Версия за печат

00689-2014-0018

BG-Ямбол:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД -1413 от 08.12.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова - началник отдел "Обществени поръчки", Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. Специфични цели на проекта: - Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигането на общата и специфичните цели на проекта следва да способства за постигане стратегическата цел на Оперативната програма „Административен капацитет”, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Предметът на поръчката е „Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”. Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции” , включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса. Обособена позиция 2 „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на състезателен диалог и на процедурите на договаряне, което дава възможност обществената поръчка да бъде възложена по реда на откритата процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

08.12.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Пенчо Петров Пенев
Длъжност: За Кмет на Община "Тунджа" съгл. Заповед № РД-1407/05.12.2014г.