Версия за печат

00056-2014-0033

BG-Харманли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. "Възраждане" 1, За: Петя Бонева, Република България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: обшина Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/sn-remont-na-chitalishha/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор по време на ремонта на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Харманли
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител за консултантска услуга за упражняване на строителен надзор по време на ремонта на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да предостави следните услуги: Дейност 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; Дейност 2. Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договора за изпълнение на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т. 2 от ЗУТ; Дейност 3. Изготвяне на технически паспорт на обектите, съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7/2007г.

Прогнозна стойност без ДДС
4175.98 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранцията за участие е в размер на 41 лв. (четиридесет и един лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Харманли: IBAN: BG15FINV91508416216302, BIC: FINVBGSF, Банка: Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли. Банковата гаранция за участие трябва да бъде неотменима и безусловна. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя отново при условията и реда на чл. 62а ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 50 % от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Гаранцията ще се освободи в срок до 10 /десет/ работни дни след като бъде достигната пълната стойност на размера на авансовото плащане. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Представените образци на банкови гаранции в документацията за участие са задължителни за участниците само по отношение на условията, описани в тях.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на максимум 20 % от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 30 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо) приемо-предавателен протокол за приемане на работата, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен етап/етапи от графика за изпълнение на дейностите; б) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ услуги, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложените услуги, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на: а) протокол за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16) към НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г.; б) окончателен приемо-предавателен протокол, подписан от страните и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо); в) доказателства от Изпълнителя, че на подизпълнителя/ите са заплатени всички услуги, за които е сключен договор за подизпълнение и са приети по реда на предходната буква „б“ и по реда на буква „а“ на предходната точка 2 (ако е приложимо) и г) представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с упражняване на строителен надзор, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1„Документи за подбор“,включващ:1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка (по обр.);2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при усл. на док-ята за участие;3.Адм.сведения (по обр.);4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и усл. от значение за поръчката (по обр.);5.Представяне на участника,което включва:а)посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,включително електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата;б)декл. по чл.47,ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1, б.„а”–„д”,т.2,3 и 4,ал.2,т.1,2,4 и 5 и ал.5,т.1 и 2 от ЗОП.Когато участникът е чуждестранно физ. или юр. лице,то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изискв.по чл.47,ал.1 и ал. 2 в държавата,в която са установени.Декл. се подписва в съответствие с чл.47,ал.9 от ЗОП.В декл.се включва и инф. относно публичните регистри,в които се съдържат посочените обстоятелства,или комп. орган,който съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен,е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя.Обстоят. по чл.47,ал.2 от ЗОП,наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в раздел ІII.1.4. по-горе;в)Удостоверение/Лиценз за упражняване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ или Удостоверение за правото за упражняване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ на лицата по чл.166,ал.7 от ЗУТ, придружено със списъка на правоспособните физ. лица,представляващ неразделна част от него(заверено копие).В случай,че срокът на у-нието/лиценза на участник в процедурата изтича преди срока по проекта,у-кът следва да представи и декларация (свободен текст) в която да декл.,че в случай че бъде избран за изпълнител се зад. да поднови у-нието си или да се снабди с такова в съотв. със сроковете по проекта;Когато Участникът в процедурата е Обединение,което не е юр. лице документа по буква „в“ се представя от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще изпълняват дейностите по строителен надзор.Когато у-кът в процедурата е чуждестранно физ. или юр.лице или техни обединения,документа по т.5 се представя в офиц. превод;6.Копие на договор за обединение,когато уч-кът е обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява у-ците в обед.-и документ,подписан от лицата в обед.,в който се посочва представляващият;7.Документ за гаранция за участие-оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;8. Док-ва за техн. възможности и квалиф.,съобр. раздел ІІІ.2.3 по-долу;9.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (по обр.);10.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за участие на подизп.,ако се предвиждат такива (по обр.); 11.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител (по обр.);12.Декл. за липса на обстоят. по 47,ал.1,т.1,б.«а»-"д",т.2,3 и 4 и ал. 5 от ЗОП–представя се от подизп. (по обр.)-ако е приложима;Др.изисквания са посочени в раздел VІ.3.) Доп.информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са сходни с предмета на поръчката,изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, с посочване на стойностите, датите и получателите. Към списъка на услугите следва да има доказателство за извършената услуга, а именно: а) удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или б) посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Списък - декларация за предложените експерти за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени услуги през предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, които са сходни с предмета на поръчката. Под „сходни услуги" се разбират дейности по упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР. 2. Участникът трябва да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от експерти, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката. Предлаганият от участника екип трябва да бъде в следния минимален състав и да отговаря на посочените по – долу изисквания, както следва: o Ръководител надзорен екип, който: • има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ПГС“ или „ХТС“ или „ВиК“ или „ХМС“ или еквивалентна; • общ професионален опит - минимум 3 г. по специалността; • специфичен професионален опит – опит в упражняване на строителен надзор; o Архитект, който: • има придобита образователна степен „магистър”, специалност „архитектура“ или еквивалентна, • притежава минимум 2 г. професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит – опит в упражняване на строителен надзор; o Инженер-конструктор, който: • има придобита образователна степен „магистър”, специалност „ПГС” или „ССС“ или еквивалентна; • минимум 2 г. професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит – опит в упражняване на строителен надзор; o Електро инженер, който: • има придобита образователна степен „магистър”, специалност „Ел. снабдяване и ел. обзавеждане” или еквивалентна; • минимум 2 г. професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит – опит в упражняване на строителен надзор; o Инженер «ОВК», който: • има придобита образователна степен „магистър”, специалност „Топлотехника” или еквивалентна; • минимум 2 г. професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит – опит в упражняване на строителен надзор; o Инженер «ВиК», който: • има придобита образователна степен „магистър”, специалност „ВиК” или еквивалентна; • минимум 2 г. професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит – опит в работа по осъществяване на строителен надзор; o Геодезист, който: • има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „инженер”, специалност „Геодезия” или еквивалентна; • минимум 2 г. професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит – опит в упражняване на строителен надзор; експертът следва да притежава правоспособност за извършване на дейности по кадастъра, съгласно Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра У-кът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (1 експерт не може да съвместява две поз. от изискуемия експертен състав). Всички тех. правоспособни физ. лица,ангажирани с обекта на поръчката трябва да са включени в списъка на правоспособните физ. лица,представляващ неразделна част от издаденото удост./лиценз за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. При участие на обединения,които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (Качество на изпълнение: Обяснителна записка, Организация на работата, Мерки за превенция и управление на потенциални рискове) ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.01.2015 г.  Час: 11:00
Място

зала в сградата на Община Харманли, с адрес: гр. Харманли, пл. "Възраждане" 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът е финансиран по Договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.”

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация": 13.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП (по обр.).Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф. за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение,което не е юр.лице декл. се представя само за участниците в Обед.,които ще изпълняват дейности по строителен надзор;14.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56,ал.1,т.12 от ЗОП (по обр.);15.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава,когато у-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението;ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо: Техническо предложение,вкл. и срок за изпълнение на поръчката,ведно с Приложенията към него (по обр.).Към техн. предложение,ако е приложимо,участника прилага декл. по чл.33,ал.4 от ЗОП;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценово предложение (по обр.).Представените образци в документацията за участие и условията,описани в тях са задълж. за участниците,с изключение на образците на банкови гаранции,които са зад. само по отношение на условията,описани в тях.Всички документи,извън изрично посочения по т.5 в раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация",ако са представени на чужд език,следва да са придружени и с превод на бълг. език. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Харманли,профил на купувача от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното получаване, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите.Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен (четиридневен) срок от датата, на която е постъпило запитването.Разясненията се публикуват на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие. Съобщението за отварянето на цените и резултатите от оценяването ще бъдат публикувани отново единствено в профила на купувача (2 работни дни по-рано), тъй като до-цията е безплатна и е достъпна от интернет страницата на Възложителя! Сроковете са намалени на основание чл.64,ал.3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път,и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес - http://www.harmanli.bg/2012-01-30-07-48-30,на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ