Версия за печат

00983-2014-0013

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, За: И.Кондова-Кръстева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: гр.Варна, ул."Марин Дринов" № 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали, апарати, оборудване и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по дентална медицина при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна, бул."Цар Освободител" №84 - ФДМ
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основната цел на доставката на денталните материали, апарати, оборудване и инструменти предмет на обществената поръчка, наричани за краткост в документацията за участие "стоки" е осигуряване на качествено, в срок и в съответствие с договорните изисквания обучение през учебната 2014/2015 год. на Факултета по дентална медицина – Варна. Поръчката включва периодични доставки на стоките, предварително заявени и конкретизирани по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества. Доставките по обособени позиции №№ 22,23 и 24 са еднократни. Предметът на обществената поръчката обхваща следните 24 /двадесет и четири/ обособени позиции: 1. Изкуствени челюсти; 2. Дезинфектанти; 3. Материали за зъбна обтурация; 4. Дребен ендодонтски инструментариум (ендодонтски материали и инструменти); 5. Акрилни полимери в първични форми (пластмаси); 6. Силикони в първични форми (отпечатъчни материали); 7. Материали и консумативи за зъбна профилактика; 8. Зъболекарски консумативи (полирни материали); 9. Продукти за протези и ребазация; 10. Зъболекарски инструменти ( зъботехнически инструменти); 11. Игли с медицинска употреба; 12. Дребен инструментариум за вземане на зъбни отпечатъци; 13. Зъболекарски борчета (турбинни пилители); 14. Ротационен и абразивен инструментариум (пилители за прав и обратен наконечник); 15. Зъбна рентгенова фотография; 16. Ортодонтски устройства; 17. Принадлежности за хирургични шевове; 18. Дентални материали и консумативи 19. Хирургични инструменти; 20. Смазочни вещества; 21. Дентално оборудване и имплантни системи; 22. Дентални апарати 23. Зъботехнически апарати (основно оборудване); 24. Зъботехнически апарати (помощно оборудване).

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33130000, 24542000, 24455000, 24951100

Описание:

Медицинско оборудване
Зъболекарски и тясно специализирани инструменти и апарати
Акрилни полимери в първични форми
Дезинфектанти
Смазочни вещества

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 124 - 220418 от 02.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДДП-40 / Обособена позиция №: 15 / Заглавие на обособената позиция: № 15 Зъбна рентгенова фотография
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ "АЛБА ТМ-Александър Ацев" ЕИК 040446124, ж.к."Банишора" бл.69, вх.Б, ет.4, ап.35, Република България 1000, Варна, Тел.: 02 9314719, E-mail: carestream_albatm@abv.bg, Факс: 02 9315434

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 13687.9 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Интернет адрес/и:

URL: http://www.mu-varna.bg/.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕТ “АЛБА ТМ – Александър Ацев” ЕИК 040446124, гр.София 1233, ж.к. «Банишора» бл.69, вх.Б, ет.4, ап.35, представлявана от Александър Благоев Ацев - управител.