Версия за печат

00112-2014-0012

BG-Белово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БЕЛОВО, България, гр. Белово, ул. "Орфей" № 4А, За: Ненка Тодорова, България 4470, Белово, Тел.: 03581 2773, Факс: 03581 2770

Място/места за контакт: Ненка Тодорова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.belovo.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://belovo.eu/index.php/obshtestveni-poruchki-profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на строителни работи по инвестиционен проект „Реконструкция и подмяна на вътрешна водопроводна мрежа – гр. Белово – I и II етап“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Белово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата поръчка е във връзка с избор на изпълнител за извършване на строителни работи по инвестиционен проект „Реконструкция и подмяна на вътрешна водопроводна мрежа – гр. Белово – I и II етап.".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избор на изпълнител за извършване на целия обем от строителни работи по инвестиционен проект „Реконструкция и подмяна на вътрешна водопроводна мрежа – гр. Белово – I и II етап

Прогнозна стойност без ДДС
1264417.63 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя на стойност 12 600,00 лв.; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата стойност на договора.Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Оригиналната банкова Гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума трябва да се включи в предложението. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по сметка на Община Белово посочена в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира със средства от Държавния бюджет чрез Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) и съфинансиране от Община Белово. Плащането ще се извършва съгласно проекта на договор. Възлагането стартира с възлагателно писмо след осигуряване на финансиране. Допустимо ще бъде и поетапно изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участие в обществената поръчка могат да вземат всички местни и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, които отговарят на предварително обявените условия в настоящото обявление и документацията. Възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице в случай че участникът е обединение. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и/или ал. 2, т. 1, 4 и 5 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Съгласно чл. 56 от ЗОП, всяка оферта следва да съдържа: a) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; b) Оферта; c) Споразумение за създаване на обединение /ако е приложимо/; d) Пълномощно/и от всички участници в обединението, с което упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението, когато лицето не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението /ако е приложимо/; e) Административни сведения; f) Представяне на участника, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, вкл. и Декларация за регистрация по Закона за търговския регистър /когато е приложимо/; g) Декларация за задължаване за спазване условията на процедурата; h) Декларация за запознаване с всички обстоятелства, условия и документацията за участие в обществената поръчка; i) Документ за внесена Гаранция за участие - парична сума (копие на платежен документ) или банкова гаранция (оригинал); j) Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и ал.2 т.1,т.4,т.5 от ЗОП /Съгласно чл.47 ал.3 от ЗОП при наличието на обстоятелствата по чл.47 ал.2 т.1,т.4,т.5 от ЗОП Възложителят предвижда отстраняване на участника от процедурата./ k) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие (ако участникът предвижда подизпълнители); l) Декларация за съгласие за участие на подизпълнител в обществената поръчка; m) Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на труда, вкл. минимална цена на труда; n) Декларация по чл.56, ал.1, т. 12 от ЗОП, че се приемат условията в проекта на договора; o) Декларация по чл.56, ал1, т.6 от ЗОП; p) Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: списък на строителството което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата заедно с изискуемите приложения съгласно документацията Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за четвърта група и втора категория. Списък декларация на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация и опита на екипа; Сертификат за внедрена система за управление на качеството съобразно ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката с обхват сходен с предмета на поръчката или доказателства за въведени еквивалентни мерки; Справка - декларация за наличието на основно оборудване, транспортни средства и механизация Доказателства за икономическо и финансово състояние: Доказателства за наличието на финансов ресурс от 200 000 (двеста хиляди лв.) Техническо и ценово предложение, с посочените в документацията приложения.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците могат да доказват изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет за 2013 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: наличие на финансов ресурс от 200 000 лв. /двеста хиляди лева/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Документи, с които изискването се доказва: Сертификат за внедрена система за управление на качеството съобразно ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката - заверено копие; Сертификат за внедрена система за управление на околната среда съобразно ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката. - заверено копие; b)Документи, с които изискването се доказва: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за четвърта група и втора категория. c)Поставените изисквания следва да бъдат доказани с представяне на декларация съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, pридружена от: Професионални автобиографии. d)Списък на строителството което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с: 1) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или 2) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; Удостоверенията следва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или e) Справка декларация за наличието на основно оборудване
Минимални изисквания: a) Участникът следва да разполага с внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съобразно ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката b) Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за съответната група и категория на строежите / четвърта група, трета и четвърта категория /. c)Участникът трябва да разполага с квалифициран екип за изпълнение на поръчката:1)Ръководител на обект: придобита образователно-квалификационна степен „Магистър“, по специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентна с професионална квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна. Професионален опит:Специфичен професионален опит: опит като ръководител на строеж на минимум два строежа с предмет сходен с предмета на поръчката. Общ професионален опит: -Трудов стаж като строителен инженер, по специалността „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентна – минимум 5 години. 2) Технически ръководител: Образователни изисквания: лице получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника".Професионален опит: Общ професионален опит: Трудов стаж по специалността за която е представена диплома за завършено образование съобразно горните изисквания - минимум 3 години; 3) Отговорник по контрола на качеството: - Лице, което отговаря на изискванията на чл. 15, ал. 1, т. 4, буква „б“ от Закон за камарата на строителите, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. Професионален опит – минимум 3 години като лице осъществяващо дейност по: контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или сходна; 4) Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи - правоспособно лице с квалификация, професионален опит и техническа компетентност в областта на проектирането, строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР, доказани съответно с диплома, лицензи, удостоверения и др. Професионален опит: - най-малко 2 години професионален опит, в областта на приложното поле на Закон за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за Условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд d)строителство през последните пет години сходно с предмета на поръчката; e)Участникът трябва да разполага с минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация- съобразно документацията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Срок за изпълнение - П1 100 точки ; тежест: 10
Показател: 2. Техническо предложение -П2- 100 точки. Състои се от два подпоказателя -Технологична последователност на строителните процеси- 60 т.и Качество на строителните и монтажните работи-40 т. ; тежест: 40
Показател: 3. Ценово предложение - ПЗ 100 точки; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място и ще я предостави на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Ако участник иска да получи документацията за участие и на хартия заплаща сумата от 24.00 лв. с ДДС. Стойността на документацията се внася в касата на Община Белово или се превежда по следната банкова сметка на Община Белово: IBAN: ………………………………… BIС: ………………………………..… Банка: …………………………………

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.01.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Белово, ул. "Орфей" 4А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ