Версия за печат

01759-2014-0003

BG-гр.Хасково: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково, ул."Граф Игнатиев" №14, За: Гинка Райчева, Р.България 6300, гр.Хасково, Тел.: 038 622637, E-mail: oy.kliment.hs@gmail.com

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kliment-hs.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.kliment-hs.com/profilebuyer.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за: „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково, ул."Граф Игнатиев" №14
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнение на: „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
116340.62 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 23 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор №23/04.12.2014г.
V.1) Дата на сключване договора
04.12.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АНИКО" ЕООД, ЕИК 126514262, бул."Раковски" №1, Р.България 6300, гр.Хасково, Тел.: 038 662492, Факс: 038 664366

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 116340.62 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"АНИКО" ЕООД с ЕИК 126514262, със седалище и адрес на управление: гр.Хасково, бул."Раковски" №1


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 25.10.2014г. в гр.Хасково след падането на 109л/кв.м. дъжд и високата вълна водите на р. Хасковска излязоха от коритото й. Приливната вълна премина през сградата на ОУ „Св.Климент Охридски“ гр.Хасково, на ул.“Граф Игнатиев“ №14, вследствие на което водата заля помещенията в приземния етаж до 10 см. от таваните, изкърти прозорци и врати. След извършеното отводняване на сградата в продължение на четири дни, бе възможно влизането в същата и със Заповед №ІІ-1-66 от 29.10.2014г. като директор на ОУ „Св.Климент Охридски“ гр.Хасково определих три комисии: по парната инсталация, по имуществените вреди и по архива, които да огледат котелното помещение, кабинета на домакина, занималня ІІ клас, кабинет ДТИ и да установят нанесените щети. Комисиите следваше да съставят констативни протоколи относно нанесените щети от наводнението на 25.10.2014г. в срок до 20.11.2014г. С протоколи от 18.11.2014г. комисиите установили, че водата е заляла помещенията до 10 см от таваните, изкъртени са прозорци и врати и констатирали нанесени щети в котелното помещение, кои са запазените документи от архива и нанесените щети в помещенията в приземния етаж на ОУ „Св.Климент Охридски“ гр.Хасково. След горното експерти на застрахователната компания изготвиха количествено-стойностна сметка за извършване на аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г. Едно от залетите помещения от водата е и помещение, в което се извършва разпределяне на храна и изхранване на децата от училището. На 31.10.2014г., след отводняването на приземния етаж на училището, комисия на ОДБХ Хасково извърши проверка на това помещение и установи, че след наводнението на 25.10.2014г. същото не отговаря на хигиенните изисквания на Закона за храните и Наредба №5/2006г. за хигиена на храните, няма създадени условия за извършване на дейността – разливане на храната и изхранване на децата. За извършената проверка бе съставен констативен протокол №141031-02. На 03.11.2014г. ми бе връчено предписание №168 от ОДБХ Хасково с предписание обектът да се приведе в съответствие с изискванията на чл.21 от Наредба №5/2006г. Т.е. към настоящия момент в засегнатите помещения не може да се извършва учебна дейност и не може да се използват помещенията, които са с предназначение за разливна и изхранване на децата. Това спира учебния процес в началото на учебната година, тъй като за една част от учениците няма други помещения, в които да бъдат настанени за продължаване на учебния процес и не може да се осигури изхранване на учениците от 1-ви до 4-ти клас, каквото основно задължение има училището при организираната целодневна форма на обучение. Ето защо е налице необходимост от предприемане на неотложни действия - „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .Предприемането на неотложни действия е породено от настъпване на изключителни обстоятелства – природно бедствие /наводнение, поради излизане на водите на р.Хасковска от коритото на реката/ по смисъла на § 1, т. 8 от Допълнителните разпоредби (ДР) на Закона за обществените поръчки (ЗОП).По смисъла на § 1, т. 8 от ДР на ЗОП изключителни са обстоятелствата, предизвикани от непредвидими за възложителя събития, като природно бедствие, авария или катастрофа, както и други, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората или околната среда или могат съществено да затруднят или да нарушат нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя, а видно от изложеното по-горе е налице природно бедствие, което застрашава живота и здравето на хората. За преодоляване на последиците не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление по ЗОП, тъй като незабавно следва да започнат „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .