Версия за печат

00270-2014-0015

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. "Княз Александър Дондуков" № 1, За: Ирина Ангелова, Р. България 1594, София, Тел.: 003592 9402382, E-mail: i.angelova@government.bg, Факс: 003592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на семинари и работни срещи по Оперативна програма „Техническа помощ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

При изпълнение на поръчката Изпълнителят трябва да извърши следните дейности и да постигне следните резултати: Организирани и проведени общо 5 броя семинари и работни срещи от които 3 бр. за служителите на УО на ОПТП и 2 бр. за УО съвместно с бенефициенти по програмата. *Посоченият брой събития е индикативен. Възложителят си запазва правото да възложи по-малък брой събития в случай на отпаднала необходимост. Изисквания към организацията на събитията: 1. Организирани и проведени 3 бр. семинари/работни срещи за служителите на УО на ОПТП: • място на провеждане: извън гр. София. Хотели, установени в населени места или курорти; • брой събития: 3 бр.; • брой участници на събитие: до 20 човека; • продължителност на събитие: 2 дни (1 нощувка); • настаняване: единично настаняване на участниците в хотели категория най-малко четири звезди; • осигурена зала и стандартно оборудване (екран, мултимедия, лаптоп, флип чарт, връзка с интернет); банер с многоцветно изображение на винил и стойка за закрепване с основа 70 см. и височина до 2 м.; • индивидуални табели за участниците в събитията – тип пирамидка, формат в сгънат вид А5 или 10 х 21 см, цветност 4+0 на 260 г. едностранно хромов картон (в случай на необходимост); • информационни и презентационни материали (в случай на необходимост)- материалите се окомплектоват в папки с размер А4 съдържащи програма, химикал и поне 3листа А4 за водене на записки ; • храна: 1 закуска, 2 обяда и 1 вечеря; • 2 бр. кафе паузи на събитие (кафе-паузите следва да включват: минерална вода, чай, кафе, мляко/сметана, сладки и соленки); • осигурена вода за участниците в залата; • осигуряване на транспорт за участниците. 2. Организирани и проведени 2 бр. съвместни работни срещи на УО и бенефициентите по програмата: • място на провеждане: извън гр. София. Хотели, установени в населени места или курорти; • брой работни срещи: 2 бр.; • брой участници на събитие: до 40 човека; • продължителност на събитие: 3 дни (2 нощувки); • настаняване: единично настаняване на участниците в хотели категория най-малко четири звезди; • осигурена зала и стандартно оборудване (екран, мултимедия, лаптоп, флип чарт, връзка с интернет); банер с многоцветно изображение на винил и стойка за закрепване с основа 70 см. и височина до 2 м.; • индивидуални табели за участниците в събитията – тип пирамидка, формат в сгънат вид А5 или 10 х 21 см, цветност 4+0 на 260 г. едностранно хромов картон (в случай на необходимост); • информационни и презентационни материали (в случай на необходимост)- материалите се окомплектоват в папки с размер А4 съдържащи програма, химикал и поне 3листа А4 за водене на записки; • храна: 2 закуски, 3 обяда и 2 вечери; • 4 бр. кафе паузи на събитие (кафе-паузите следва да включват: минерална вода, чай, кафе, мляко/сметана, сладки и соленки); • осигурена вода за участниците в залата; • осигуряване на транспорт за участниците. По време на събитията Изпълнителят трябва да осигури присъствие на свои представители, които да следят за нормалното и безпрепятствено провеждане на събитието, регистрирацията на участниците и заснемане на работният процес в залата. Снимките трябва да отразяват моменти от проведените обучения - залата с участниците, президиума, както и изпълнението на мерките за информираност и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 39294100

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Информационни и промоционални продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39390 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател: “Цена за цялостно организиране и провеждане на едно събитие предназначено за служителите на УО на ОПТП (за до 20 човека с 1 нощувка) ; тежест: 30
Показател: Показател: “Цена за цялостно организиране и провеждане на едно съвместно събитие предназначено за служителите на УО на ОПТП и бенефициентите (за до 40 човека с 2 нощувки);; тежест: 30
Показател: Показател: “Категоризация на хотелите”. За предложени хотели, които са само 4 звезди участникът получава 20 т. За предложени хотели, които са 4 и 5 звезди участникът получава 30 т.За предложени хотели само 5 звезди участникът получава 40 т.; ; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 606100 от 30.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История МС-129 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Организиране и провеждане на семинари и работни срещи по Оперативна програма „Техническа помощ“
V.1) Дата на сключване договора
24.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Меркурий-97“ ЕООД с БУЛСТАТ/ЕИК 121295074, ж.к. Люлин, бл.562, вх.1, ет.8, ап. 29, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 03592 8310187, Факс: 03592 9311461

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50083.84 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39390 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „СИЕЛА НОРМА“ АД; 2. „Майс България“ ЕООД; 3. „Елит Травел Интернешънъл“ ООД; 4. „Ивент Дизайн“ ООД; 5. „Меркурий-97“ ЕООД; 6. „ЕКСПО ВИЖЪН БГ“ ЕООД; 7. Обединение „НЮ-ДЕЛ“; 8. Прима – Продуцентска, Рекламна, Информационна и Медийна Агенция“ АД; 9. „БенчМарк Груп“ АД; 10. Фондация „ПРАВО И ИНТЕРНЕТ“; 11. „Агенция Про Уей“ ЕООД; 12. „Теза“ ЕООД; 13. Фондация „Общество на познанието“.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор