00874-2014-0002
Технически редакции | ||
04.12.2014 15:07 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.12.2014 14:45 ч. : | 03/12/2014 12:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.12.2014 14:45 ч. : | 03/12/2014 12:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.12.2014 15:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-с. Ветрино: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА ВЕТРИНО, ул. "Г. С. Раковски" №24, За: Силвия Петрова - мл. експерт, Р.България 9220, с. Ветрино, Тел.: 05161 8942, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139
Място/места за контакт: ул. "Г. С. Раковски" №24, с. Ветрино, общ. Ветрино, обл. ВарнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vetrino.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vetrino.bg/bg/economic_develobment/ob_por.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на ДЕЙНОСТ №2 - Извършване на функционален анализ в администрацията на общината, ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината, ДЕЙНОСТ №4 - Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията и ДЕЙНОСТ №5 - Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация на Проект: „Оптимизиране на организационната структура и работните процеси в община Ветрино посредством прилагане на Единна методология за функционален анализ в държавната администрация”
Обект на поръчката е УСЛУГА с наименование „Изпълнение на ДЕЙНОСТ №2 - Извършване на функционален анализ в администрацията на общината, ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината, ДЕЙНОСТ №4 - Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията и ДЕЙНОСТ №5 - Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация на Проект: „Оптимизиране на организационната структура и работните процеси в община Ветрино посредством прилагане на Единна методология за функционален анализ в държавната администрация”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна Програма „Административен капацитет“ – ОПАК, Приоритетна ос І „Добро управление”, под-приоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07 съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, по Договор за БФП №13-11-58/11.10.2013г. между Община Ветрино и Управляващия Орган на ОПАК, която обхваща изпълнението на следните дейности: ДЕЙНОСТ №2 - Извършване на функционален анализ в администрацията на общината. ПОД-ДЕЙНОСТ: Извършване на функционален анализ в администрацията на общината чрез прилагане на Единна методология за провеждане на функционален анализ. функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ в държавната администрация на община Ветрино - бр. - 1 Доклад за извършен функционален анализ - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината. ПОД-ДЕЙНОСТ: Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината. Разработване на минимум 1 брой предложение за промени в нормативни, стратегически и други документи; - бр. - 1 Разработване/усъвършенстване на минимум 2 броя документи за управление и развитие (методологии, вътрешни правила, процедури, инструкции, механизми, системи и наръчници). - бр. - 2 Провеждане на изследване на работните процеси - бр. - 1 Анализ на нормативни актове, правилници, методики, процедури - бр. - 1 Изготвени предложения и препоръки за оптимизиране на функциите и организационното структуриране на администрацията - бр. - 1 Изготвени препоръки за подобряване на ефикасността, ефективността и икономичността на организацията - бр. - 1 Изготвена пътна карта за изпълнение на препоръките - бр. - 1 Изготвен доклад за резултатите от дейността. - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №4. - Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията В рамките на тази дейност ще бъдат актуализирани/изготвени вътрешни правила и процедури за работа на общинската администрация, като например: ПОД-ДЕЙНОСТ: Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията Изготвен план за действие - бр. - 1 Актуализация на методики, процедури, нормативни актове - бр. - 1 Усъвършенстване на вътрешни правила - бр. - 1 Въвеждане на механизми за оценка на ефикасността и ефективността на административните структури - бр. - 1 Разработване на индикатори и системи за измерване и управление на изпълнението - бр. - 1 Внедряване на промените в структурата на общинската администрация - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №5 - Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация ПОД-ДЕЙНОСТ: Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация Разработени програма и график за обучение, с цел да се Улесни внедряване на предвидените по предходните дейности №2, №3 и №4 промени за оптимизация на администрацията и на база на които ще се осъществят съответните обучителни курсове/семинари - бр. - 1 Повишаване на компетентността на служителите, чрез Провеждане на обучения - бр. - 2 Проведени обучения за общински служители - мин. бр. служители - 60
71620000, 72316000, 80500000, 80510000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
11
"Ветрино" ДЗЗД, ЕИК 176673242, Зота Б-5, бл.2, вх.В, АП. 200, Р България 1000, София, Тел.: 0887 610553, E-mail: matrixbg@live.com
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект: „Оптимизиране на организационната структура и работните процеси в община Ветрино посредством прилагане на Единна методология за функционален анализ в държавната администрация”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна Програма „Административен капацитет“ – ОПАК, Приоритетна ос І „Добро управление”, под-приоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07 съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, по Договор за БФП №13-11-58/11.10.2013г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.12.2014 г.
1. Вх. № 5300-357/16.04.2014г. подадена в 13:50 часа от участник „Теза” ЕООД,седалище и адрес на управление: гр. София 1784, „Младост 1, бл. 54А; 2. Вх. № 5300-358/16.04.2014г. подадена в 13:57 часа от участник Адвокатско дружество „Попов и партньори”,седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „Цариградско шосе” №139; 3. Вх. № 5300-359/16.04.2014г. подадена в 14:45 часа от участник „Бенчмарк Груп” АД, седалище и адрес на управление:гр. София 1407, ул. Вискяр планина” №19; 4.Вх. № 5300-361/17.04.2014г.подадена в 13:27 часа от участник „Дунавски център за обучения и развитие”, седалище и адрес на управление: гр. Свищов 5250, ул. „Кирил Д. Аврамов” №9; 5. Вх. № 5300-363/17.04.2014г.подадена в 15:35 часа от участник Ветрино ДЗЗД, седалище и адрес на управление: гр. София, Зона Б-5, бл. 2, вх.В, ап. 200; 6. Вх. № 5300-364/17.04.2014г.подадена в 15:39 часа от участник „Ф-Строй Груп” ЕООД, седалище и адрес на управление: гр. София 1784, ж.к. Младост 1, бул. „Йерусалим”, бл. 51 партер; 7. Вх. № 5300-365/17.04.2014г.подадена в 15:41часа от участник „Глобал Адвайзърс” АД, седалище и адрес на управление:гр. София 1000, ул. „Леге” №15, ет.3; 8. Вх. № 5300-366/17.04.2014г..подадена в 15:45 от участник Агенция Стратегма” ООД, седалище и адрес на управление:гр. София 1202, „Г. Раковски” №18; 9. Вх. № 5300-367/17.04.2014г.подадена в 15:47 от участник „Рила Консулт” ЕООД, седалище и адрес на управление: гр. София 1421, бул. „Черни връх 59А- партер; 10. Вх. № 5300-368/17.04.2014г.подадена в 15:49 от участник „Динамик Салюшънс” ЕООД, седалище и адрес на управление:гр. Шумен, ул. „Съединение” №109, ет. 4, офис №8; 11. Вх. № 5300-369/17.04.2014г.,подадена в 15:51 от участник „Ла Фит” ООД, седалище и адрес на управление:гр. София 1124, ул. „Иван Асен ІІ” №1, вх. 3.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г