Версия за печат

00145-2014-0259

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121082521

Национален осигурителен институт, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64, За: Хрисияна Шишкова, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261459, E-mail: Hrisiana.Shiskova@nssi.bg, Факс: 02 9261424

Място/места за контакт: Национален осигурителен институт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=220&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29%2D2014%2D1033&RecSrc=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29%2D2014%2D1033.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Централно управление и териториалните поделения на Националния осигурителен институт

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централно управление, Териториалните поделения, филиали и офиси на НОИ по Приложение 1 към Техническите спецификации
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът включва предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Централно управление, териториалните поделения, филиали и офиси на Националния осигурителен институт и обхваща универсална пощенска услуга съгласно чл.34 от ЗПУ и неуниверсалните пощенски услуги “Известие за доставяне”, “Наложен платеж”, “Пощенски парични преводи” и “Доставка на адреса на получателя”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64112000

Описание:

Пощенски услуги, свързани с писма

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно пълно описание на предмета на обществената поръчка и техническите спецификации

Стойност, без да се включва ДДС
2400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 20000 (двадесет хиляди) лева без ДДС; Гаранцията за участие може да бъде преведена по сметка на Централно управление на НОИ – БНБ; BIC BNBGBGSD; IBAN BG89 BNBG 9661 3100 1715 01 (в платежното нареждане задължително се посочва основанието за внасяне, предмета на поръчката, за която се внася). Гаранцията за участие може да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция (в оригинал) за същата сума. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертите – минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, представена под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума по сметка на ЦУ на НОИ, която се освобождава съгласно проекта на договора. Банковата гаранция следва да дава възможност на Възложителя да реализира правата си по същата само въз основа на свое едностранно волеизявление, независимо от претенции на трети лица и без да са необходими други доказателства, относно неизпълнение на договорно или друго задължение от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника или от изрично упълномощен негов представител - оригинал.2. Административни сведения за участника (Обр. № 1 към документацията) – оригинал. *** Когато участникът в процедурата е обединение, образецът се попълва за обединението (не и за отделните членове в него) и се подписва от лицето, което е упълномощено затова съгласно споразумението.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (съответен документ, съдържащ се в нея) и/или да представлява участника в процедурата. 4. Представяне на участника:4.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – свободен текст, в оригинал;4.2. Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Обр.№2 към документ.-оригинал.Наличието на обстоятелство по чл. 47, ал. 1 и ал. 5, както и ал. 2, т. 1, т. 2 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване на участника.*** Декл. се попълва от представляващите участника. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декл. се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, деклар., която е представена на чужд език се представя и в официален превод на български език. В случай, че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, деклар. се попълва в съответствие с чл. 47, ал. 8 от ЗОП.5. Декл. за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Обр.№ 3 към документацията)-оригинал. В случай, че участникът ще използва подизпълнители, то подизпълнителят трябва да представи и Декл. – оригинал (Обр. № 4 към документацията), че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката. В случай, че участникът ще използва подизпълнители, към офертата си той представя и Декл. – оригинал (Обр. № 5 към документацията) от подизпълнителя/лите за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.6. При участници обединения – копие на договор за обединение, а когато в дог.не е посочено лицето,което представлява уч. в обединението-и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия.В договора/споразумението се посочва разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението и посочване на лицата, чрез които обединението ще доказва съответствието си с критериите за подбор – оригинал или копие. Декл. от членовете на обединението (Обр. № 6 към документацията) – оригинал. Участниците в обединението представят също и документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП.7. Декл. за срока на валидност на офертата – минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите (Обр. № 7 към документ.) - оригинал. Срокът на валидност на офертите на класираните участници може да бъде удължен по искане на Възложителя до момента на сключване на договора за обществена поръчка (чл. 58, ал. 3 от ЗОП).8. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – (Обр. № 8 към документ.) – оригинал. Продължава в Раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, на обща стойност не по-малко от 900 000 лв. (деветстотин хиляди лева). Списъкът следва да съдържа посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга (удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата). Доказателствата да бъдат издадени след изпълнение на съответната услуга. Под “сходни” да се разбира: Услуги от обхвата на УПУ по списъка на чл.32, чл.38,т.2 от ЗПУ и §1 т.1,2,4,5,6 от Допълнителни разпоредби на ЗПУ. Забележка: „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й. *** Когато участникът в процедурата е обединение, списъкът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минималното изискване за технически възможности и квалификация на участника. 2. Заверено копие от валидна към крайния срок за получаване на офертите индивидуална лицензия за универсална пощенска услуга съгласно чл. 39 от ЗПУ или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз. 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация за извършване на неуниверсални пощенски услуги съгласно чл.59 от ЗПУ или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз. 4. Заверено копие от валидна към крайния срок за получаване на офертите индивидуална лицензия за извършване на услугата пощенски парични преводи съгласно чл.39 т.3 от ЗПУ или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз. 5. Декларация, че участникът има развита мрежа, включваща всички областни градове и населени места на територията на Република България, в които са позиционирани Централно управление, териториалните поделения на НОИ, техните филиали и офиси, съгласно Приложение № 1към техническите спецификации или да има сключен договор за достъп до пощенската мрежа на пощенския оператор със задължение да предоставя универсалната пощенска услуга по смисъла на чл.23 от ЗПУ – оригинал. Към декларацията да се приложи заверено копие на сключен договор за достъп до пощенската мрежа на задължения пощенски оператор със задължение да предоставя универсалната пощенска услуга по смисъла на чл.23 от ЗПУ. 6. Списък на пощенските служби на оператора на територията на страната с посочен точен адрес, телефон, факс, е-mail и лице за контакт, което ще отговаря за изпълнението на услугата - оригинал. 7. Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 (или еквивалентен), издаден на името на участника, за услугите от обхвата на универсалната пощенска услуга и неуниверсалните пощенски услуги,включени в предмета на поръчката. Забележка: Ако сертификатът е на чужд език, следва да бъде представен заверен превод. 8. Декларация, че участникът разполага с необходимия ресурс за обработка на целия тегловен диапазон на пощенските пратки - оригинал. 9. Декларация за наличието на трансп.средства, с които участн.да изпълнява поръчката, удостоверено с декларация и талони (собствени или лизинг).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Наличие на минимум 1 (едно) доказателство за извършената услуга (един брой удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата), сходна с предмета на поръчката, на обща стойност не по-малко от 900 000 лв. (деветстотин хиляди лева) без ДДС. 2.Наличие на индивидуална лицензия за универсална пощенска услуга съгласно чл. 39 от ЗПУ или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз. 3.Наличие на удостоверение за регистрация за извършване на неуниверсални пощенски услуги съгласно чл.59 от ЗПУ или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз. 4.Наличие на индивидуална лицензия за извършване на услугата пощенски парични преводи съгласно чл.39 т.3 от ЗПУ или съответен валиден към крайния срок за получаване на офертите еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз. 5.Наличие на развита мрежа, включваща всички областни градове и населени места на територията на Република България, в които са позиционирани Централно управление на НОИ, териториалните поделения на НОИ, техните филиали и офиси, съгласно Приложение № 1към техническите спецификации или да има сключен договор за достъп до пощенската мрежа на пощенския оператор със задължение да предоставя универсалната пощенска услуга по смисъла на чл.23 от ЗПУ. 6.Наличие на Списък на пощенските служби на оператора на територията на страната с посочен точен адрес, телефон, факс, е-mail и лице за контакт, което ще отговаря за изпълнението на услугата. 7.Участникът да е сертифициран за съответствието със стандарти за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент). 8.Участникът да разполага с необходимия ресурс за обработка на целия тегловен диапазон на пощенските пратки. 9.Участникът да разполага с най-малко 130 (сто и тридесет) броя транспортни средства, с които да изпълнява поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обща единична цена на предложението за услугите от обхвата на универсалната пощенска услуга; тежест: 45
Показател: Единична цена за тегло от 51 до 100 грама и за услуга «Препоръка» за вътрешни кореспондентски пратки, малки пакети и печатни произведения; («без предимство» и «с предимство») ; тежест: 20
Показател: Единична цена за тегло от 251 до 500 гр. и за услуга «Препоръка» за международни кореспондентски пратки («без предимство» и «с предимство»); тежест: 5
Показател: Единична цена за услуга «Обявена стойност» за вътрешни кореспондентски пратки, малки пакети и печатни произведения («без предимство» и «с предимство») ; тежест: 5
Показател: Единична цена за услуга «Известие за доставяне» за вътрешни кореспондентски пратки, малки пакети и печатни произведения; («без предимство» и «с предимство») ; тежест: 15
Показател: Единична цена за услуга «Известие за доставяне» за международни кореспондентски пратки, («без предимство» и «с предимство») ; тежест: 5
Показател: Единична цена за услуга «Наложен платеж» за вътрешни кореспондентски пратки, малки пакети и печатни произведения („без предимство” и „с предимство”) ; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на НОИ - бул. "Александър Стамболийски" № 62-64

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.63, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1. 9.Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, че е запознат с проекта на договора и приема клаузите в него – оригинал (Образец № 9 към документацията). При непредставяне на декларацията към офертата или при изразено несъгласие с клаузи от проекта на договора и/или предложения за промени в проекта на договор, който е част от документацията за участие, участникът се предлага за отстраняване от процедурата. 10. Заверено копие от документ за внесена гаранция за участие в размер на 20 000 (двадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да бъде преведена по сметка на Централно управление на НОИ – БНБ; BIC BNBGBGSD; IBAN BG89 BNBG 9661 3100 1715 01 (в платежното нареждане задължително се посочва основанието за внасяне, предмета на поръчката, за която се внася). Гаранцията за участие може да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция (в оригинал) за същата сума. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертите – минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. 11. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – (Образец № 10 към документацията) – оригинал – по преценка на участника. Забележка: Съгласно чл. 33, ал. 4 от ЗОП, при подаване на офертата участникът може да посочи коя част от нея има конфиденциален характер и да изисква от Възложителя да не я разкрива. Ако участник не желае да се възползва от предоставената му правна възможност декларацията не се попълва и не се представя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ