Версия за печат

01804-2014-0003

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за закрила на детето, ул. "Триадица" № 2, За: Иван Димитров - юрисконсулт, ДАЗД, Република България 1051, София, Тел.: 02 9339058, E-mail: ivan.dimitrov@sacp.government.bg, Факс: 02980 2415

Място/места за контакт: Екип за организация и управление на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sacp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на логистика за организация и провеждане на събития по Проект BG051PO001-7.0.02-0003 “Управление на промяната чрез опит и знания“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Гр. Дупница, Благоевград, София, Пловдив, Велико Търново и Варна
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Организиране и провеждане на събития по проект "Управление на промяната чрез опит и знания" по ОП РЧР

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
82936 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40
Показател: Време за реакция; тежест: 30
Показател: Категория хотел; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610959 от 26.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДП4-11 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване на логистика за организация и провеждане на събития по проект "Управление на промяната чрез опит и знание"
V.1) Дата на сключване договора
01.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

17

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Логистика", 176793131, гр. София, бул. "България"№ 102, БЦ "Белисимо", офис 8-10, Република България 1680, гр. София, Тел.: 02 8548092, Факс: 02 8548093

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 82936 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 82936 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-7.0.02-0003 “Управление на промяната чрез опит и знания“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта № 1: ЕТ „ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ – ГАНЧО ПОПОВ”, 2. Оферта № 2: „ ВЕРСО ТРАВЪЛ” ООД, 3. Оферта № 3: „ВИП ТРАВЕЛ ПАРТНЕР – СЪБИТИЕН МЕНИДЖМЪНТ” ДЗЗД, сдружение по смисъла на ЗЗД между „ВИП ТРАВЕЛ ПАРТНЕР” ЕООД и „БИМАКС” ЕООД 4. Оферта № 4: ОБЕДИНЕНИЕ „ОПИТ И ЗНАНИЕ”, сдружение по смисъла на ЗЗД между „АРЧЪР АЙДИАС” АД и „БГ ГОЛФ – ВИП ХОЛИДЕЙ И ТРАВЕЛ” ЕООД 5. Оферта № 5: „ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ООД, 6. Оферта № 6: „ИВЕНТ ДИЗАЙН” ООД, 7. Оферта № 7: ОБЕДИНЕНИЕ „ЛОГИСТИКА НА МЕРОПРИЯТИЯ”, сдружение по смисъла на ЗЗД между „ПЛОВДИВ ТУР” ООД и „КВАЛИФИКАЦИЯ КОНСУЛТ” ЕООД 8. Оферта № 8: ОБЕДИНЕНИЕ „ОПИТ И ЗНАНИЯ”, сдружение по смисъла на ЗЗД между „ПУБЛИСИС” АД и „ДЖАМАДВАЙС ТРАВЕЛ ООД 9. Оферта № 9: КОНСОРЦИУМ „ПРИМА ДАН ТЕА” – ДЗЗД, сдружение по смисъла на ЗЗД между „ПРИМА – продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция” АД и ЕТ „ДАН ТЕА – Евелина Генкова” 10. Оферта № 10: „ БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ” АД, 11. Оферта № 11: „ БЕНЧ МАРК – В И В” – ДЗЗД, сдружение по смисъла на ЗЗД между „БЕНЧ МАРК ГРУП” АД и „В И В ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ООД 12. Оферта № 12: ОБЕДИНЕНИЕ „ДЕЙЛАЙТ НЮ ИВЕНТС”, обединение между следните юридически лица: „ДЕЙЛАЙТ КОНСУЛТИНГ” ЕООД – водещ партньор, „ИВЕНТС БГ” ЕООД – първи партньор и „НЮ ЕЙДЖ ТУР КЪМПАНИ” ООД – втори партньор 13. Оферта № 13: „АТЛАС ТРАВЕЛС” ЕООД, 15. Оферта № 15: „АМБАСАДОР ТУР” ЕАД, 16. Оферта № 16: „ЯНА ТУР БЪЛГАРИЯ” ЕООД, 17. Оферта № 17: „СИРМА ТРАВЕЛ” ООД,


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор