Версия за печат

00803-2014-0007

BG-Кубрат: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1, За: инж. Ст. Пенев - директор Дирекция "ТСУ, земеделие, търговия,опазване на околната среда, инвестиционни дейности и европейски проекти", Ж. Пойраз - ст. юрисконсулт, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrattown@abv.bg, Факс: 0848 73205

Място/места за контакт: Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kubrat.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile.php.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване Общ устройствен план на Община Кубрат: Предварителен проект с Опорен план; Екологична оценка; Оценка за съвместимост и Окончателен проект”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Кубрат
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изработване Общ устройствен план (ОУП) на Община Кубрат: Предварителен проект с Опорен план; Екологична оценка (ЕО); Оценка за съвместимост (ОС) и Окончателен проект в териториален обхват, съгласно чл. 105, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Общият устройствен план на Община Кубрат следва да бъде изработен при спазване на одобрено с Решение № 239/03.07.2013г. на Общински съвет – Кубрат „Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Кубрат” – част от документацията за участие в настоящата обществена поръчка. І. Първи етап на проектиране: не по-късно от 03.12.2014г. изпълнителят предава на възложителя в 5 екземпляра на хартиен и пет на цифров носител във формат за GIS за графичната част и формат Word за текстовата част: 1. Предварителен проект (ПП) на ОУП на Община Кубрат, с Опорен план съдържащ текстови и графични материали, в обем и съдържание, съгласно чл. 18 от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. „за обема и съдържанието на устройствените планове“ и в съответствие с „Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Кубрат“, одобрено с Решение № 239/03.07.2013г. на Общински съвет – Кубрат, Екологична оценка и Оценка за съвместимост, изготвена съгласно изискванията посочени в Становище изх. № 639/10.03.2014 г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Русе. Участникът избран за изпълнител допълва заданието с разработване на отделен раздел включващ актуален анализ и оценка на културно-историческия потенциал, диагноза на недвижимото културно наследство и да се определят изискванията към обема и съдържанието на проектните фази на ОУП в текстовите и графичните материали за обектите на културното наследство. Да се дефинират защитени територии за опазване на недвижимото културно наследство – територии с особена териториално-устройствена защита и такива с превантивна териториално-устройствена защита. Да се изготви и приложи и опорен план на културно-историческото наследство и да се изготви отделна схема на КИН, неразделна част от ОУП. 2. Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС), съгласно становище на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) - Русе. ІІ. Втори етап на проектиране - след приключване на необходимите процедури по обсъждане и съгласуване на предварителния проект за ОУП на община Кубрат, съгласно изискванията на чл. 127 от Закона за устройство на територията, но не по-късно от 05.04.2015 г. изпълнителят предава на Възложителя 5 (пет) екземпляра на хартиен и 5 (пет) на цифров носител във формат за GIS за графичната част и формат Word за текстовата част: 1. Окончателен проект на ОУП съдържащ текстовите и графичните материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като: • Текстовите материали към предварителния проект на ОУП се допълват с доклад за изпълнение на препоръките • Графичните материали към окончателния проект на ОУП, към които има препоръки и бележки, се изработват наново 2. Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимост, в случай че има корекции на база на препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица. Цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии и устройствени зони, да дава възможност за извличане на информация за видове територии, устройствени зони, поземлени имоти, както и справки по зададени критерии.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
139000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00803-2014-0007

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 625719 от 26.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 137 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изработване Общ устройствен план на Община Кубрат: Предварителен проект с Опорен план; Екологична оценка; Оценка за съвместимост и Окончателен проект”
V.1) Дата на сключване договора
03.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Маптийм ЕООД ЕИК 130651320, район Лозенец, ул. „Плана планина“ № 13, РБългария 1412, София, Тел.: 02 9171971, E-mail: u_lines@abv.bg, Факс: 02 9171979

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 139000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 139000 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата или за промяна, от получаване на решението за избор на изпълнител и/или за прекратяване на процедурата или от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Eнерджи инвест“ ДЗЗД гр. София „Инвестиционно проектиране“ ЕООД ЕИК 201495727 „Ес-енерджи проект“ ЕООД ЕИК 175450795 „Фрибул“ ООД, гр. Варна ЕИК 103318710 „Маптийм“ ЕООД, гр. София ЕИК 130651320 „Форум ГИС план“ ДЗЗД, гр. София „Форум Александрови“ ООД ЕИК 175256235 ЕТ „Маг-Гис Румен И. Съртонев“ ЕИК 123618551 ЕТ „Форум-Александров“ ЕИК 121200628


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор