Версия за печат

01467-2014-0015

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

"ЧЕЗ Разпределение България"АД, ул. "Цар Симеон"№330, За: Светлана Илиева, България 1309, София, Тел.: 02 8958909, Факс: 02 8272171

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

Електронен достъп до информация: http://www.cez.bg/bg/za-dostavchitsi/.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Частично осигуряване на процеса по снемане на данните от средствата за търговско измерване, констатиране и отбелязване на технически неизправности и въвеждането им в преносими терминали

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията, обслужвана от "ЧЕЗ Разпределение България" АД
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Частично осигуряване на процеса по снемане на данните от средствата за търговско измерване, констатиране и отбелязване на технически неизправности и въвеждането им в преносими терминали на територията обособени регионални звена /ОРЗ/ София област, Перник, Благоевград, Ловеч, Враца, Видин, София изток, София север и София юг, съгласно условията на обявлението и документацията за участие

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

PPS14-023

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 096 - 168480 от 20.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 14-252 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Първа обособена позиция – „Частично осигуряване на процеса по снемане на данните от средствата за търговско измерване, констатиране и отбелязване на технически неизправности и въвеждането им в преносими терминали за територията на Обособено регионално звено Перник, Обособено регионално звено София –север, Обособено регионално звено Видин“
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2014 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

"Красин"ООД - клон София, Столична община, район „Сердика“, ул. „Малашевска“ № 8, България 1202, София, Тел.: 02 4211111, E-mail: office@krassin.com, Факс: 02 4211111

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 14-257 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Втора обособена позиция – „Частично осигуряване на процеса по снемане на данните от средствата за търговско измерване, констатиране и отбелязване на технически неизправности и въвеждането им в преносими терминали за територията на Обособено регионално звено Благоевград, Обособено регионално звено София –изток, Обособено регионално звено Монтана“;
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2014 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

"МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД, Столична община, район "Триадица", бул. "Витоша" № 146, вх. Б, ет. 5, България 1463, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 029831206

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 14-253 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Трета обособена позиция – „Частично осигуряване на процеса по снемане на данните от средствата за търговско измерване, констатиране и отбелязване на технически неизправности и въвеждането им в преносими терминали за територията на Обособено регионално звено София –юг, Обособено регионално звено Ловеч, Обособено регионално звено Враца, Обособено регионално звено София-Област“
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2014 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

„ВИЙОМ“ ЕООД, гр. София, Столична община, район „Слатина“, ул. „Калиманци“ № 33, бл. 101, вх. В, ап. 41, България 1324, София, Тел.: 02 9275837

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на дейностите по отчитане е 24 /двадесет и четири/ месеца, считано от първият работен ден на първия отчетен период, който ще бъде зададен на терминалите, съгласно т.6.1, ал.(4) от договора. Срокът на настоящия договор може да се удължи с едностранно писмено волеизявление, отправено от Възложителя до Изпълнителя преди изтичането на горепосочения срок, като общият срок на договора не може да надвишава 30 /тридесет/ месеца, считано от първият работен ден на първия отчетен период, който ще бъде зададен на терминалите, съгласно т.6.1, ал.(4) от договора. При осъществяване предмета на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ единични цени за реално отчетени електромери, съгласно Приложение 1, неразделна част от договорa. Общото дължимо месечно възнаграждение се определя по точния брой на реално отчетените електромери. Реално отчетен електромер е електромер, чиито показания са визуализирани на електромера в момента на отчета и непосредствено след това въведени в терминал. Обемът на възложените за отчитане през един период отчетни единици е от 0 (нула) до “n”. Точният брой се определя от Възложителя, на база конкретната необходимост и обявените на клиентите периоди на отчитане и ще бъде зареден на ръчните терминали, съгласно изискванията и указанията от Приложения 2 и 3 към настоящия договор. Точният брой реално отчетени електромери се посочва в отчет, на база данни от клиентската система и My Avis. Отчетът ще включва информация от клиентската система и My Avis до ниво регионално звено и при поискване – до ниво отчетна единица.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ЕЛЕКТРОЛУКС-ТАБАКОВ И СИНОВЕ” ООД 2. „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН – M&BM” ООД 3. „КРАСИН” ООД 4. „ВИЙОМ” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО