Версия за печат

01224-2014-0029

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Мария Гешева - по процедурата; Стефан Кръстанов - по предмета - тел.02 9145 1266;, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451438, E-mail: publicprocurement@bnbank.org, Факс: 02 9508452

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2014-0029_BG.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българска народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извънгаранционно поддържане и развитие на страницата на Българската народна банка в интернет“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: гр. София, пл. „Княз Александър I” № 1
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извънгаранционно поддържане и развитие на страницата на БНБ в интернет, което включва: 1. извънгаранционно поддържане, наричано още абонаментно обслужване; 2. услуги по проектиране, разработване и внедряване на подобрения, изменения и допълнения, наричани за краткост „актуализации“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48220000

Описание:

Софтуерни пакети за интернет и интранет

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно проекта на договор и Приложение № 1 - "Техническо задание".

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1000 лв. (хиляда лева). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител, (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от сумата, посочена в чл. 3, ал. 5 на проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,букви„а”–„д”,т.2,3,4 от ЗОП,чл.47,ал.2, т.1,2,2а (по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение),т.4 и 5 от ЗОП, както и по чл.47,ал.5,т.1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с една декларация съгласно чл.47,ал.9 (по образец). На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици).В плик №1 „Документи за подбор“ се представят следните документи и информация:1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.2.Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, код БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл.47,ал.9 (по образец).3.При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединението следва да се посочи и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл.56,ал.1,т.1,т4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП.4.Документ за гаранция за участие.5.Доказателства за икономическото и финансово състояние, посочени в т.III.2.2) от обявлението.6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т.III.2.3) от обявлението.7. Документ, удостоверяващ „Gold Level Partner“(постигнато ниво на партньорство) на фирмата по програмата Oracle Partner Network, издаден от офиса на Oracle България.8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП (декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП по образец).9.Декларация, в която се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец). Декларацията се представя и когато участникът не предвижда участие на подизпълнители.10.В случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилагат декларация за тяхното съгласие за участие, подписана от подизпълнителите (по образец). Продължава в VI.3 „Допълнителна информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Към посочените в списъка услуги, с които участникът доказва, че изпълнява минималното изискване на възложителя, следва да представи доказателство за извършената услуга, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на лицата, които ще изпълняват поръчката. В списъка се посочват следните данни за всеки един от специалистите: имена, специалност, професионален опит (например, участие в реализирани проекти и продължителност на участието и притежаваните сертификати в области, свързани с предмета на поръчката); 3. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на ISO 9001:2008 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката; 4. Валиден сертификат за информационна сигурност в съответствие с изискванията на ISO 27001:2005;
Минимални изисквания: --Съставът на предложения екип, който ще изпълни поръчката, следва да включва следния брой от квалифицирани специалисти: - Поне 1 (един) ръководител; - Поне 1 (един) бизнес анализатор; - Поне 4 (четири) софтуерни специалиста, от които: - Поне 3 (три) софтуерни разработчика; - Поне 1 (един) сертифициран специалист по бази данни; - Поне 1 (един) квалифициран специалист по управление на съдържанието /Content Management/; - Поне 1 (един) специалист по качеството; * Ръководителят на проекта - трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит: - Висше образование в областта на информационните технологии; - Минимум 10 години професионален опит, от които поне 5 като ръководител на проекти; - Участие в управлението на минимум 5 проекта, свързани с разработване и внедряване на информационни системи; - Да притежава международно признат сертификат за управление на проекти; * Бизнес анализаторът трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит: - Висше образование в областта на информационните технологии или икономиката; - Минимум 10 години професионален опит, от които поне 5 като бизнес анализатор; - Участие в минимум 5 проекта като бизнес анализатор; * Софтуерните разработчици трябва да отговарят на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит: - Да имат професионален опит като разработчици минимум 5 г., свързан с разработване и внедряване на информационни системи; - Да притежават умения в областта на програмирането на езика Java, да познават много добре платформата за управление на съдържанието, включително нейната архитектура, интерфейсите между вътрешните компоненти, интерфейсите към външни компоненти и взаимодействието с операционната система и базата данни; * Специалистът по бази данни трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит: - Висше образование в областта на информационните технологии; - Минимум 10 години професионален опит като разработчик на бази данни; - Да притежава валиден сертификат за уменията си по бази данни; - Да e запознат с технологиите за клъстеризиране на Oracle, работещи на сървъри с операционна система SUSE Linux Enterprise Edition, както за базата данни, така и за платформата за управление на съдържанието, да познава и управлява бази данни от релационен тип и XML бази данни; * Специалистът по управление на съдържанието трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит: - Висше образование в областта на информационните технологии; - Минимум 5 г. професионален опит като софтуерен разработчик в областта на управление на съдържанието; - Да притежава валиден сертификат за преминато обучение по управление на съдържанието; - Да е запознат с платформата за управление на съдържанието – архитектура, взаимодействие на компонентите, подсистема за управление на работните потоци и механизмите за взаимодействие на платформата с външни системи и приложения. Той трябва да познава механизмите за публикуване на web съдържание, като има много добри умения по езиците HTML и javascript, както механизмите за реализация на визуалното представяне чрез CSS; * Специалистът по качество трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит: - Минимум 5 г. професионален опит, свързан с тестване на информационни системи. --Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на ISO 9001:2008 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката; --Валиден сертификат за информационна сигурност ISO 27001:2005;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на техническото предложение ; тежест: 35
Показател: Цена за абонаментното поддържане ; тежест: 45
Показател: Цена на един човекочас (часова ставка) на „актуализации“ ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2015 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Лицата могат да изтеглят безплатно документацията за участие от интернет страницата на възложителя – http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2014-0029_BG Заплащане на документацията е необходимо само, ако лицата искат предоставяне на документацията на хартиен носител. В този случай, лицето следва да направи писмено искане за предоставяне на документацията на хартиен носител на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1. Лицето поискало документацията на хартиен носител следва да заплати цената на документацията в размер на 6.00 лв. с вкл. ДДС. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4, а получаването и на гише № 54 в Паричния салон на БНБ. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията (6.00 лeвa, с включено ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2015 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

БНБ, пл."Княз Александър І" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На публичното заседание могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на кандидатите, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката ”, трябва да има следното съдържание: 1. Техническо предложение на участника, което следва да бъде съобразено с продуктите и текущите им версии съгласно Приложение № 1 – „Техническо задание”. Подписва се и се подпечатва (на всяка страница) от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно. Техническото предложение на участника, следва да бъде представено и на електронен носител; 2. Декларация, че представеното техническо задание на електронния носител, отговаря на предложеното на хартиен носител; 3. Декларация за срок за изпълнение по чл. 37, ал. 3, ал. 5 и чл. 38, т. 2, т. 3 и т. 5 от проекта на договор (по образец). В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” участниците представят предлаганата си цена. Предлаганата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик, поставен в плика с офертата. Цената се представя в лева, съгласно образеца, приложен в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а. Обмен на информация Всички действия на възложителя към участниците са в писмена форма. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закон за обществените поръчки (ЗОП).

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ