Версия за печат

02030-2014-0030

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, За: Димитър Петров, Николай Димитров, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139220; 02 8139216, E-mail: lop@gdin.bg, Факс: 02 9311746

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи № 51, 54 и 61

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gdin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gdin.bg/Pages/PublicOrders/Zop.aspx?evntid=27465.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: изпълнение на наказанията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект Разделна в рамките на проект BG032 „Подобряване на стандартите в затворите и следствените арести чрез ремонтиране на инфраструктурата, за да се осигури зачитане на човешките права"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: село Разделна, община Белослав, област Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на предвидените в инвестиционния проект строително монтажни работи /СМР/ на обект: „Обновяване и модернизация на затворническо общежитие в с. Разделна към затвора гр. Варна, с. Разделна, община Белослав, област Варна”. Настоящата обществена поръчка е част от проект „Подобряване на стандартите в затворите и арести чрез ремонтиране на инфраструктурата, за да се осигури зачитане на човешките права”, финансиран от Норвежкия финансов механизъм 2009-2014.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212000, 45113000, 45400000, 45443000, 45321000, 45421000, 45200000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на други сгради
Работи по оформяне на строителната площадка
Довършителни строителни работи
Работи по фасади
Топлоизолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е преустройство и основен ремонт на предвидените в инвестиционния проект строително монтажни работи /СМР/ на обект: „Обновяване и модернизация на затворническо общежитие в с. Разделна към затвора гр. Варна, с. Разделна, община Белослав, област Варна”. Изпълнението на СМР е съгласно одобрен инвестиционен проект и обща количествена сметка. СМР, предвидени в инвестиционния проект, ще се изпълняват частично и са съгласно приложената количествена сметка. Подадените в общата количествена сметка видове и количества работи са фиксирани и задължителни за изпълнение. При изпълнение на СМР следва да се спазват стриктно предписанията на проектантите по отделните части на проекта и изискванията на ПИПСМР.

Прогнозна стойност без ДДС
1208000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възложителят си запазва правото да реализира допълнителна процедура по договаряне без обявление съгласно чл.90, ал.1, т. 9 от ЗОП.

Брой на възможните подновявания

1

Прогнозен график за следващи поръчки в дни

200

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в размер на 12 000,00 (дванадесет хиляди) лева без ДДС; Валидността на гаранцията за участие, в случаите когато тя е банкова гаранция, следва да е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Възложителят има право да поиска удължаване валидността на гаранциите, предоставени от участниците, класирани на първо и второ място, както и участниците, обжалвали решението на Възложителя за избор на изпълнител. Удължаването на гаранциите е за срок, определен от Възложителя, но не повече от 90 (деветдесет) дни след първоначалния срок на валидност. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните избрани от участника форми: - Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на ГДИН: Банка: „Банка ДСК“ ЕАД, клон Столетов ; IBAN: BG83STSA93003369765210; BIC: STSABGSF; - Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка в размер на 5 на сто от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се предоставят в полза на Възложителя и представят под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по следната банковата сметка: Титуляр: Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” Банка: „Банка ДСК“ ЕАД, клон Столетов IBAN: BG 83 STSA 9300 3369 7652 10 BIC: STSABGSF Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предметът на поръчката, за която се представя гаранцията. Ако участникът избере да предостави банкови гаранции, то те трябва бъдат издадени по приложените образци – Образец № 19 и Образец № 20 или да съдържат същите, или по-добри условия за Възложителя. В случай че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка и да бъде авизирана от банка, регистрирана съгласно Закона за кредитните институции, ако същата е издадена от чуждестранна банка. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се определят с договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора се извършват както следва: - Авансово плащане в размер на 20 % от цената на договора в 40-дневен срок след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, представяне на фактура и банкова гаранция в размер на плащането; - До 3 (три) междинни плащания на база на действително изпълнени работи, всяко на стойност не по малко от 20% от цената по договора в 40-дневен срок след подписване на протокол по образец за извършени СМР и предствена оригинална фактура с пропорционално приспаднат аванс. Общият размер на авансово и междинни плащания не може да надхвърля 80% от сумата на договора. - Окончателно плащане в 40 (четиридесет)-дневен срок след приемане на обекта от възложителя и издаване на разрешение за ползване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия. Могат да участват като участници български или чуждестранни Ф или ЮЛ, регистрирани като търговци по см. на ТЗ или по националното си законодателство – за чуждестранни лица, включително и техните обединения. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник:- при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1, букви от «а» до «д», т.2 , т. 3 и т.4, ал.2, т. 2а, т.4 и т.5, ал.5 от ЗОП;- чиято ценова оферта надхвърля посочената в обявлението прогнозна стойност на поръчката /максимално предвидения финансов ресурс/;- и във всички останали случаи ,описани в документацията за участие и в Закона за обществените поръчки, включително и във всички хипотези на чл. 69, ал.1 от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрозрачни плика, както следва: Плик № 1 „Документи за подбор", в който трябва да съдържа следното: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата (по Образец № 1); 2) Представяне на участника (по Образец № 2 ), в което се включва: -посочването на ЕИК по чл. 23 от ЗТР или др. идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата, вкл. електронен; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по Образец № 3); - док-ва за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от трета група, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или еквив. документ; 3) Оригинал или нотариално заверено копие на договора, с който е създадено обединението, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Документът следва да е подписан от лицата в обединението с нотариална заверка на подписите и в него задължително следва да е посочен неговият представляващ; 4) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал), в случаите когато офертата не е подписана от управляващия участника ; 5) Документ за представена гаранция за участие - оригинал на банковата гаранция за участие в процедурата или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6) Док-ва за финансови и технически възможности съгл. раздел ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности и раздел ІІІ.2.3)Технически възможности от настоящото обявление; 7) Декларация за използване на подизпълнители (по Образец № 5) ; 8) Декларация от всеки от подизпълнителите (по Образец № 6); 8) Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП (по Образец № 4); 9) Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по Образец № 14); 10) Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по Образец № 8); 11) Декларация, че не са налице забранителните основания по ЗИФОДРЮПДР ( по Образец № 13); 12) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП ( по Образец № 7); 13) Декларация за оглед на обекта (по Образец № 17); 14) Декларация за конфиденциалност (Образец № 18). Електр. носител на сканираните документи. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят : Техническо предложение - Образец № 15, Образец № 15.1., който включва Организация и методология на изпълнение на дейностите, линеен план график и описание на предвижданите за влагане материали; декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, когато е приложимо. Електр. носител на сканирани документи от Плик 2. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, който съдържа ценовото предложение на участника - Образец № 16, Анализ на цените (Образец № 16.1) и Количествено-стойностните сметки (Образец № 16.2). Образец № 16.1 и № 16.2 се подават и на електронен носител, като файловете са в Excel формат.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка и/или 2. Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. В случай, че участникът избере да използва документите по т. 2, подточка 1, участникът следва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието кандидатът да бъде избран за изпълнител. Наличието на бързо ликвиден финансов ресурс се доказва с оригинален документ, издаден от банкова институция. Достъпът до банков кредитен ресурс се доказва с оригинал на документ, издаден от банка, за която може да бъде проверено съответствието с изискванията за капиталова адекватност, съгласно изискванията на Международно споразумение за капиталови стандарти (Базел II), като в документа изрично следва да се съдържа информация за интернет адрес, на който е публикуван последния заверен годишен отчет на съответната банка. В случай, че кандидатът избере да използва документите по т.2.1., подточка 2, възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Кандидатът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв в размер на 150 000,00 (сто и петдесет хиляди) лева, необходими за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на заявления с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; качество, в което е изпълнявано строителството (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); извършен дял от общия обем работи; кратко описание на дейностите, включени в строителството; списък с подкрепящи документи и др. Списъкът се попълва по приложения образец – Образец № 9; 2. Заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка на строителството, а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи, издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството; или заверени от кандидата копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителствата, включени в списъка по точка 1, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Заверено копие на валиден сертификат за Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват на сертификация аналогичен с предмета на поръчката, а именно строителство; 4. Заверено копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда в строителството или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 5. Декларация - списък на собствена и/или наета и/или на разположение на друго правно основание строителна техника, необходима за изпълнението на обекта, с която разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка (Образец №10); 6. Списък и данни на инженерно - техническия състав, който ще осъществява изпълнението на поръчката, съдържащ: имена; образование и квалификация; специфичен опит; позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка; информация за вида на правоотношението на лицето с кандидата (трудово, гражданско, друго) ( по Образец № 11); 7. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа, съгласно приложения образец на автобиография – Образец № 12.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, самостоятелно или като участник в обединение, участникът следва да е завършил успешно три или повече строителства - ново строителство или основен ремонт и/или реконструкция и/или преустройство на сгради, като поне едното строителство следва да е за основен ремонт и/или реконструкция и/или преустройство на сграда с разгъната застроена площ над 2000 м 2. Участникът следва да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен)/ внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството и система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен) / внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда с обхват предмета на поръчката. 3. Участникът следва да разполага за периода на изпълнение на поръчката с минимум техническо оборудване, строителна техника и механизация /собствени и/или наети/ или на разположение на друго правно основание, включително оборудване за осигуряване на качеството и за изпитване и изследване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: комбиниран багер- 1 бр.; товарен автомобил – 1 бр., стълба Magirus, подвижна платформа или авто-вишка с обхва до 13 м височина- 1 бр., вибратор за бетон- 1 бр., машина за рязане на тухли- 1 бр., миничелен товарач – 1 бр., машина за мазилки- 1 бр., машина за замазки- 1 бр., Фасадно скеле - 600 кв.м. и машина за заваряване на полипропиленови тръби – 1 бр. 4. Екип за изпълнение на строителните дейности от минимум 6 експерта, както следва: - Ръководител на строежа/технически ръководител – 1 (един) бр., висше образование, професионална квалификация инженер или еквивалентно и минимум 5 години общ професионален опит като строителен инженер, да е бил на подобна позиция на поне 2 (два) изпълнени обекта. - Електро–специалист – 1 (един) бр., средно-специално образование „електротехник“ или еквивалентно, с минимум 3 години професионален опит по специалността; - ВиК-специалист – 1 (един) бр., средно-специално образование, специалност – ВиК или еквивалентна с минимум 3 години професионален опит по специалността; - ОВ-специалист- 1 (един) бр., средно-специално образование, специалност – ОВ или еквивалентна с минимум 3 години професионален опит по специалността; - Лице, отговарящо за контрола по качеството с професионален опит минимум 2 (две) години, който е бил на подобна позиция на поне 1 (един) изпълнен обект. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи съответен актуален удостоверителен документ на лицето и другите изискуеми документи, посочени в документацията за участие. - Лице, отговарящо за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) с професионален опит минимум 2 (две) години и да е бил на подобна позиция на поне 1 (един) изпълнен обект.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка - П1; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение - П2; тежест: 30
Показател: Предлагана цена- П3; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589244 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, административната сграда на ГДИН

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, какро и представители на средствата за масово осведомяване и други лица приспазване на установения режим до достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача, посочен в раздел I.1). С оглед съображения за сигурност одобреният инвестиционен проект и подробните технически спецификации по отделните видове инсталации ще бъдат предоставени на потенциалните участници за запознаване и разглеждане на място в Главна дирекция „Изпълнение на наказаанията“ в стая 40 от 13:00 до 16:00 часа всеки работен ден до крайния срок за получаване на документацията. Преди запознаване с документите Кандидатите следва да подпишат декларация за конфиденциалност, предоставена им от Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ