Версия за печат

00265-2014-0095

BG-гр. Раднево,: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток" ЕАД, гр. Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - Експерт търговия,, Република България 6260, гр. Раднево,, Тел.: 0417 83305/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски" ет.6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците” – реф. № 020/2014 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: територията на Възложителя: Рудник „Трояново – север“, с. Ковачево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на процедура включва следните дейности: Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико – инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах) и R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум) и вегетологични проби (за работещите при наднормени вибрации); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, биохимия – СГОТ, СГПТ, ГГТП, специфични биомаркери за работещите изложени на въздействието на хим. фактор и цитонамазка (за жените).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
92776.77 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

реф.№ 020/2014 г. - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 611444 от 27.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № МТ-533 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – север“, с. Ковачево, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците
V.1.1) Дата на сключване договора
01.12.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.10.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

5

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Медико-дентален център ОЗОК” ЕООД , гр. София, ЕИК: 201109620, ул.”Атанас Далчев”, м/у блок 93-96, Република България 1113, София, Тел.: 02 495141, Факс: 02 4951354

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 137000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 92776.77 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Медико-дентален център ОЗОК” ЕООД, гр. София; „Медицински център – І Раднево” ЕООД, гр. Раднево; ДКЦ „Ритъм 2010” ООД, гр. Стара Загора; „Полимед” ДЗЗД, гр. Стара Загора; Обединение „Медичек”, гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП