00056-2014-0033
Технически редакции | ||
27.11.2014 14:38 ч. : | 27/11/2014 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.11.2014 14:38 ч. : | 27/11/2014 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Харманли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Харманли, пл. "Възраждане" 1, За: Петя Бонева, Република България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Място/места за контакт: обшина ХарманлиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/sn-remont-na-chitalishha/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на строителен надзор по време на ремонта на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител за консултантска услуга за упражняване на строителен надзор по време на ремонта на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.
71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да предостави следните услуги: Дейност 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; Дейност 2. Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договора за изпълнение на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т. 2 от ЗУТ; Дейност 3. Изготвяне на технически паспорт на обектите, съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7/2007г.
НЕ
4
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
гаранцията за участие е в размер на 41 лв. (четиридесет и един лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Харманли: IBAN: BG15FINV91508416216302, BIC: FINVBGSF, Банка: Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли. Банковата гаранция за участие трябва да бъде неотменима и безусловна. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя отново при условията и реда на чл. 62а ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 50 % от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Гаранцията ще се освободи в срок до 10 /десет/ работни дни след като бъде достигната пълната стойност на размера на авансовото плащане. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Представените образци на банкови гаранции в документацията за участие са задължителни за участниците само по отношение на условията, описани в тях.
1. Авансово плащане в размер на максимум 20 % от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 30 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо) приемо-предавателен протокол за приемане на работата, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен етап/етапи от графика за изпълнение на дейностите; б) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ услуги, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложените услуги, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на: а) протокол за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16) към НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г.; б) окончателен приемо-предавателен протокол, подписан от страните и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо); в) доказателства от Изпълнителя, че на подизпълнителя/ите са заплатени всички услуги, за които е сключен договор за подизпълнение и са приети по реда на предходната буква „б“ и по реда на буква „а“ на предходната точка 2 (ако е приложимо) и г) представяне на оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с упражняване на строителен надзор, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
зала в сградата на Община Харманли, с адрес: гр. Харманли, пл. "Възраждане" 1
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът е финансиран по Договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.”
Продължение на раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация": 13.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП (по обр.).Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф. за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение,което не е юр.лице декл. се представя само за участниците в Обед.,които ще изпълняват дейности по строителен надзор;14.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56,ал.1,т.12 от ЗОП (по обр.);15.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава,когато у-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението;ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо: Техническо предложение,вкл. и срок за изпълнение на поръчката,ведно с Приложенията към него (по обр.).Към техн. предложение,ако е приложимо,участника прилага декл. по чл.33,ал.4 от ЗОП;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценово предложение (по обр.).Представените образци в документацията за участие и условията,описани в тях са задълж. за участниците,с изключение на образците на банкови гаранции,които са зад. само по отношение на условията,описани в тях.Всички документи,извън изрично посочения по т.5 в раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация",ако са представени на чужд език,следва да са придружени и с превод на бълг. език. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Харманли,профил на купувача от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното получаване, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите.Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен (четиридневен) срок от датата, на която е постъпило запитването.Разясненията се публикуват на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие. Съобщението за отварянето на цените и резултатите от оценяването ще бъдат публикувани отново единствено в профила на купувача (2 работни дни по-рано), тъй като до-цията е безплатна и е достъпна от интернет страницата на Възложителя! Сроковете са намалени на основание чл.64,ал.3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път,и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес - http://www.harmanli.bg/2012-01-30-07-48-30,на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
27.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ