.Декл. по чл.56, ал.1,т.11 от ЗОП,че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд-Обр. № 10-прил. за обос. позиции 1 и 2;*За изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд от НAП, НОИ, АСП, АЗ, MOСВ;Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществ. поръчка-копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението–и документ, подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващия;Дек. от всички членове на обединението/консорциума-Обр.№ 11-прил. за обос. поз.1 и 2.Декл. по чл.56, ал. 1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор–Обр.№ 12- прил. за обос. позиции 1 и 2;Декл. по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСИТДС– Обр.№13-прил. за об. поз. 1 и2;Декл. по чл.6 ,ал.2 от ЗМИП-прил. за поз. 1 и 2 - обр.№14;Декл. за липсата на обстоятелствата по чл.106,ал.1, чл.107,ал.1 и чл.109,ал. 1,б. “а” и„б” от Регламент (ЕО, Евратом) №966/2012 на ЕП и ЕС относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза- Обр.№15-прил. за об. поз. 1 и2; Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал) (когато не е подписана от лицето, което представлява участника).* Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по чл.56, ал.1,т.1, буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, а документите по чл.56,ал.1,т.1,б. „в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т. 6 от ЗОП, а декларации по чл.56, ал.1,т.11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със услугата* Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено (с нотариално заверено пълномощно), като в офертата се прилага оригинала на пълномощното от представляващия участника. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техн. предл. по Обр.№16 – прил. за Об. позиция 1 и техн. предл.-Образец № 16а-прил. за Об. позиция 2 и ако е приложимо-декларация (във формат по избор на участника) по чл.33, ал.4 от ЗОП. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа Цен. предл. на участника - Обр.№17 - прил. за об. позиция 1 и Обр. №17а - прил. за об. позиция 2.За об. поз. 1 - Участникът следва да предложи обща цена за изпълнение на услугата в лева без включен ДДС, която е сбор от стойността на дейностите за организирането и провеждането на обученията по всички теми, съобразно предложените единични цени за участник.За обос. поз. 2 - Участникът следва да предложи обща цена за изпълнение на услугата в лева без включен ДДС, която е произведение от броя на участниците и предложената единична цена за участник.Максимално допустимата предлагана единична цена за един участник е до размерана посочената единична прогнозна стойност.Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчката по позиции, както и предложените единични цени не могат да надхвърлят посочените от Възложителя максимално допустими стойности. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимата единична прогнозна стойност, съответно крайна цена за изпълнение на поръчката по позиции, участникът ще бъде отстранен от процедурата.* Когато участник подава оферта и за двете обособени позиции, плик №2 и 3 се представят за всяка от двете позиции. Тъй като документите и информацията, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за двете обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по първа позиция.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

URL: www.tundzha.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”.
1) Кратко описание

Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14., и следва да осъществи: 1.1.1. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. 1.1.2. Специфични цели на проекта: - Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигането на общата и специфичните цели на проекта следва да способства за постигане стратегическата цел на Оперативната програма „Административен капацитет”, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Предметът на поръчката за Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции” , включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството -в обучението следва да бъдат включени общо 50 кметове, кметски наместници и служители, осъществяващи административното обслужване на населението. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове - в обучението следва да бъдат включени 25 служители. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса- в обучението следва да бъдат включени 50 служители.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение

3) Количество или обем

Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции” , включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството -в обучението следва да бъдат включени общо 50 кметове, кметски наместници и служители, осъществяващи административното обслужване на населението. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове - в обучението следва да бъдат включени 25 служители. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса- в обучението следва да бъдат включени 50 служители.

Прогнозна стойност, без ДДС
65625 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”
1) Кратко описание

Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14., и следва да осъществи: 1.1.1. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. 1.1.2. Специфични цели на проекта: - Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигането на общата и специфичните цели на проекта следва да способства за постигане стратегическата цел на Оперативната програма „Административен капацитет”, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Предметът на обществената поръчка за Обособена позиция 2 е „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение

3) Количество или обем

Обособена позиция 2 „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”-в обучението следва да бъдат включени 50 служителя, обособени в две групи по 25 служителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
17968.6 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90