00270-2014-0015
Технически редакции | ||
28.11.2014 16:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.11.2014 16:53 ч. : | 28/11/2014 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.11.2014 16:53 ч. : | 28/11/2014 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.11.2014 16:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.02.2016 11:26 ч. : | 129 | служебно вписване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерски съвет, бул. "Княз Александър Дондуков" № 1, За: Ирина Ангелова, Р. България 1594, София, Тел.: 003592 9402382, E-mail: i.angelova@government.bg, Факс: 003592 9402177
Място/места за контакт: Дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.government.bg.
Друг: Министерски съвет
Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Организиране и провеждане на семинари и работни срещи по Оперативна програма „Техническа помощ“
При изпълнение на поръчката Изпълнителят трябва да извърши следните дейности и да постигне следните резултати: Организирани и проведени общо 5 броя семинари и работни срещи от които 3 бр. за служителите на УО на ОПТП и 2 бр. за УО съвместно с бенефициенти по програмата. *Посоченият брой събития е индикативен. Възложителят си запазва правото да възложи по-малък брой събития в случай на отпаднала необходимост. Изисквания към организацията на събитията: 1. Организирани и проведени 3 бр. семинари/работни срещи за служителите на УО на ОПТП: • място на провеждане: извън гр. София. Хотели, установени в населени места или курорти; • брой събития: 3 бр.; • брой участници на събитие: до 20 човека; • продължителност на събитие: 2 дни (1 нощувка); • настаняване: единично настаняване на участниците в хотели категория най-малко четири звезди; • осигурена зала и стандартно оборудване (екран, мултимедия, лаптоп, флип чарт, връзка с интернет); банер с многоцветно изображение на винил и стойка за закрепване с основа 70 см. и височина до 2 м.; • индивидуални табели за участниците в събитията – тип пирамидка, формат в сгънат вид А5 или 10 х 21 см, цветност 4+0 на 260 г. едностранно хромов картон (в случай на необходимост); • информационни и презентационни материали (в случай на необходимост)- материалите се окомплектоват в папки с размер А4 съдържащи програма, химикал и поне 3листа А4 за водене на записки ; • храна: 1 закуска, 2 обяда и 1 вечеря; • 2 бр. кафе паузи на събитие (кафе-паузите следва да включват: минерална вода, чай, кафе, мляко/сметана, сладки и соленки); • осигурена вода за участниците в залата; • осигуряване на транспорт за участниците. 2. Организирани и проведени 2 бр. съвместни работни срещи на УО и бенефициентите по програмата: • място на провеждане: извън гр. София. Хотели, установени в населени места или курорти; • брой работни срещи: 2 бр.; • брой участници на събитие: до 40 човека; • продължителност на събитие: 3 дни (2 нощувки); • настаняване: единично настаняване на участниците в хотели категория най-малко четири звезди; • осигурена зала и стандартно оборудване (екран, мултимедия, лаптоп, флип чарт, връзка с интернет); банер с многоцветно изображение на винил и стойка за закрепване с основа 70 см. и височина до 2 м.; • индивидуални табели за участниците в събитията – тип пирамидка, формат в сгънат вид А5 или 10 х 21 см, цветност 4+0 на 260 г. едностранно хромов картон (в случай на необходимост); • информационни и презентационни материали (в случай на необходимост)- материалите се окомплектоват в папки с размер А4 съдържащи програма, химикал и поне 3листа А4 за водене на записки; • храна: 2 закуски, 3 обяда и 2 вечери; • 4 бр. кафе паузи на събитие (кафе-паузите следва да включват: минерална вода, чай, кафе, мляко/сметана, сладки и соленки); • осигурена вода за участниците в залата; • осигуряване на транспорт за участниците. По време на събитията Изпълнителят трябва да осигури присъствие на свои представители, които да следят за нормалното и безпрепятствено провеждане на събитието, регистрирацията на участниците и заснемане на работният процес в залата. Снимките трябва да отразяват моменти от проведените обучения - залата с участниците, президиума, както и изпълнението на мерките за информираност и публичност.
79952000, 39294100
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Технически редакции | ||
02.02.2016 11:26 ч. : | 129 | служебно вписване |
затвори |
13
„Меркурий-97“ ЕООД с БУЛСТАТ/ЕИК 121295074, ж.к. Люлин, бл.562, вх.1, ет.8, ап. 29, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 03592 8310187, Факс: 03592 9311461
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.11.2014 г.
1. „СИЕЛА НОРМА“ АД; 2. „Майс България“ ЕООД; 3. „Елит Травел Интернешънъл“ ООД; 4. „Ивент Дизайн“ ООД; 5. „Меркурий-97“ ЕООД; 6. „ЕКСПО ВИЖЪН БГ“ ЕООД; 7. Обединение „НЮ-ДЕЛ“; 8. Прима – Продуцентска, Рекламна, Информационна и Медийна Агенция“ АД; 9. „БенчМарк Груп“ АД; 10. Фондация „ПРАВО И ИНТЕРНЕТ“; 11. „Агенция Про Уей“ ЕООД; 12. „Теза“ ЕООД; 13. Фондация „Общество на познанието“.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г