Версия за печат

00874-2014-0002

BG-с. Ветрино: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ВЕТРИНО, ул. "Г. С. Раковски" №24, За: Силвия Петрова - мл. експерт, Р.България 9220, с. Ветрино, Тел.: 05161 8942, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139

Място/места за контакт: ул. "Г. С. Раковски" №24, с. Ветрино, общ. Ветрино, обл. Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vetrino.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vetrino.bg/bg/economic_develobment/ob_por.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на ДЕЙНОСТ №2 - Извършване на функционален анализ в администрацията на общината, ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината, ДЕЙНОСТ №4 - Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията и ДЕЙНОСТ №5 - Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация на Проект: „Оптимизиране на организационната структура и работните процеси в община Ветрино посредством прилагане на Единна методология за функционален анализ в държавната администрация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: ОБЩИНА ВЕТРИНО, с. Ветрино
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на поръчката е УСЛУГА с наименование „Изпълнение на ДЕЙНОСТ №2 - Извършване на функционален анализ в администрацията на общината, ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината, ДЕЙНОСТ №4 - Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията и ДЕЙНОСТ №5 - Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация на Проект: „Оптимизиране на организационната структура и работните процеси в община Ветрино посредством прилагане на Единна методология за функционален анализ в държавната администрация”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна Програма „Административен капацитет“ – ОПАК, Приоритетна ос І „Добро управление”, под-приоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07 съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, по Договор за БФП №13-11-58/11.10.2013г. между Община Ветрино и Управляващия Орган на ОПАК, която обхваща изпълнението на следните дейности: ДЕЙНОСТ №2 - Извършване на функционален анализ в администрацията на общината. ПОД-ДЕЙНОСТ: Извършване на функционален анализ в администрацията на общината чрез прилагане на Единна методология за провеждане на функционален анализ. функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ в държавната администрация на община Ветрино - бр. - 1 Доклад за извършен функционален анализ - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината. ПОД-ДЕЙНОСТ: Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината. Разработване на минимум 1 брой предложение за промени в нормативни, стратегически и други документи; - бр. - 1 Разработване/усъвършенстване на минимум 2 броя документи за управление и развитие (методологии, вътрешни правила, процедури, инструкции, механизми, системи и наръчници). - бр. - 2 Провеждане на изследване на работните процеси - бр. - 1 Анализ на нормативни актове, правилници, методики, процедури - бр. - 1 Изготвени предложения и препоръки за оптимизиране на функциите и организационното структуриране на администрацията - бр. - 1 Изготвени препоръки за подобряване на ефикасността, ефективността и икономичността на организацията - бр. - 1 Изготвена пътна карта за изпълнение на препоръките - бр. - 1 Изготвен доклад за резултатите от дейността. - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №4. - Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията В рамките на тази дейност ще бъдат актуализирани/изготвени вътрешни правила и процедури за работа на общинската администрация, като например: ПОД-ДЕЙНОСТ: Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията Изготвен план за действие - бр. - 1 Актуализация на методики, процедури, нормативни актове - бр. - 1 Усъвършенстване на вътрешни правила - бр. - 1 Въвеждане на механизми за оценка на ефикасността и ефективността на административните структури - бр. - 1 Разработване на индикатори и системи за измерване и управление на изпълнението - бр. - 1 Внедряване на промените в структурата на общинската администрация - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №5 - Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация ПОД-ДЕЙНОСТ: Провеждане на съпътстващи обучения за общинската администрация Разработени програма и график за обучение, с цел да се Улесни внедряване на предвидените по предходните дейности №2, №3 и №4 промени за оптимизация на администрацията и на база на които ще се осъществят съответните обучителни курсове/семинари - бр. - 1 Повишаване на компетентността на служителите, чрез Провеждане на обучения - бр. - 2 Проведени обучения за общински служители - мин. бр. служители - 60

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000, 72316000, 80500000, 80510000

Описание:

Услуги, свързани с анализи
Услуги по анализ на данни
Услуги по обучение
Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
56800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 593184 от 20.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 133 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на ДЕЙНОСТ №2 - Извършване на функционален анализ в администрацията на общината, ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси в общината, ДЕЙНОСТ №4 - Актуализиране на нормативни и стратегически документи, оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в администрацията и ДЕЙНОСТ №5 - Провеждане на съпътстващи обучения за общинск
V.1) Дата на сключване договора
26.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ветрино" ДЗЗД, ЕИК 176673242, Зота Б-5, бл.2, вх.В, АП. 200, Р България 1000, София, Тел.: 0887 610553, E-mail: matrixbg@live.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 57333.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: „Оптимизиране на организационната структура и работните процеси в община Ветрино посредством прилагане на Единна методология за функционален анализ в държавната администрация”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна Програма „Административен капацитет“ – ОПАК, Приоритетна ос І „Добро управление”, под-приоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07 съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, по Договор за БФП №13-11-58/11.10.2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Вх. № 5300-357/16.04.2014г. подадена в 13:50 часа от участник „Теза” ЕООД,седалище и адрес на управление: гр. София 1784, „Младост 1, бл. 54А; 2. Вх. № 5300-358/16.04.2014г. подадена в 13:57 часа от участник Адвокатско дружество „Попов и партньори”,седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „Цариградско шосе” №139; 3. Вх. № 5300-359/16.04.2014г. подадена в 14:45 часа от участник „Бенчмарк Груп” АД, седалище и адрес на управление:гр. София 1407, ул. Вискяр планина” №19; 4.Вх. № 5300-361/17.04.2014г.подадена в 13:27 часа от участник „Дунавски център за обучения и развитие”, седалище и адрес на управление: гр. Свищов 5250, ул. „Кирил Д. Аврамов” №9; 5. Вх. № 5300-363/17.04.2014г.подадена в 15:35 часа от участник Ветрино ДЗЗД, седалище и адрес на управление: гр. София, Зона Б-5, бл. 2, вх.В, ап. 200; 6. Вх. № 5300-364/17.04.2014г.подадена в 15:39 часа от участник „Ф-Строй Груп” ЕООД, седалище и адрес на управление: гр. София 1784, ж.к. Младост 1, бул. „Йерусалим”, бл. 51 партер; 7. Вх. № 5300-365/17.04.2014г.подадена в 15:41часа от участник „Глобал Адвайзърс” АД, седалище и адрес на управление:гр. София 1000, ул. „Леге” №15, ет.3; 8. Вх. № 5300-366/17.04.2014г..подадена в 15:45 от участник Агенция Стратегма” ООД, седалище и адрес на управление:гр. София 1202, „Г. Раковски” №18; 9. Вх. № 5300-367/17.04.2014г.подадена в 15:47 от участник „Рила Консулт” ЕООД, седалище и адрес на управление: гр. София 1421, бул. „Черни връх 59А- партер; 10. Вх. № 5300-368/17.04.2014г.подадена в 15:49 от участник „Динамик Салюшънс” ЕООД, седалище и адрес на управление:гр. Шумен, ул. „Съединение” №109, ет. 4, офис №8; 11. Вх. № 5300-369/17.04.2014г.,подадена в 15:51 от участник „Ла Фит” ООД, седалище и адрес на управление:гр. София 1124, ул. „Иван Асен ІІ” №1, вх. 3.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор